KØBES !!


Dumb&Dumber
 Share

Recommended Posts

Hm - medmindre hun skal kører link-applications med en CBL-platform kan det vel være ligemeget, hvilken type hun investere i - og hun skal selvfølgelig være opmærksom på eksamens-specifikationer.

TI 83 er efter min menning lidt af en vanskelig arbejdkollega, da ikke rigtig har præinstallerede programmer, hvorimod senere udgaver har præinstallerede applikationer til polynomie løsning, grafisk løsning, differential og integral regning samt grænseværdier.

Men ok. Under alle omstændigheder kommer hun ikke uden om en omfattende manual.

Alt det varme luft jeg sidder og lirre af, dækker jo selvfølgelig over, at jeg har en TI 85 i overskud som jeg gerne vil af med.

Men det kan du jo tænke lidt over ;)

Link to comment
Share on other sites

Hm - medmindre hun skal kører link-applications med en CBL-platform kan det vel være ligemeget, hvilken type hun investere i - og hun skal selvfølgelig være opmærksom på eksamens-specifikationer.

TI 83 er efter min menning lidt af en vanskelig arbejdkollega, da ikke rigtig har præinstallerede programmer, hvorimod senere udgaver har præinstallerede applikationer til polynomie løsning, grafisk løsning, differential og integral regning samt grænseværdier.

Men ok. Under alle omstændigheder kommer hun ikke uden om en omfattende manual.

Alt det varme luft jeg sidder og lirre af, dækker jo selvfølgelig over, at jeg har en TI 85 i overskud som jeg gerne vil af med.

Men det kan du jo tænke lidt over ;)

:blink::unsure: :lol:

Det er helt sikker rigtigt hvad du siger......øøøøhhhhhh jeg tror vist mest det er til statistik og økonomi, idet hun læser finans...håber DU blev klogere, for JEG aner überhaupt nichst en bønne af hvad du taler om :lol:

Link to comment
Share on other sites

Se evt. her: Regnestokken. Jeg har købt min lommeregner hos dem.

Denne side sammenligner egenskaberne hos alle Texas lommeregnere.

Jeg kan helt klart anbefale Voyage 200 - har mest brugt den til statistik indtil nu, og der kan den alt. Den har en udmærket skærmopløsning, "rigtigt" tastatur, stor hukommelse og mange funktioner (som man selvfølgelig lige skal sætte sig lidt ind i) - tjekkede lige - der er også en menu, der hedder "finance". :)

Link to comment
Share on other sites

Jeps, dén er jeg med på.

Men til Dumb&Dumber, den lommergner jeg har har er ikke +, men det kommer and på hvad hun skal bruge den til?? Hvis det er til økonomi og statistik, så kan hun godt nøjes med en TI-83.

Ja, enig - så vidt jeg ved, skulle 83'eren endda være bedre mht. lige netop statistik end 85'eren. :blink: Og iflg. Texas' hjemmeside skulle 85'eren heller ikke have de samme finansapplikationer som fx 83'eren og Voyage 200.

Link to comment
Share on other sites

Hoosier-> hey - hvad er det lige for nogle funktioner man bruger til statestik, som findes i 83 men ikke 85'eren???

Nexus>>

Jeg ved det desværre ikke helt specifikt, da jeg aldrig selv har haft hverken 83'eren eller 85'eren (havde 82'eren før <_<), men jeg har hørt det fra både min regnelærer i statistik og fra en, som selv har 85'eren. Og hvis du klikker på det link til Texas' sammenligning af lommeregnere, som jeg lagde i mit første indlæg, og scroller ned til Data Analysis, kan du se, at 85'eren har færre af disse funktioner end de andre, jeg nævnte. Men du kan muligvis finde de specifikke forskelle (hvis du gider ;)) ved at læse nærmere om de enkelte lommeregnere. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeps, dén er jeg med på.

Men til Dumb&Dumber, den lommergner jeg har har er ikke +, men det kommer and på hvad hun skal bruge den til?? Hvis det er til økonomi og statistik, så kan hun godt nøjes med en TI-83.

Jeps det kan hun nemlig, Forskellen på de to er stort set at mange af Applikationerne følger med i plus prisen, men man skal stadig selv installere dem, nåja, og så den lille detalje at 83'eren er gået ud af produktion :lol: . Det kan købe (låne) sig til ;)

Nåmen øøøh nu har jeg altså 2 at vælge imellem nemlig den BOING har og den METTE MUSEN har, så er det spørgsmålet hvem er jer der har manualer og det hele til, samt hvem der bor nærmest på nordsjælland ;) og hvad skal jeg gi for den ??

Edited by Dumb&Dumber
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share