Mænge af weight gainer i shake


Koxz
 Share

Recommended Posts

Jeg har en weight gainer bøtte bestående af 2.25 kg protein og 3 kg druesukker. Dvs 5.25 weight gainer.

Jeg vil tage 3 shakes hver dag.

Spørgsmålet er om nogen kan fortælle mig hvor mange gram weight gainer og mælk jeg skal komme i shaken, på både en enkelt shake og en stor portion shake (3 portioner).

________________________________________________________________

Tips, ros og råd er jeg meget åbent for. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke det du spørger om, men synes du ikke selv, at det er en lidt dyr "indbildning" at have, at du ligefrem spiser 3 shakes om dagen, når almindelig mad ikke bare ville erstatte disse shakes, men ovenikøbet gøre et bedre stykke arbejde?

Link to comment
Share on other sites

Nøjes helst selv med shakes efter træning..

vil mene 40gram protein er mere end nødvendigt for de fleste. Hold dig på 28-30gram, og så 60 gram kulhydrat, som der bliver sagt...

Hvornår vil du ligge dine shakes i løbet af dagen?. Vil også mene 3 er for meget, men har du virkelig besvær med at tage på, selvom du propper dig med mad, så lig evt. en enkelt om morgenen SAMMEN med din morgenmad.. Det har jeg selv gjort gennem noget tid, men er gået fra det igen, for at holde mig mere til 'rigtig' mad.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg dyrker styrketræning hver anden dag.

Som jeg kan forstå er 3 shakes alt for meget om dagen. Jeg havde ellers tænkt mig at tage en til frokost (ca kl 12), en 45 minutter før træning (ca kl 18:30) og en efter træning (ca kl 22). Og så ville jeg tilføje en portion kreatin drink før træning. Og denne "kur" ville jeg så køre hver eneste dag? Det er sådan som jeg har opfattet den bedste løsning til at tage på. (Har svært ved at tage på af normal mad).

I skriver hvor meget jeg skal tage hver af protein pulveret og druesukkeret. Men jeg skal til at blande 2.25 kg protein pulver med 3 kg druesukker til en stor blandning i en bøtte, så jeg ikke behøver at fordele det hele tiden. Passer det ikke nogenlunde til jeres "opskrift" på en shake?

Og som sagt er jeg glad for jeres råd som også ikke helt har noget med spørgsmålet at gøre :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke det du spørger om, men synes du ikke selv, at det er en lidt dyr "indbildning" at have, at du ligefrem spiser 3 shakes om dagen, når almindelig mad ikke bare ville erstatte disse shakes, men ovenikøbet gøre et bedre stykke arbejde?

Nu er prot pulver billigere en meget mad gram prot for prot. Men er helt enig i at rigtig mad er vejen frem, jeg er bare doven nogle gange.

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder mit prot og carbs adskilte i to forskellige spande. Fx skal jeg ikke have druesukker på mine havregryn, men gerne prot.

Jeg har en tilfældig måleske, 1 scoop prot er lige 20g, 1 scoop druesukker = 30g.

Er rimelg simpelt at smide to scoops af hver i en shaker.

Hvad spiser du nu? Vær så præcis som mulig, gerne gennemgå de sidste par dage.

Hvordan træner du? Vær så præcis som mulig, gerne gennemgå de sidste 3 træningspas.

Link to comment
Share on other sites

Okay inden jeg skriver min daglige kost, kan du/i give mig et kort og enkelt svar. Jeg har min bøtte bestående af 2.25 kg protein og 3 kg kulhydrater (druesukker) SAMMENBLANDET.

Jeg fik en medfølgende scoop (regner med at det er en standard størrelse) til proteinpulveret. Hvor mange scoop og mælk skal jeg komme i shakeren af min sammenblandning.

Bare kort og enkelt svar tak, eller forstår jeg det ik rigtig :D.

Eks.

2 scoop af din sammenblanding af proteinpulver og druesukker

4 dl mælk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share