Alkohols påvirkning på styrke


Sensai
 Share

Recommended Posts

Tænker du sådan rent videnskabeligt ? så ved jeg ikke rigtig noget.

Jeg synes ikke at jeg kan mærke forskel på styrke på nogen måde - der hvor jeg dog tror at det godt kan gå lidt galt, er at man jo ikke er SUPERFRISK dagen efter (jeg har sådan en dag idag :w00t: ) - og nogle får jo ikke lige revet sig afsted til træning - og hvis de gør, er de måske ikke så motiverede.

Men det er jo ikke sundt, men en bytur i ny og næh kan jeg ikke mærke på min træning.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvormeget selve alkoholen betyder. Men de afledte effekter har nok den største negative effekt. Her tænker jeg på dehydrering og for lidt at spise. Så hvis man husker at drikke en MASSE vand når man kommer hjem og spiser en kebab eller to på vej hjem fra byen, så skulle det vist ikke være så slemt.

Link to comment
Share on other sites

I min tidligere søgen efter alkoholens gavnlige indflydelse på ens træning, så jeg her nederst på denne log og kommentarerne på side 2 af samme log.

Men ellers synes jeg ikke det er let at finde nogle facts om alkohol og træning, så jeg forsøger somme tider selv at finde ud af, hvordan alkohol virker.

Henning :beerchug::pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share