Hjælp!


Denner-boy
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Jeg ønsker lidt hjælp til at finde ud af hvordan jeg bedst muligt kan få markerede mine mavemuskler noget mere? Jeg bruger en normal mavebænk lige nu, men jeg får ondt i ryggen af den. Jeg har hørt lidt om at jeg skulle investere i en Ab-Swing, ville det være rigtigt at gøre? ville det give bedre resultater end mavebænken? findes der andet som ville give bedre resultater i samme prislag?

Jeg træner også resten af min overkrop som jeg egentligt er rimelig tilfreds med, mit spørgsmål er så hvor tit man skal træne når jeg ikke ønsker flere muskler, men bestemt ønsker at bevare dem jeg har nu? hver anden dag?

På forhånd tak:)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Jeg ønsker lidt hjælp til at finde ud af hvordan jeg bedst muligt kan få markerede mine mavemuskler noget mere? Jeg bruger en normal mavebænk lige nu, men jeg får ondt i ryggen af den. Jeg har hørt lidt om at jeg skulle investere i en Ab-Swing, ville det være rigtigt at gøre? ville det give bedre resultater end mavebænken? findes der andet som ville give bedre resultater i samme prislag?

Jeg træner også resten af min overkrop som jeg egentligt er rimelig tilfreds med, mit spørgsmål er så hvor tit man skal træne når jeg ikke ønsker flere muskler, men bestemt ønsker at bevare dem jeg har nu? hver anden dag?

På forhånd tak:)

hvis du vil have markerede mavemuskler er du nødt til at have en lav fedtprocent, ellers vil du aldrig få markerede muskler uanset hvor meget du træner. Det er svært at sige hvor tit du skal træne for at bevare din nuværende muskelmasse, men et par gange om ugen og den rette kost burde være nok. Det kommer altså an på mange ting: alder, træningserfaring osv.

Link to comment
Share on other sites

Prøv at smide lidt flere oplysninger. Alder, højde, vægt, træningserfaring osv kan hjælpe til at svare bedre på dit spørgsmål

Hvis du ikke ønsker større men derimod mere markerede muskler skal du jo basalt set bare træne med samme intensitet som du har gjort indtil videre, og så smide lidt fedt så man bedre kan se musklerne. Lyder som om du bare skal supplere hvad end du gør med konditionstræning og/eller et mindre kalorieindtag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share