Striae.dk


Oakley
 Share

Recommended Posts

Halløj

Ved ikke helt om dette er det rigtige forum at spørge i, men jeg tænkte jeg ville smide det ind her eftersom det er i forbindelse med et vægttab.

Here goes. Jeg har været rimelig overvægtig. Min BMI kaldte mig "Fed", så jeg måtte vel have været fed.

Jeg har strækmærker på hofte og mave, så jeg har søgt lidt omkring på MOL's forum og google. Forummet fortæller at strækmærker aldrig forsvinder, men du kan tage forskellige vitaminer og mindske synligheden.

Google gav mig så et link til www.striae.dk som henviser til deres creme. Jeg har så læst om cremen og se før/efter billederne, og jeg overvejer lidt at give det et forsøg.

Her kommer spørgsmålet.

Er det noget der virker?

Man kan få pengene tilbage (siger de) hvis man ikke er 100% tilfreds med resultatet, så jeg er tæt på at trykke på "Bestil".

Mvh. Oakley

Link to comment
Share on other sites

Meget dyr creme og der står desværre ikke noget brugbart om ingredienserne.

Forvent ikke at få dine penge igen.

Køb i stedet Beauty Pacifique Metamorphique (A-vitamin). Den kan du få i Matas eller på nettet fra 252 kroner alt afhængigt om du køber cremen eller masken. Eller evt Matas Mavecreme. Den indeholder faktisk et par ingredienser der virker opstrammende og sammentrækkende. (Løvefod, Padderokke og efeu). Selvom det nok er i begrænset mængde.

Ellers spar op til laser.

Link to comment
Share on other sites

Halløj

Ved ikke helt om dette er det rigtige forum at spørge i, men jeg tænkte jeg ville smide det ind her eftersom det er i forbindelse med et vægttab.

Here goes. Jeg har været rimelig overvægtig. Min BMI kaldte mig "Fed", så jeg måtte vel have været fed.

Jeg har strækmærker på hofte og mave, så jeg har søgt lidt omkring på MOL's forum og google. Forummet fortæller at strækmærker aldrig forsvinder, men du kan tage forskellige vitaminer og mindske synligheden.

Google gav mig så et link til www.striae.dk som henviser til deres creme. Jeg har så læst om cremen og se før/efter billederne, og jeg overvejer lidt at give det et forsøg.

Her kommer spørgsmålet.

Er det noget der virker?

Man kan få pengene tilbage (siger de) hvis man ikke er 100% tilfreds med resultatet, så jeg er tæt på at trykke på "Bestil".

Mvh. Oakley

Mit bud: Nej, spar dine penge - der findes ingen mirakelkur på striae.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share