Andre Ullrich fans på MOL?


Spock
 Share

Recommended Posts

Jeg må indrømme, at jeg er den helt store fan af Jan Ullrich.

Manden er indbegrebet af kraft.

Dertil er han super-sympatisk og optræder altid meget sportsligt.

På hans website, http://www.jan-ullrich.de kan man følge hans forberedelser til årets tour.

Er jeg den eneste Ullrich-fan på MOL??

Jeg håber på en stor tour i år for Jan, men jeg har nu mine tvivl... men håbet lever ...

Link to comment
Share on other sites

Hehe - ikke hans "doping" om vinteren?? :lol:

Hmm.. Off the record, så lå Ullrichs hæmatokritværdi langt under Riis' da Ulrich blev nr. 2 i 1996, så den mand er i mine øjne et naturtalent og en genetisk freak ud over alle grænser :devil:

Bare en skam, at hans hovede ikke er skruet ordentlig på - han mangler simpelthen den indædte viljestyrke som Lance har. :kickass:

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Hehe - ikke hans "doping" om vinteren?? :lol:

Hmm.. Off the record, så lå Ullrichs hæmatokritværdi langt under Riis' da Ulrich blev nr. 2 i 1996, så den mand er i mine øjne et naturtalent og en genetisk freak ud over alle grænser :devil:

Bare en skam, at hans hovede ikke er skruet ordentlig på - han mangler simpelthen den indædte viljestyrke som Lance har. :kickass:

Jeg mente nu hans kokain-leg på diverse diskoteker.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ullrich vandt i dag første etape af Schweitz Rundt. Han vandt spurten i en gruppe på 5 mand som kom i mål 15 sekunder foran favoritgruppen med bla. Vinokurov og CSC´s Bobby Julich.

Det lader til, at Ullrichs plan holder stik. Fornyligt udtalte han, at han skulle være i god form i Deutchland Tour, bedre form i Schweitz Rundt og i topform i TdF. I dag så han ud til at være virkligt stærkt kørende. :)

Link to comment
Share on other sites

Husk, det er vigtigt ikke at toppe for tidligt :bigsmile:

"Der Jan" rammer altid formen i juli. ;)

Tja, vi taler om en mand, der aldrig er sluttet dårligere end nr. 2 i klassementet. Så noget er der vel om snakken. På den anden side, så var det jo ikke supernavne, der plantede Ullrich i "bakkerne" i TdS (næsten alle de store navne har kørt Duphine Libere i år i stedet for TdS). Det må Ullrich og de nærmeste folk omkring ham da i en eller anden grad finde bekymrende. Også selvom de sikkert hårdnakket vil hævde det modsatte. Ligesom de gjorde i foråret, da hans forårskampagne blev aflyst. Det er først nu, hvor der trods alt har været lidt succes - godt nok på en lidt billig baggrund - at Pevenage har turdet indrømme at intet gik efter planen i foråret og at Ullrich var dybt frustreret over sit vægtproblem.

Jeg tror Ullrich er så langt fra at være på sit ypperste at det ikke er sikkert han når det inden det går løs i bjergene. Til alt held for ham, så rammer tourfeltet først bjergene et stykke inde i løbet, så han kan nå at få en del væddeløbskilometer i benene, før det går rigtig opad. Men er det nok? Det er i hvert fald en anden forberedelse han er i gang med end de fleste andre seriøse bejlere til podiet - LA, Mayo, Hamilton, Heras - som har vist tænder her de sidste par uger.

På den anden side igen, så er der jo også andre tournavne, som heller ikke gør alt for stort væsen af sig lige nu, på trods af deres annoncerede ambitioner i TdF. CSCs klassementnavne holder godt nok lav profil, udover en 4.plads i Alpeklassikeren til Sastre, så er der ikke meget godt at skrive hjem om. Basso, Jaksche og Julich har fået rimelig meget køretur på det seneste, men det kan da være at det er den model, "Ullrichmodellen", som viser sig at være det store hit i år.

Ziggymund :bike:

Edited by ziggymund
Link to comment
Share on other sites

Grunden til at Ulle ikke kørte Dauphine kan dette ikke skyldes den store fokus der så ville være på dem alle.. Så ville medierne vel kalde det en mini tour hvis alle favoritterne kørte i det samme løb inden.. Derudover kunne det give et ordentligt hak i selvtilliden hvis en af dem nu tabte temmelig stort.. Et eksempel er da Mayo faktisk lammetævede LA på bjerg TT i Dauphine.. Det må da give stof til eftertanke for LA... Er dette urealistisk?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jeg tror Ullrich er så langt fra at være på sit ypperste at det ikke er sikkert han når det inden det går løs i bjergene.

Er det nu man skal sige: "Hvad sagde jeg?" :tongue:

Hold k... hvor han led allerede på Col d'Aspin. Fik helt ondt af ham. Men så kan han lære det :lol: :lol: :lol:

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share