Tatovering og Bodybuilding


Lunk
 Share

Recommended Posts

Skal have en Tatovering på mit Højre skulderblad..

Men.. Tænkte på.. For træner meg. Og meget til min ryg. Og der er virkelig kommet fremgang specielt i ryggen (se evt Galleri og log). Så jeg tænkte på.. Hvis det bliver ved med at gå så godt frem af.. blvier min ryg jo nok rimelig godt markeret frem i tiden.. Så jeg tænkte. Hvis jeg får lavet en tatovering nu. Hvordan kommer den så til at se ud om 1 år f.eks? Nogen der kan svare på deT?

Link to comment
Share on other sites

Tjah, en tato er jo en beslutning DU tager, og du kan jo vælge, at se det sådan her. Den er IKKE pæn for evig. Når der er gået nogle år bliver den grim, når du bliver gammel bliver den grim.

Men mens du er ung er den fed. Og træner du dig så stor den bliver strukket, så kan du jo altid få lavet den om.

Ellers kan du vælge et motiv der både gør sig i 4:3 og 16:9... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jepser..

Det er nu man skal nyde livet..

Det er derfor jeg har valgt den på Skulderbladet.. Stranden = ungdom..

OG når jeg bliver ældre og har en slatten hud render jeg nok ikke rundt uden t-shirt :))

Har tænkt godt og grundigt over det :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv fået lavet en på ryggen, jeg fortryder ikke et sekund.

Men derfor vil jeg advare dig aligevel... Tænk lang tid over det.... Vendt gerne et halvt år endnu.... Det er lige før du ikke kommer til at vise den frem her til sommer alligevel. En ny tus kan ikke tåle for meget sol, du skal sikkert også have lagt farve i af flere omgange...

Find noget simpelt og ikke noget med for mange detalger i. Så vil den holde sig pæn i længst tid. Find det du vil have, så gå og forestille dig at du har fået lavet den... måske lægge et billed af den der hvor du vil have den...

TÆNK DIG GODT OM. Det kan jo ikke laves om.

Så skal du finde en godt sted, ikke noget med at spare 200 hvis du ikke stoler på kvaliteten. Jeg kender flere der har fået lavet nogle der er skæve... :angry:

Så er det ikke så fedt længere. :thumb_down:

Kig på nettet og køb nogle blade...

God jagt..

Link to comment
Share on other sites

Dark Images Overfed side!!

Tattoonline.dk God side på dansk med gode råd til før og efter tattoo.

Tattoo Design Her kan du i samarbejde med tattovøren lave dine egne tat's

Men som skrevet før: Tænk dig rigtig godt om inden du får lavet den. Jeg gik og tænkte over det i 3-4 mdr. da jeg endelig havde fundet et motiv jeg ville have. Jeg vil anbefale dig at vente til efter sommeren, da de ikke kan tåle salt, klor og sollys i starten.

Mht. BB er det ikke værre end at du kan få tegnet den op igen, hvis motivet er simpelt og ikke for mange detaljer og farver (tribal og celtic fx.). Jeg vil anbefale dig at vente (og det vil tattovøren også) med at få meget detaljerrige tattooveringer (portrætter, dyr, tegneserie osv), til du er fuldt udvokset og har nået en fornuftig størrelse BB-mæssigt.

Min egen er tribal agtigt og holder sig stadig pænt, her 4 år efter at jeg fik den. I sidste uge var der en der spurgte om jeg lige havde fået lavet den. Men tænk over det, før du får den lavet.

Link to comment
Share on other sites

Skal have en Tatovering på mit Højre skulderblad..

På skulderbladet :blink: Du mener ikke på delt eller nakke?

SKulderbladet er ret livligt, og str. mæssigt da ik så optimalt for en tatoo...

Efter du får den lavet skal du jo lige holde en pause, (smøre og hele tiden) der duer det ik lige sveder eller ligger pres på den, fx bænker...

Du skal også have tegnet den op igen noget tid efter....

Tatoveringen er ik så glad for sol/solarier og svømmehaller...

En go ting er at købe nogle gummihandsker og en stor tube helosan...

Har selv en ret detaljeret en mellem skulderbladene, er ik helt tilfreds men nogle detaljer...

Gør dig ihvertfald 110% sikkert på hvad tatovørene har tænk sig at tegne på dig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share