Bouillon


Zenia
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Er der nogen af jer der ved om bouillon(ved ikke om det er rigtig stavet)er fedende? Jeg er helt vild med suppe lavet af vand og bouillon terninger. Men er terningerne fedende? Jeg vil gerne tabe mig lidt, så det er derfor jeg gerne vil vide om det er noget jeg roligt kan lave eller om jeg skal droppe de bouillon terninger?

Link to comment
Share on other sites

Okay, tak Claus.

Så vil jeg lige give jer opskriften på jordens bedste suppe.

Vand

Bouillon terninget (knorr er bedst)

Bønner

Gulerødder

Rosenkål

peberfrugt

løg

Evt. Pasta og måske en dåse hakket tomater + hvad man nu ellers kan lide

mmm..

Kan du få den over i opskriftstråden. :)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Hej :)

Er der nogen af jer der ved om bouillon(ved ikke om det er rigtig stavet)er fedende? Jeg er helt vild med suppe lavet af vand og bouillon terninger. Men er terningerne fedende? Jeg vil gerne tabe mig lidt, så det er derfor jeg gerne vil vide om det er noget jeg roligt kan lave eller om jeg skal droppe de bouillon terninger?

Hejsa Zenia..

Har du prøver Knorrs ellers velsmagende supper? Feks deres tomatsuppe, den er kanon med lidt grønsager, kød og evt. lidt pasta i?

Prøv den med porre, mager skinketren, hvidløg og persille

eller karrysuppen med broccoli og kogt kylling i...

Hvis du gerne vil tabe dig skal du passe på med brød, pasta og ris (kulhydrater)

De frosne supper er også okay suppleret med grønsager og kød...men drop kød/melbollerne

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Spinner [Girl]:

:excl: :excl: :excl:

Nu har jeg ikke selv smagt hverken tomatsuppen eller andre af Knorrs færdigsupper -- kun Knorr-koppen. Fælles for dem alle er dog, at de ikke baserer sig på rigtige fødevarer, men på diverse mistænkelige, kunstigt frembragte smagsstoffer. Kyllingesuppen har eksempelvis aldrig været i nærheden af en kylling.

Udfra et ernærings- og sundhedsmæssigt synspunkt mener jeg derfor, man bør holde sit forbrug af sådanne tvivlsomme produkter på et absolut minimum. :doctor:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share