REDUXIN


mig2009
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har lige modtaget en pakke Reduxin slankepiller for bare 69 kr den første måned, nogen der ved om de virker har lige taget 2 tabletter af dem så jeg ved endnu ikke om de har nogen effekt?

Der står at reduxin blokere optil 30% af kalorieindtaget, og de lover et vægttab på 2-3 kg på mindre end 4 uger ;D

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Snak med din læge - og dine forældre!

Jeg tvivler kraftigt på at nogen af dem bifalder at du tager slankepiller.

Tråden låst

mvh

Moderator

Lad mig minde dig om dine egne ord:

Hej jeg er en mand på 20 år, som har været på slankekur/livsstilsændring.

p.g.a. alt for meget usundt mad som cola slik chokolade og fastfood og næsten ingen bevægelse, vejede jeg ca 15 kg for meget (85 kg)

Men så tog jeg beslutningen om at tabe mig, og det lykkedes også at tabe mig, men problemet er at jeg er kommet til at tabe mig lidt for meget vejer pt. ca 55-57 kg, min vægt skal ifølge bmi-beregneren ligge på ca. 68-70 kg.

Jeg kan også tydeligt se jeg er blevet alt for tynd, der er faktisk ikke andet end knogler tilbage på min krop, så der er vist også røget en masse muskelmasse.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=49309&st=0&p=1314924&fromsearch=1entry1314924

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share