Salmiaklugt...


Hunterforce
 Share

Recommended Posts

Det kan være fordi du udskiller ammoniak gennem sveden. Når protein (muskler eller overskydende exogent tilført) nedbrydes (anvendes som brændstof i stedet for glykogen) er biproduktet ammoniak der skylles ud. Jeg oplever det tit på diæt.

så ser jeg ikke frem til min diæt :crazy: hihi

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Det kunne også være en idé at bruge en hættefuld eddike som skyllemiddel i vaskemaskinen, når man vasker træningstøjet. Alm. skyllemiddel bør man nok holde sig fra til svedtransporterende træningstøj, da det ødelægger/nedsætter den svedtransporterende effekt.

Ellers lyder det som en god idé at vaske ved højere grader - men man bør nok lige checke hvor høj en temperatur tøjet kan tåle, hvis det er polyester el. lign.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne også være en idé at bruge en hættefuld eddike som skyllemiddel i vaskemaskinen, når man vasker træningstøjet. Alm. skyllemiddel bør man nok holde sig fra til svedtransporterende træningstøj, da det ødelægger/nedsætter den svedtransporterende effekt.

Ellers lyder det som en god idé at vaske ved højere grader - men man bør nok lige checke hvor høj en temperatur tøjet kan tåle, hvis det er polyester el. lign.

Tøj producenter har dét med at angive grader i vaskeanvisningerne som ligger lige i

underkanten af hvad tøjet kan klare.... Men selvfølgelig skal man da være lidt varsom.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share