efter diæt - "resthud" ?


FittSmoker
 Share

Recommended Posts

Hej MOL,

Efter min sidste cutning har jeg fået en lille belastende detalje som irreterer mig grænseløst.

Det virker som om huden ikke helt er fuldt med vægttabet - det der sidder lige der hvor brystet hæfter ved skulderen, når jeg står helt afslappet så opstår der sådan 2-3 små lodrette "folder" på hver side.

Jeg fik målt min fedtprocent til 6.5 - og huden som "folder" er papirstynd men jeg kan trække den et stykke ud ?

Det er lidt svært at forklare - men jeg synes det ser lidt tåbeligt ud - kan i have en ide om hvordan og hvorledes ? jeg kunne forstå hvis der var fedt - men både bryst og skulder er skåret ? altså ned til blodåre niveau og stregniveau....

Huden burde vel sagtens kunne følge med diæten - eller er det fordi jeg har mistet for megen muskelmasse eller ?

Det er ren forfængelighed, men jeg vil gerne kaste blod sved og tårer ind for at fjerne det hud der, fordi det ser lidt kikset ud.

Har kørt hård cutning i 1 måneds tid - og derefter har jeg kørt på et diætlignende niveau i en måneds tid, og det der hud bliver ved med at være der......

Nogle der lige har en forklaring på hvorfor jeg lige pludselig er på vej mod at blive til en rynkehund ?

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share