DM I BB og Fitness 2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Billetterne til dette års udgave af DM i BB og Fitness er netop sat til salg via Billetnet.dk

Priserne er som følger:

Lørdag (BB):

Forbedømmelse: 150 kr

Finale: 350 kr

Søndag (Fitness):

Forbedømmelse: 150 kr

Finale: 350 kr

IMO er billetterne ret dyre, især hvis man skal se både BB og Fitness.

Nå, men tilbage til det store spørgsmål, Hvem kommer?

Jeg håber selvfølgelig at så mange som muligt kommer søndag og bakker op.. :cool:

Tilskuere:

AndersHolm (Lørdag).

Atleter:

AndersHolm, Athletic Fitness -180 cm.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Billetterne til dette års udgave af DM i BB og Fitness er netop sat til salg via Billetnet.dk

Priserne er som følger:

Lørdag (BB):

Forbedømmelse: 150 kr

Finale: 350 kr

Søndag (Fitness):

Forbedømmelse: 150 kr

Finale: 350 kr

IMO er billetterne ret dyre, især hvis man skal se både BB og Fitness.

Nå, men tilbage til det store spørgsmål, Hvem kommer?

Jeg håber selvfølgelig at så mange som muligt kommer søndag og bakker op.. :cool:

Tilskuere:

AndersHolm (Lørdag).

Keld Erland (søndag)med et kilo matadormix. :4eat:

Atleter:

AndersHolm, Athletic Fitness -180 cm.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville gerne have været af sted, men jeg syntes det er for ærgeligt at det er splittet op i 2 dage. Selvom jeg helst vil se AF, så syntes jeg at især søndag er tynd.

Hvis der kommer kørelejlighed + mulighed for nogle bajere, så skal jeg dog tage det til overvejelse igen. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg ville gerne have været af sted, men jeg syntes det er for ærgeligt at det er splittet op i 2 dage. Selvom jeg helst vil se AF, så syntes jeg at især søndag er tynd.

Hvis der kommer kørelejlighed + mulighed for nogle bajere, så skal jeg dog tage det til overvejelse igen. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Du kan komme bag på min Cykel Pauli :tongue: og en kasse bajer finder vi sku´nok også plads til :laugh:

Regner med at hente dig tirsdag :wink: så burde vi nå Roskilde Lørdag eller søndag..... og så tror jeg også mine baller er splittet op :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver det holdt?

Roskilde Kongrescenter. Samme sted der blev afholdt Nordiske Mesterskaber i Bodybuilding sidste år. :smile:

Jeg synes dog efterhånden det er en lidt bekostelig affære. Hvis man vil have forbedømmelser og finale med begge dage, så løber billetprisen op i 1000 kr. Og for os jyder skal der så faktureres overnatning og transport, og så bliver det pludselig ikke heeeelt gratis at være tilskuer. Så jeg er stadig 'on the fence', da der i efteråret også skal være råd til en del koncerter. :bigsmile:

Men nu får vi se...

Link to comment
Share on other sites

Planen var lørdag og søndag som tilskuer, men med de nye priser har jeg været nød til at vælge, og det blev så søndag, da jeg kender flest atleter på scenen den dag...

Tilskuere:

AndersHolm (Lørdag).

Keld Erland (søndag).

Pagels (Lørdag).

Anita Rye (søndag)

Atleter:

AndersHolm, Athletic Fitness -180 cm.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tilskuere:

AndersHolm (Lørdag).

Keld Erland (søndag).

Pagels (Lørdag).

Anita Rye (søndag)

MarianneB (søndag, evt. lørdag)

Atleter:

AndersHolm, Athletic Fitness -180 cm.

Er der ikke en af jer erfarne DM-atleter eller -tilskuere, der kan fortælle lidt om, hvordan dagene plejer at forløbe? Jeg tænker f. eks. på, når der er DM-AF, vil symmetri runde, dips og chins så være en del af forbedømmelsen, mens C2-roning er en del af finalen? og dermed adskilt i hhv. dag- og aften-arrangement? Er der nogle, der ikke går videre til C2-roningen?

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke en af jer erfarne DM-atleter eller -tilskuere, der kan fortælle lidt om, hvordan dagene plejer at forløbe? Jeg tænker f. eks. på, når der er DM-AF, vil symmetri runde, dips og chins så være en del af forbedømmelsen, mens C2-roning er en del af finalen? og dermed adskilt i hhv. dag- og aften-arrangement? Er der nogle, der ikke går videre til C2-roningen?

Jeg mener at de sidste år gemte C2 roningen til finalen, men at alle atleter skulle ro..? Andet ville i hvert fald ikke falde ind under reglerne for afholdelsen af konkurrencen. Jeg er dog ikke helt sikker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at de sidste år gemte C2 roningen til finalen, men at alle atleter skulle ro..? Andet ville i hvert fald ikke falde ind under reglerne for afholdelsen af konkurrencen. Jeg er dog ikke helt sikker.

Jeg var der ikke sidste år, men Dips, chinups og roning er under forbedømmelserne. Ofte til slut inden pausen. Om de har lavet det om med 2 dages programmet ved jeg ikke, men alle AF-atleter skal igennem dette.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg var der ikke sidste år, men Dips, chinups og roning er under forbedømmelserne. Ofte til slut inden pausen. Om de har lavet det om med 2 dages programmet ved jeg ikke, men alle AF-atleter skal igennem dette.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det er rigtigt at roningen sidste år blev en del af finalen, da finalen søndag ellers ville blive for " kort", da der jo ikke var nogle frie rutiner til at fylde tiden ud.. Det var i hver fald deres argument...

Hvad de gør I år, finder vi nok ikke ud af før på dagen....

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Egentlig er det vel rimelig dyrt (?), men vil gerne afsted og heppe på Femina (og andre MOL'ere :bigsmile: )

Hvordan fungerer det; er der nogle, der bliver sorteret fra efter forbedømmelsen? Eller er det dommernes mulighed for at se ekstra godt på atleterne?

Tilskuere:

AndersHolm (Lørdag).

Keld Erland (søndag).

Pagels (Lørdag).

Anita Rye (søndag)

MarianneB (søndag, evt. lørdag)

Christine (cwr) (søndag)

Atleter:

AndersHolm, Athletic Fitness -180 cm.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan fungerer det; er der nogle, der bliver sorteret fra efter forbedømmelsen? Eller er det dommernes mulighed for at se ekstra godt på atleterne?

Så vidt jeg husker, så er det kun de seks bedste atleter i hver gruppe der går videre fra forbedømmelserne. Sommetider er der jo et felt på 20+ atleter, og at skulle sammenligne alle dem i line-ups i finalen ville gøre det til en lang aften. Så (correct me if I'm wrong) der er maksimalt seks deltagere i hver pulje til finalen. Vil man se hele feltet, så skal man også have forbedømmelserne med.

I finalen starter alle seks dog på nul igen, så der er ikke nogen der har point med fra forbedømmelserne. Vel? Er sgu ikke 100% sikker, men mener bare at det er sådan det hænger sammen.

... og så irriterer det mig stadig grænseløst, at de har delt DM op i to dage. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg husker, så er det kun de seks bedste atleter i hver gruppe der går videre fra forbedømmelserne. Sommetider er der jo et felt på 20+ atleter, og at skulle sammenligne alle dem i line-ups i finalen ville gøre det til en lang aften. Så (correct me if I'm wrong) der er maksimalt seks deltagere i hver pulje til finalen. Vil man se hele feltet, så skal man også have forbedømmelserne med.

I finalen starter alle seks dog på nul igen, så der er ikke nogen der har point med fra forbedømmelserne. Vel? Er sgu ikke 100% sikker, men mener bare at det er sådan det hænger sammen.

... og så irriterer det mig stadig grænseløst, at de har delt DM op i to dage. :dry:

Hvis der er mere end 15 atleter vil de første blive sorteret fra allerede inden forbedømmelserne.

Man starter ikke fra nul i finalen, i hvert fald ikke i Athletic Fitness. Finalerunden lægges blot til de andre runder og dermed findes vinderen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

kan det passe at hvis mig og min træningsmakker vil afsteed til dm (lørdag)

til både forbedømmelse og finale, så skal vi af med 500 hver?

deet er ikke selve DEN pris der er så slem, men det er fordi at vi også skal

af med yderligere 500 kr hver til benzin, og broen..

Link to comment
Share on other sites

kan det passe at hvis mig og min træningsmakker vil afsteed til dm (lørdag)

til både forbedømmelse og finale, så skal vi af med 500 hver?

deet er ikke selve DEN pris der er så slem, men det er fordi at vi også skal

af med yderligere 500 kr hver til benzin, og broen..

ja det er korrekt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share