Kosttilskud


Niske
 Share

Hvor mange forskellige slags kosttilskud tager du?  

124 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest PlayboY

Protein

Multivitamin

Fiskeolie

Kreatin ind imellem, men det er som sagt sjældent da jeg får det dårligt af at tage kreatin..

Hmm.. Fibertilskud?.. Er det de der fibre som skulle kunne absorbere noget af fedtet i maden?..

Og hvorfor dælen er der så mange der tager glucosamin?.. Er det ikke bare noget til ledene eller knoglerne eller noget? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og hvorfor dælen er der så mange der tager glucosamin?.. Er det ikke bare noget til ledene eller knoglerne eller noget? :unsure:

Glucosamin tages af mange for at undgå ledproblemer senere - det er billigt og ufarligt, så ikke den store grund til ikke at tage det...

Link to comment
Share on other sites

Nu kan getbig næppe siges at være uafhængige, når det kommer til dokumentation om dette kosttilskud, som de selv forhandler. Ikke at det nødvendigvis betyder at artiklen er forkert, men det er da alligevel en god idé at være opmærksom på det.

Enig. Getbig har endvidere utroligt mange dårlige artikler så man skal passe meget på. I det hele taget bør man være meget kritiske overfor kommercielle hjemmesider.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Solgar VM-2000 (vitamin) (2 stk's pr. dag)

AVIFORM 94% whey ( 50g pr. dag )

Twinlab Vitamin E-400 (1 stk)

Natur Drogeriet C-vitamin pulver 6 g pr. dag.

Perfect Balance (2 skefulde pr. dag)

Horny goat weed (pinnacle) (2 stk pr. dag)

RevivAll male vitality formula (Garden of life) (1 stk pr. dag)

That's all

Link to comment
Share on other sites

What's in it?

Supplement Facts:

Container Size: 60 Capsules

Serving Size: 2 Capsules

Servings Per Container: 30

Container Size: 3 Bottles

Serving Size: 2 Capsules

Servings Per Container: 90

Amount Per Serving:

Horny Goat Weed (Epimedium grandiflorum) 500 mg

(Standardized 10% icariin)

Maca Pure (Lepidium meyenii) 250 mg

(Standardized 0.6% macamides & macaenes)

Macuna pruriens 33.3 mg

(Standardized 15% l-dopa)

Polypodium vulgare 25 mg

(Standardized 8% 20-hydroxyecdysone)

Other Ingredients:

Calcium Phosphate, Magnesium Stearate, Gelatin.

Directions:

As a dietary supplement, take two (2) capsules daily with a meal. For a more immediate response take three (3) to four (4) capsules 90 minutes before activity.

Hvad får man så ud af at spise det?

Link to comment
Share on other sites

Fibertabletter (Når jeg cutter)

hvor køber du det henne, og hvad får du helt præcist ud af det?

Jeg køber dem i Matas. De fylder i maven, så man ikke er så sulten, og de forebygger forstoppelse, på en fiberfattig diæt. Nogenlunde det samme kunne opnås ved at spise grøntsager, men jeg gider ikke spise grøntsager til hvert måltid.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad får man så ud af at spise det?

Tjahhh; det ved jeg faktisk ikke.....men det gælder næsten for alle mine kosttilskud; det er svært at måle eller mærke forskellen....dog kan jeg sige, at produktet fra Garden og life kan mærkes tydeligt specielt når jeg træner hårdt hver dag! Men samlet set, giver mine kosttilskud en fornemmelse af sundhed/behag.....så håber det vil vise sig i længden, men hvem ved; livet kan jo ikke kotrolleres *S*

Link to comment
Share on other sites

Hvad får man så ud af at spise det?

Tjahhh; det ved jeg faktisk ikke.....men det gælder næsten for alle mine kosttilskud; det er svært at måle eller mærke forskellen....dog kan jeg sige, at produktet fra Garden og life kan mærkes tydeligt specielt når jeg træner hårdt hver dag! Men samlet set, giver mine kosttilskud en fornemmelse af sundhed/behag.....så håber det vil vise sig i længden, men hvem ved; livet kan jo ikke kotrolleres *S*

Tommyboy >

Nu skal jeg fortælle dig hvad det der Horny Goat Weed er...

http://www.horny-goat-weed-natural-aphrodi...information.htm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

*GGGG*

Nu er det ikke kun Horny goat weed der er i, men mange andre gode ting *G* Fx. Ginsing osv.....måske får man sex-drive som en tyr, men der er osse andre gode bi-virkninger ved kosttilskudet! *G*

Edited by Tommyboy
Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Nu kan getbig næppe siges at være uafhængige, når det kommer til dokumentation om dette kosttilskud, som de selv forhandler. Ikke at det nødvendigvis betyder at artiklen er forkert, men det er da alligevel en god idé at være opmærksom på det.

Enig...men er der nogen der har en anden, uafhængig artikel...?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share