Vægtskiver købes


marcv
 Share

Recommended Posts

hvis der er nogen som har vægtskiver som de vil sælge, så skriv det da lige her, vil nemlig gerne købe vægtskiver. Bare de er over 5 kg. Jeg er fra aalborg, så hvis du os' er fra heromkring, og har nogle vægtskiver du vil af med, så skriv da :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Marcv! :)

Jeg er fra Aalborg! Af vægtskiver har jeg følgende:

20 kg x 2 stk

10 kg x 2 stk

5 kg x 4 stk

Og de små:

2,5 kg x 8 stk

1,25 kg x 4 stk

Derudover har jeg en bænk, en curlstang samt håndvægte, hvor skiverne kan sættes på! Skiverne er i topkvalitet, og er altså noget bedre end det, man kan købe i Bilka etc.

Med disse kan man sagtens nå langt med hjemmetræning, hvis man da har selvdiciplinen til at træne hjemme! ;) :4whip:

Mvh. Tiger

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej :)

..havde faktisk helt glemt denne her tråd, men fik en pm om det i sidste uge ;) Det udstyr jeg har, er købt hos et firma, der hedder BM-Fitness, som MOL også linker til under links. Min curl-stang er den der hedder "ST-120", og kan altså ikke bruge stil OL-vægtskiver! Mine vægtskiver er derfor heller ikke OL-vægtskiverne, men de andre som er billegere, som du kan finde under kategorien "Løse vægtskiver".

Link til mit udstyr, hvor også priserne er at finde:

http://www.bm-fitness.dk/shop/productsX.asp?GroupID=1

Det er ikke de billigste priser de tager, hvis man sammenligner med nogle at de billigste producenter, men kvaliteten er i top, og man er sikker på, at en vægt vejer det, der står på den.

Endvidere har jeg en Ultrafit bænk!

Dette er udstyr, som jeg stadig er glad for, og som jeg da også bruger en gang i mellem. (Det er altid rart at have lidt udstyr ved hånden, hvis man ikke når det hele til træningen i centeret ;) ) Det er altså ikke noget, jeg har sat til salg andre steder end her, og jeg sælger det også kun, hvis vi kan komme frem til en ordentlig pris ;) Men nu er priserne lagt frem, og interesserede er velkomne til at give mig et tilbud enten her eller over PM.

Tiger

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share