Weight Gainer - Sublimsport


loadstar
 Share

Recommended Posts

Jeg er for nylig begyndt at styrketræne, og vejer alt for lidt. Jeg er knap 190cm høj, og vejer 66kg. Det ligger desværre til familien at have et ualmindeligt højt stofskifte, så derfor er jeg på udkig efter et godt kosttilskud så jeg kan tage lidt på samtidig med jeg opbygger lidt muskelmasse!

Inde på www.sublimsport.dk har de 2 forskellige Weight Gainers. Hvordan er de med smag, og i det hele taget kvaliteten?

De koster jo nogenlunde de samme, men for mig at se, er det totalt uoverskueligt hvilken der er en bedste...!!

Håber på lidt hjælp fra en af "eksperterne"!

Mvh.

Lars

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg ikke i tvivl om det er, men tiden til at lave god mad kniber. Og så er jeg nok også et pænt dovent svin, hvad sådan noget angår!

Men hvis jeg nu skulle lave maden selv, skal jeg så afvige fra den kostplan (proteiner) der er lavet på motion-online? Jeg skulle jo helst ikke tabe mig mere, tværtimod!

- Aner det ikke. Har kun set deres hjemmeside, så derfor er det lidt svært at sige om jeg vil støtte deres foretagende... Fortæl mig hvorfor jeg ikke skulle! :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også enig med hvad der er blevet sagt.

Jeg kan fortælle dig hvad jeg gør. Har købt noget vanilie whey protein inde på GetBig.dk (Viking er udmærket) og til en typisk shake mixes: En banan, en scoop protein pulver, noget skummetmælk og evt. nogle essentielle fedtsyre i form af Udo' choice. Bare i en blender. Det synes jeg i hvert fald er godt.

Seb M

Link to comment
Share on other sites

En WG ville være et godt alternativ hvis man har svært ved at spise nok, der findes mange forskellige produkter, men de fleste WG indholder stort set det samme. Så jeg ville forslå en Bulk master 3000 fra powex.dk hvor du får mest for pengene 6,8kg til 500,-

Det virkede på mig, har ellers altid haft svært ved at tage kg på, men ville dog blande min WG med protein pulver da de som reglt ikke indholder nok protein.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share