Hvornår løber du?


JPetersen
 Share

Løber du på relativt normale eller på nogle lidt usædvanlige tidspunkter?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:tongue: Det er efterhånden sjældent vi ser en poll. Måske har vi undersøgt dette emne før, men i så fald undersøger vi det igen! ;)

Stem folkens! Og skriv gerne om dine lidt underlige tidspunkter du løber på. :)

"Unormale tidspunkter" = tidlig morgen + sen aften

"Normale tidspunkter" = alle de tidspunkter, der ikke er unormale, og de tidspunkter som folk generelt synes er normale at løbe på ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hmm jeg synes selv det er et ret normalt tidspunkt, men jeg løber som regel om aftenen gerne ved 1 tiden.

jeg stemte dog unormale da du lige som definerede det som værende aftenløb.

morgenløb er ret umuligt eftersom jeg har rigeligt svært ved at kommet op til at nå i skole/på arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Al transport til fods er spild af tid :thumb_down:

Jeg vil faktisk gå som vidt som til at sige, at opfindelsen af cyklen kun kan opfattes som et vink med en vognstang fra de højere magter om at enhver form for løb bør undgås. Løb er ubehageligt og unødvendigt nu da cyklen er opfundet B)

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

cykling giver ondt i knæet.

Ja, hvis man en :jester: der 1) ikke kan finde ud af indstille sadelhøjden, 2) kører i korte rør, når vejret er til halvlange eller hellange rør, og/eller 3) kører tungere eller længere end man er i form til :)

Løb på den anden side gør ondt alle andre steder  :devil:

100 % enig :4thumbup:

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Løber både om aftenen og i løbet af dagen. Hvis det er muligt løber jeg i frokostpausen på arbejdet, ellers om aftenen på hverdagene. I weekenden løber jeg normalt sidst på eftermiddagen.

Tidspunktet veksler også med årstiderne. En aftenløbetur om sommeren er helt kanon, men mørkt og trist om vinteren.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share