Mit trænningsprogram


Hejder
 Share

Recommended Posts

man er virkelig træt når man kommer hjem fra trænning!!

PRØV DET!! Bare 1 uge

Vi genopfrisker lige:

"Har trænet i center 7 gange på 8 dage, med et standard program!! Nu har jeg så fået mit eget program!! hva synes I!!

1.dag...BEN

Opvarmning step 6 min

Lår:

Smitmaskine 2 ben helt i bund 4 x 8

smitmaskine 2 ben 90 grader 4 x 8

Loungh 1 ben i smithmaskine 4 x 8-8

Squat 1 ben i smithmaskine 4 x 8

Benspark, tæer imod hinanden 4 x 8

Benspark, hæle imod hinande 4 x 8

Baglår:

Goodmorning stang i hænder 4 x 8

Bentræk, hæle imod hinanden 4 x 8

Bentræk, tæer imod hinanden 4 x 8

Enkeltvis stående bentræk 4 x 8

Bredt stående bentræk 4x8-8

Læg:

2 ben i smitmakine 4 x1 5

Enkeltvis stående 3 x 50-50

2.dag....Bryst & underarm

Bryst:

Bænkpres i smitmaskine til krave 4 x 8

Bænkpres fri stang, skulder bredte 4 x 8

Skrå pres 90 grader 2 hul (Håndvægte) 4 x 8

Skrå 4 hul fuld flying 4 x 8

Stående kabel flying nedad 4 x 8

Poolover med håndvægte 4 x 8

Underarme:

Curl bag ryg med stang 4 x 15

Enarms Curl 4 x 15-15

Omvendt hammer curl foran krop 4 x 15-15

3. dag....opretnig & supersæt

Opretning:

Foroverbøjet krystræk 4 x 12

Front mod ryglæn i 5 hul, 2 armsopsving 4 x 12

Squat stativ med ryglæn 3 hak forneden

Bredt fat, dødløft skulder helt tilbage 4 x 12

Supersæt:

Crounch, fødder i gulv/ 4 x 15 – 15 - 15 Benløft på gulv 4 x max

Strækøvelser

4. dag..........ryg, Mave & triceps:

Ryg:

Top vinge:

Træk til bryst (Smak-skulder-90 grader bred) 3 x 3 -8

Træk til bryst (stor sort) 4 x 8

Opløft til næse (90 grader bred) 4 x 8

Midt:

Dødløft i smithmaskine (bred) 4 x 8

Dødløft med fri stang 4 x 8

Korsryg bund:

Goodmorning max 15 kg 4 x 12

Hyperextension 4 x 12

Mave:

Maveisolator helt op 4 x 12

Siddende benløft/-bøj 4 x max

Triceps:

Smal bænkpres 4 x 8

Frensh pres (ez-stang, helt ned) 4 x 8

Bred push down 4 x 8

Enkeltvis kickback 4 x 8 - 8

Enkeltvis extension (siddende) 4 x 8 - 8

5. dag.....Skulder & Biceps:

Skulder:

Skulder rul 4 x 8

Front mod ryglæn i 6 hul, 2 armsopsving 4 x 8

Sammenkrøllet 2 armsopsving 4 x 8

Stem op (lægmaskine) 4 x 8

Enarms opstem 4 x 8 - 8

Skråbænk i bund krydstræk 4 x 8

Kabel Curl (holde 3 sek) 4 x 8

Biceps:

Enkeltvis alternativ curl med tvist 4 x 8 - 8

Preacher (bredt) 4 x 8

Standard curl (holde 3 sek) 4 x 8 - 8

Bendover curl ( holde 3 sek) 4 x 8

Det var så mit program hvad synes I.... Vil også lige høre hvad i synes man skal spise efter man har trænet!!! skal man spise ellers vokser musklerne ik eller hva???!!

Mvh HEJDER "

Troe gerne på at man er lidt træt når man kommer hjem?

Tror det ville blive den sidste uge i mit liv, hvis jeg prøvede det program.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hejder -> Vil du ikke være rigtig rigtig sød og lave en log hvor du træner dit "ski' go'" program igennem mindst en uge? :)

Og selvfølgelig skriver hvordan det går løbende og hvor mange kg du tager.

Det stemmer jeg også for..... Du kan åbenlyst lære os en del :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Forstår ik, hvorfor i driller Hejder, bare fordi han er meget klogere end jer andre?!!

Misundelse er en grim ting, og når han nu har lavet et super program(Bortset fra han mangler lidt mere Failuretræning), kan jeg ik se noget galt i det!

Bare skid på kosten Hejder, den er ligegyldig..

At kosten skal være på plads for at få noget seriøst ud af sin træning er en myte!

Ps. Vi søger instruktører med en enorm viden som din og træningserfaring uden lige, der hvor jeg træner, hvis det var noget?

:biggrinbounce: :biggrinbounce: :biggrinbounce: :biggrinbounce: :biggrinbounce:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kører det progam en måned eller to, så er jeg sikker på at du vil se et resultat.

Resultatet vil være en seriøs omgang overtræning, med dertil hørende større skades risiko.

Og til andre der har skrevet i denne log vil jeg bare sige: Nu har joken vist varet længe nok. Vi render rundt og praler af MOL til venner og bekendte. Himler op om hvor god en side det er. Og så bliver man præsenteret for sådan en gang useriøst pladder. Jeg vil anbefale folk fremover kun kommer med GODE råd i denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kører det progam en måned eller to, så er jeg sikker på at du vil se et resultat.

Resultatet vil være en seriøs omgang overtræning, med dertil hørende større skades risiko.

Læs ovenstående, søg på overtræning og find ud af hvad det betyder.... Derefter læser du alt hvad der handler om styrketræning du kan finde. Det burde kunne give dig en ide om hvorfor der er svaret på denne måde.....

Dit program trænger til en gevaldig revision. INGEN ved deres fulde sansers brug træner ben på den måde, eller noget andet for den sags skyld....

Link to comment
Share on other sites

Vil lige sige at jeg har taget 10 kg på, siden 11 sept. Ved at spise meget rigtigt meget!! I modsætning til jer andre så tager jeg ik røven på jer!!

Hejder!!!!!!!!! Hvis du har taget 10 kg på uden brug af ulovlige midler, og bare halvdelen er muskler..... ja såå må jeg tage hatten af for dig!! :)

Hvis du mærker efter i din krop, kan jeg ikke forstille mig, at du ikke føler dig totalt udbrændt!??

Du skal vide at dit træningsprogram på ingen måde rummer nogen som helst sund fornuft, iforhold til den videnskabelige dokumentation der er på området og heller ikke iforhold til de personligt erfaringer.................... INGEN OVERHOVEDET!!!!!!!

Læs lige den her artikkel My Webpage. Den kan måske hjælpe dig lidt omkring din træningsplanlægning!!

Men hvis det virker for dig og du har den kanone fremgang som du beskriver og ikke føler dig overbelastet....... ja så virker det jo!!! ;)

Edited by Dr. Boris
Link to comment
Share on other sites

Ja, Mr. Freeze har måske ret ... joken er kørt langt nok ud, men det har været underholdende. Ingen tvivl om det. :tongue:

Hejder: Hvis jeg var dig ville gøre som de andre foreslår, nemlig at læse alle de artikler, du kan finde om begyndertræning mht. styrketræning.

Og så vil jeg anbefale det her program til dig. Mit eget program er bygget op omkring dette fundament, og det virker glimrende. Jeg er sikker på, at du ikke vil høre nogen indvendinger fra andre, hvis du følger det programs konstruktion.

- Hr. Kirchebrandt. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Det er et godt program Buc har sendt der. Jeg er selv begyndt på det i sidste uge. Men ville nok vente til du havde lidt mere styr på det. Som der står i artiklen bør man have minimum et års erfaring og have styr på teknikken. Så jeg vil nok lige læse det Hr. Kirchebrandt og Dr. Boris har linket til først.

Link to comment
Share on other sites

Min personlige træner sagde at man skal køre programmet i 10- 14 uger,a ltså omkring 3 måneder!! Og så skifte program!!

Jeg træner så og mellem 10 og 15 timer om ugenb!! hvor lang tid træner i om ugen!!

Jeg træner HST 1½ time hver anden dag! (ca 5 timer om ugen)

Hvor lang tid har du trænet Hejder?

De 10 kg du har taget på... hvor meget af det tror du er fedt?

Som Ugh T... siger er mere volumen = mere Hypertrofi :) Så hvis man kan holde til Hejders program er det vel "optimalt"!?

Link to comment
Share on other sites

Efter at have læst Hejders svar i denne tråd (og i andre af ham), så er jeg næsten 100 % sikker. Hejder er en kendt MOLboere (aner dog ikke hvem).

Hans svar rummer simpelthen for lidt af "æææhhhh, hvorfor er det forkert" og alt for meget af "i siger sådan jeg gør konsekvent sådan" til at det er troværdigt.

De "dumme spørgsmål" er simpelthen for "kloge" til konsekvent at være sat ef en der ikke ved hvad rigtig træning er.

Hejder er ikke Hejder - det er jeg sikker på. B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share