DIP BÆLTE


coal
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg kun lige været inde på getbig's webshop og kigge efter et dip bælte, og var ved at vælte af stolen da jeg så at jeg skulle give 500 kr for noget lædder med en kæde i!!!!! :o

Er det kun mig der synes det er dyrt, eller er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan få et til en lidt mere rimelig pris. Jeg bor i Randers og kommer hver dag til Århus. Hvis der altså er nogen der kænder nogen butikker i området her?

Link to comment
Share on other sites

Der har tidl. været en tråd med gode ideer til hvordan man fik vægtet sine dips/chins uden dyrt bælte. Så vidt jeg husker var der mange som brugte deres gamle rygsække/skoletasker - så det er bare med at finde din gamle Pilot-taske frem (den med reflekser på sideren), proppe nogle skiver ned i den og så derudaf!

:lol: :devil: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Skovarbejdere og bygningshåndværkere bruger forskellige former for bælter til deres værktøj og andet pingel. Hvis du går i byggemarkedet, kan du sikkert finde et eller andet med karabinhager, lommer og filtindlæg.

Se her eller her.

Til den fortræffelige maskine - buskrydderen - findes der også en aflastningssele, der spændes på brystkassen.

Edited by cfred
Link to comment
Share on other sites

Der er Fitnessbutikken, de har et Dip bælte til 430,- og butikken ligger i Århus. Hvis at du syntes det er for dyrt kan du da bare gå sammen med et par andre fra dit center og købe den, ellers kan du vel spørger indehaveren af centeret om han ikke kan købe et Dip bælte der ned til, det er han da sikkert med på, hvis der er mangel på det.

Selv køre jeg med skoletaske! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share