Weight gainer


--kenneth--
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har 174 cm høj og vejer ca. 48 kg, så jeg kunne godt tænke mig at veje lidt mere.

Jeg har tænkt mig at begynde at træne og så har jeg hørt at weight gainer også skulle gøre så man fik lidt nemmere ved at tage på.

Er der nogen der har prøvet Weight gainer og kan sige om det hjalp for jer, og evt. hvor meget i tog på af det. Eller om det ikke ikke hjalp noget.

Og om det kun må tages i forbindelse med træning eller om man kan tage det når man vil. :o

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Weightgainer er kalorier ligesom RIGTIG MAD - bare væsentlig dårligere kvalitet.

Andet er det IKKE ;) - du tager ikke på bare fordi du spiser weightgainer, kun hvis det gør forskellen på om du er i energiunderskud eller -overskud.

Det består som regel af en sjat proteinpulver og diverse sukkerarter.

Man kan evt OVERVEJE weightgainer, hvis det er helt umuligt gennem normal og fornuftig kost at få de kalorier indenbords man har brug for.

Link to comment
Share on other sites

Davs K!

For at tage på i vægt er det bare med at få dig meldt ind i et træningscenter. For det andet gælder det om hele tiden at spise og gerne til du er ved at blive kvalt i den (for at sige det ligeud) :devil:

I starten vil det være svært at spise mere end du plejer, men pres dig selv og ta' en mundfuld mere end du plejer - hver dag. Hele tiden vær i overskud af kcal og ikke i underskud. Gerne 500 - 1000 kcal i overskud - hver dag. Aldrig gå sulten rundt og spis en masse hurtige kulhydrater. Det får dit blodsukker til at stige hurtigt og falder meget hurtigt igen, der gør at du hurtigt bliver sulten igen. Så er det bare mere mad.

Angående weight gainers så er det bare penge lige ud af vinduet. Maxpower beskriver det helt perfekt. Det er bare en sjat protein med en masse kulhydrater :thumb_down:

Har selv prøvet de forskellige produkter, men det virker sgu bedst med alm mad.

"You have to eat big to get big"

Link to comment
Share on other sites

Det virker altså mærkeligt at du har svært ved at tage på, alle andre har det modsatte problem.

Sådan har jeg det bare. Jeg har også læst lidt herinde om andre der også har det sådan.

Der er bare flere det er overvægtige, så derfor hører man ikke så tit om det. Og derfor bliver det ikke gjort til et lige så stort problem, selvom det kan være det. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Sådan har jeg det bare. Jeg har også læst lidt herinde om andre der også har det sådan.

Der er bare flere det er overvægtige, så derfor hører man ikke så tit om det. Og derfor bliver det ikke gjort til et lige så stort problem, selvom det kan være det.

Yes Sir!

Jeg har også altid problemer med at spise nok.

Men der er kun én løsning, og det er den som Californiapimp kom med:

gælder det om hele tiden at spise og gerne til du er ved at blive kvalt i den (for at sige det ligeud)
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke helt forstå det er, det fordi i ikke kan få mere en to brød ned? Eller har i bare altid dårlig appetit?

Jeg har altid en dårlig appetit. -Der skal ikke så meget til før jeg bliver mæt.

Det er faktisk temmelig frustrerende. Men så er slankekure a piece of cake trods alt. :)

Link to comment
Share on other sites

Det virker altså mærkeligt at du har svært ved at tage på, alle andre har det modsatte problem.

Har du aldrig hilst eller hørt om hardgainere? Jeg er en af dem...Goddag :devil:

Dav :)

Måske du kunne fortælle lidt om hvad og hvor meget du så behøver at spise for at tage på.

Hvor længe har du trænet, hvad vejer du før og nu osv?

Link to comment
Share on other sites

hmm..... er lidt forundret over nogle af de svar der kommer herinde......

Lege med blodsukkeret? Spise til man er ved at blive kvalt? HALLO!!!

Drengen skal jo ikke tage på i fedt kammerater.... hvis han spiser for mange kulhydrater og forlidt fedt, kan al det sukker som han opfordres til at indtage, blive omdannet til fedt (do novo lipogenese). Det er heller ikke sundt at lege sådan med blodsukkeret....... insulinniveauet i blodet stiger, hvilket hæmmer hans fedtforbrænding

Nogen der har spurgt hvor gammel han er.......?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share