Hvornår optages kalorierne?


mig2009
 Share

Recommended Posts

Hej hvornår optages kalorierne , lad os sige jeg spiser et stk kage, hvor længe efter optages kcal? Altså hvis nu jeg spiser noget og kroppen af sig selv kaster det op igen efter ca 30 min er kalorierne så optaget alligevel? Ps. Ja jeg ved det er farligt for tænderne osv... Men jeg tænkte mere på hvis Kroppen selv kaster det op uden at fremprovokere det :)

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Hej hvornår optages kalorierne , lad os sige jeg spiser et stk kage, hvor længe efter optages kcal? Altså hvis nu jeg spiser noget og kroppen af sig selv kaster det op igen efter ca 30 min er kalorierne så optaget alligevel? Ps. Ja jeg ved det er farligt for tænderne osv... Men jeg tænkte mere på hvis Kroppen selv kaster det op uden at fremprovokere det :)

mig2009 - søg nu hjælp! Du finder ikk hjælp herinde! Gå til en psykolog, og få al den hjælp du kan! Du ender med at blive meget syg, så bliver du indlagt, og får MEGET svært ved at komme på benene igen. Har en veninde der røg afsted, tog hende over 1 år før hun var tilbage på benene igen, både fysisk men også psykisk.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share