Hjælp vi mangler træningsudstyr !


Juvic
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'ere !

Jeg vil spørge om I vil støtte en god sag - Støt den ny opstartede crossfit klub, Århus Crossfit i konkurrencen om 10.000 kr. til køb af nyt træningsudstyr. Vægtstænger, skiver ect.

Konkurrencen er simpel, man skal gå ind på:

Sparbank - 10 Til Forskel !

Find "Århus Crossfit - Hjælp vi mangler træningsudstyr!"

Indtast navn, mail og telefonnummer, herefter modtager man en validerings kode på sms som skal tastes ind i "stemme-vinduet". Din stemmer er så registreret.

Det er alt hvad der skal gøres, og det koster ikke vedkommende der stemmer noget. Man bliver heller ikke offer for SPAM fra sparbanks side i fremtiden og stemmen anonym.

Århus Crossfit er jo en nystartet crossfit klub og vi mangler rigtig meget udstyr, og 10.000 vil hjælpe os godt på vej.

Husk på, at hvis vi vinder så får I andre jo også mere konkurrence og udfordring :)

Håber du/I vil hjælpe.

Vh

Joakim Vester-Petersen

Århus Crossfit

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_19012014

Afstemningsperioden udløber mandag kl. 12.00, og i skrivende stund er vi 31 stemmer bagud. Tror desværre selv vi er ved at have skaffet de stemmer vi kan, så hjælp os endelig, hvis I har mulighed for det!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_19012014

Done

Så skal I også begynde at have Open Gym!!!

De har open gym ved de fleste CrossFit centre i København, så mon ikke vi også få det her i Århus. Det vil dog nok gå hurtigere hvis vi vinder den her afstemning, og pt er vi 39 stemmer bagud! :unhappy:

Thanks !

Open gym ? Hvad mener du... Så man bare kan vade ind eller ?

Ja så man selv kan komme og træne på sine svagheder, eller træne på noget specifikt til en anden idrætsgren. Fx kan du se at det nye CrossFit Østerbro har tre open gym timer i ugen.

Edited by Søholm
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hehe ja... Surt det løb af med sejeren..

V er automatisk med igen, men jeg tvivler på vi kan få de samme folk til at stemme på os igen...

Men tak for hjælpen everyone !

Jeg synes I skal holde op med at lyde så falskt beskedne. Hvorfor hulen spammer I ikke noget mere?

Hvad med at poste i andre lister end lige generelt? Hvad med off-topic? Styrketræning? Hvad med at spørge de andre CrossFitklubber om de ikke lige smider en stemme på jer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes I skal holde op med at lyde så falskt beskedne. Hvorfor hulen spammer I ikke noget mere?

Hvad med at poste i andre lister end lige generelt? Hvad med off-topic? Styrketræning? Hvad med at spørge de andre CrossFitklubber om de ikke lige smider en stemme på jer?

Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i hvilke andre hjemmesider i spammer, men hvis jeg ikke husker helt galt, så er det ikke tilladt at poste samme emne i flere under-foraer. :wink:

Det er helt igennem ringe netetikette, uanset hvor meget de måtte have brug for pengene. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i hvilke andre hjemmesider i spammer, men hvis jeg ikke husker helt galt, så er det ikke tilladt at poste samme emne i flere under-foraer. :wink:

Det er helt igennem ringe netetikette, uanset hvor meget de måtte have brug for pengene. :smile:

Men man ville vel godt kunne skrive "Øv, vi er bagud i denne afstemning" i Irritationsmomenter-tråden. :innocent: Med andre ord: Man kan godt opnå bedre eksponering her og andre steder, uden at bryde med god netikette. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i hvilke andre hjemmesider i spammer, men hvis jeg ikke husker helt galt, så er det ikke tilladt at poste samme emne i flere under-foraer. :wink:

Det er helt igennem ringe netetikette, uanset hvor meget de måtte have brug for pengene. :smile:

Hallo, det er jo CrossFit :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share