Hvor mange mavebøjninger om dagen?


Satchmo
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange mavebøjninger man max skal tage om dagen, for at det giver en hel optimal virkning? I øjeblikket kan jeg tage 30 mavebøjninger (startede for en måned siden) i et sæt, hvorefter jeg får en nærmest krampe-agtig tilstand i maven i nogle sekunder. I alt laver jeg 200 om dagen. Jeg laver næsten alle de forskellige slags mavebøjnigner, som er at finde i øvelsesbiblioteket. "Problemet" er, at jeg altid synes jeg kan presse mig til flere og flere og flere... Vil meget gerne opnå den eftertragtede sixpack, selvom jeg ved det tager tid. Og forresten så mærker jeg aldrig ømhed i mavemusklerne, hvorfor? Det gør man jo i brystet, armene osv. Forresten har jeg en lillebitte ølmave men ikke noget særligt, omvendt ser den heller ikke muskuløs ud, narturligt nok.

Til sidst; hvor lang tid vil der gå inden jeg får sixpack'en? - Satchmo

Link to comment
Share on other sites

Temmelig uhensigtsmæssig måde at træne på! Mavemusklerne er muskler som alle andre, og skal trænes som sådan!

For at de bliver synlige, skal fedtprocenten ned!

Læs, læs, læs - der er masser af info på siden, både om at få større muskler, og om at sænke fedtprocenten! :wink:

Happy hunting, og rigtig god træning!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share