stærke smerter i traps efter dips


tumz
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har et stort problem.

Som vi alle, er jeg en smule stærkere i højre end venstre arm. Jeg har på fornemmelsen at min krop har kompenseret for det ved at min trap i venstre side er blevet en del større end den i højre. Men nu ved jeg ikke om dette er direkte forbundet med mit problem.

Mit problem er at efter jeg har kørt triceps dips i stativ, eller hva det hedder, har jeg enormt stærke smerter i min højre trap og kraveben, og kan specielt mærkes hvis jeg løfter højre skulder.

Er der noget jeg kan gøre for at modvirke dette, eller burde jeg gå til læge med det, for det gør sindsygt ondt?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du lader dig falde for hurtigt ned kan det sagtens være grunden til ovenstående. Men du ved nok bedst selv om du falder hurtigt ned eller om det er langsomt og kontrolleret?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kører øvelsen kontrolleret hele vejen igennem. Jeg falder ikke ned men synker mig selv ned.

Den meget kloge sas udtaler sig om emnet hér.

Kommer smerterne under eller umiddelbart efter udførelsen af dips? Hvor lang tid går der inden smertene fortager sig?

<{POST_SNAPBACK}>

Smerterne kommer stort set så snart jeg begynder at køre dipsne, men er udholdelige. Jeg ved ikke lige præcis hvor lang tid det tager før smerterne forsvinder. Jeg har dem lige nu kraftigt, og det er ca 1½ time siden jeg kørte øvelsen.

Edited by tumz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share