Slank..


Kluns
 Share

Recommended Posts

Hejsa, nu er det sådan at jeg træner 5-6 gange om ugen i et motions-center da det ligger lige ved siden af gymnasiet hvor jeg går til daglig, jeg har hele sidste år ikke lavet en skid og har taget end del fedt på, så det vil jeg gerne ændre nu..

Men så ville jeg bare høre, er der nogen plan der er "god" at følge?

Jeg er ikke specielt overvægtig, og har da trænet derinde et godt stykke tid nu, sådan cyklet og trænet vægte i ny og næ, men jeg vil bare høre om der er en god måde at blive helt slank og stadig beholde muskelmassen, da jeg helst ikke vil være en lille splejs :chicken:

Mh.t kosten drikker jeg faktisk kun vand, spiser ikke slik/chokolade, og vi får meget kylling og den slags og forsøger da også at spise hver 3 time, men vil bare gerne lige høre om nogle gode trænings metoder til at blive "hurtigt" slank, og stadig have nogle fine overarme :tongue:

( har læst om de der mad skema'er, men det orker jeg ikke at holde styr på da der er nok lektier at lave :( )

Link to comment
Share on other sites

hovsa glemte vist lige en ting, i weekenderne er der jo næsten altid fest, og man får jo noget at drikke osv. jeg ved godt det ikke hjælper mig med at blive slank, men er det så slemt :confused2:

For det er en af de ting som jeg helst ikke vil pille ved

Link to comment
Share on other sites

For at tabe dig skal du forbruge mere energi end du spiser.

Dette kan du styre ved din kost og ved din motion.

For at tabe dig OG samtidig beholde så meget muskelmasse som muligt er det vigtig du ikke taber dig for hurtigt, og derudover hjælper styrketræning med at holde på musklerne.

Hvis du vil beholde så meget muskelmasse som muligt bør vægttabet højst ligge omkring 500g pr uge.

Jeg mener ikke det er nødvendigt at spise efter en madplan hele tiden, men det kan være en overordentlig fornuftig ting at prøve f.eks. en uges tid, så man ved ca hvor meget man spiser og om det har den rette sammensætning.

Normalt spiser man mellem 1500-4000kcal om dagen - helt afhængigt om man er en kvinde på 50kg der bare spiser for at holde vægten eller en 100kg bb'er, der prøver at tage på.

Rundt regnet 14-16 gange din kropsvægt i pund (kg*2,2) for at vedligeholde.

I 100g alm. pilsner er der ca 40kcal (kulhydrat og alkohol), så kan du selv regne ud hvor meget det du drikker tæller i det samlede regnskab.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share