Kosttilskud


Niske
 Share

Hvor mange forskellige slags kosttilskud tager du?  

124 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil påstå at folk ALT for ukritisk hælder diverse tilskud ned, uden at have nogen anelse om, om det har nogen effekt overhovedet. På kostilskudsområdet hersker i høj grad den der:"De andre tager det, så skal jeg da også" i stedet for at finde ud af hvad man tager, hvad det i TEORIEN skulle afhjælpe/gøre godt for. Det er bare ned med "lortet" og håbe på det bedste.

Men selvføgelig, hvis man har penge nok, er det jo fint nok at være på den "sikre" side for nogle tusinde om måneden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg undre mig f.eks. over at der er nogen som tager MSN når det tilsyneladende er virkningsløst. Jvf. Antaeus artikler:

No published research studies link MSM to any of the health claims made by its marketers. Sulfur needed in human metabolism comes from dietary protein. MSM supplements probably make little or no contribution to the body's sulfur requirements. Thus there is no good reason to use MSM supplements.
Link to comment
Share on other sites

Horny goat weed (pinnacle) (2 stk pr. dag)

RevivAll™ male vitality formula (Garden of life) (1 stk pr. dag

Aner ikke hvad det er og ved heller ikke hvad det skal gøre godt for.

Endvidere skal mænd passe på med at spise jernprodukter. Det er sundhedsskadeligt at få for meget jern. Personligt ville jeg aldrig tage jerntilskud uden at jeg havde fået proff. diagnoticeret en mangeltilstand. Et lille smut til lægen kan nemt og hurtigt løse dette problem.

Link to comment
Share on other sites

Horny goat weed :lol: Det siger næsten sig selv. Man bliver liderlig af det. Samtidig med at det forbrænder fedt. Tager selv.

Essentielle fedtsyre (blanding af Hørfrø + Tidsel) Meget bedre og billigere end udos/perfect B

Omnimin (stærkt vitamin/mineral præperat)

Protein (Whey/Cassein utallige forskellige mærker)

Dextose

Gultamine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share