Fedttang sælges


iksåkreativ
 Share

Recommended Posts

Den der digitale fætter:

1) Kan den også bare måle hudfolds tykkelsen - eller æder den bare alle informationerne og regner om til fedtprocent?

2) Tager den højde for om man er en person der dyrker meget sport - altså det der atlet mode?

3) Hvor ens er målingerne. Hvis man fx. måler 3 gange i træk hvor store udsving får man så?

Masser af spørgsmål fra en potentiel køber ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey Burns

Kan den også bare måle hudfolds tykkelsen - eller æder den bare alle informationerne og regner om til fedtprocent
Den viser tykkelsen i millimeter, efter man har målt tykkelsen på hudfolden oplyses tykkelsen i displayet, hvorefter man kan godkende/afvise resultat. Det er altså også muligt at lave andre tests end blot den indbyggede 3 punkts test, givet du selv har mod på at rode med formlerne ;)
Tager den højde for om man er en person der dyrker meget sport - altså det der atlet mode?

Der er ikke atlet mode!, hvilket jeg ikke tror du finder på nogen af disse fedttænger, tror kun det gør sig gældende for de apparater der sender strøm gennem kroppen!, kan ikke forestille mig at din træningstilstand har indflydelse på din hudfoldstykkelse?, men er lidt i tvivl, så måske du skulle prøve at poste spørgsmålet i et af de andre fora

Hvor ens er målingerne. Hvis man fx. måler 3 gange i træk hvor store udsving får man så?

Det kommer meget an på hvor garvet man er, personligt kan jeg ramme med +-5%, men har kun brugt den 10-12 gange, i manualen foreslår de, at man i starten kan "tegne" på kroppen, så man er sikker på at man måler samme sted hvergang...øvelse gør mester :)

mvh Lars

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en magen til - det kræver noget øvelse at lave gode målinger med den. Men når først det spiller, så er 3pkts målingen der er indbygget i den kanon.

Den er også handy til at måle skindfolden på maven under bulkning (den der betyder noget :tongue:). Det eneste iriterende ved den, er trykket som skal ligges på den. Den burde jf. instruktionsbogen have en automatisk biiiip ting, men den virker IMO ikke heeelt efter hensigten.

Og det var så Cilius' anmeldelse af FatTrack II :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share