Kebab


ronnie99
 Share

Recommended Posts

Mit spørgsmå kom faktisk først, da jeg så den lokale grillkiosk åbne en pose med Kebabkød....

Jeg spurgte hvor de fik det fra men ingen af de tilstedeværende vidste det....

Fra selvdøde grise velsagtens. Dem som landmanden har lagt udenfor i en stor bunke, der er parat til at blive sendt til destruktion... :w00t: :lol:

Kom lige i tanke om en grill historie. Der var en gang et pizzaria i Fredericia, der blev busted fordi de kørte rundt og kidnappede hunde i deres pizzabil. Politiet fulgte efter og det viste sig, at de kidnappede hunde og slagtede dem i pizzariaet. Kødet blev brugt til.... kebab.

:puke2: :puke2: :puke2:

Link to comment
Share on other sites

Mit spørgsmå kom faktisk først, da jeg så den lokale grillkiosk åbne en pose med Kebabkød....

;) OKay, jeg havde dog regnet med at svaret ville være: Det kommer fra en virksomhed som hedder %"%¤#/ men da ejeren ikke var der kunne jeg da sagtens forstå at de unge piger IKKE vidste til kødets oprindelse...

Men er der chance for at kebabben i posen kom fra selvdøde dyr og slagtede hunde, så er der vel lige så stor chance for at din kyllingeburger kommer fra selvsamme kilde... B)

Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om en grill historie. Der var en gang et pizzaria i Fredericia, der blev busted fordi de kørte rundt og kidnappede hunde i deres pizzabil. Politiet fulgte efter og det viste sig, at de kidnappede hunde og slagtede dem i pizzariaet. Kødet blev brugt til.... kebab.

Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. ;)

Link to comment
Share on other sites

Du kunne da forsøge at lave dit eget? Det kan komme til at smage udmærket. Har vidst en opskrift et sted, men ved ikke lige hvor. Det er noget med en krydderriblandning der hedder garam masala, men mon ikke det er til at finde en opskrift på nettet.

Ved at lave det selv slipper du også for tanken om hunde når du spiser det ;)

Edited by The invincible
Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om en grill historie. Der var en gang et pizzaria i Fredericia, der blev busted fordi de kørte rundt og kidnappede hunde i deres pizzabil. Politiet fulgte efter og det viste sig, at de kidnappede hunde og slagtede dem i pizzariaet. Kødet blev brugt til.... kebab.

Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. ;)

hvilket minder mig om at jeg 2 gange har cyklet fra shanghai til chengde i kina.....jeg får sgu helt ondt i maven af at komme i tanke om deres mad... :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share