Bananer


Noceo
 Share

Recommended Posts

Så vidt jeg ka se er der en del der bruger banan som kulhydrat kilde efter træning.

MEN (!) hvordan hulen kan i æde så mange. Man siger normalt 1g. kulhydrat pr kg kropsvægt efter træning. For mig er det ca. 75g. Eller 4-5 bananer. Godt nok er jeg glad for bananer, meeeeen det er altså lige i overkanten med så mange.

Hvad gør I og hvorfor?

Link to comment
Share on other sites

For mig er det ca. 75g. Eller 4-5 bananer. Godt nok er jeg glad for bananer, meeeeen det er altså lige i overkanten

det må være nogen meget små bananer du holder dig, ifølge mit kost program, er der 62 gr kulhydrat i 2 bananer

knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

For mig er det ca. 75g. Eller 4-5 bananer. Godt nok er jeg glad for bananer, meeeeen det er altså lige i overkanten

det må være nogen meget små bananer du holder dig, ifølge mit kost program, er der 62 gr kulhydrat i 2 bananer

knus Duenn

<{POST_SNAPBACK}>

Oka jeg har kigget lidt forkert. Iflg kalorietabel.dk er der ca 20 g. kulhydrat pr 100g banan. Og en banan vejer ca. 100 g. måske lidt over. så det er "kun" 3½ banan. ca. Men det er stadig meget.

Link to comment
Share on other sites

Gør den her mælk/kakao/bananer virkelig sådan en stor forskel? Teorien siger noget, men er der nogen der kan se forskel på resultatet i praksis?

....og så får jeg lige kigget på min cola der står ved siden af mig - 10,6g pr. 100 ml :4thumbup: ....men der er jo nok for meget sukker i :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share