Koffein


Ice eye
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen

Jeg er i den irriterende situation at jeg ikke ret godt kan tåle kaffe i maven.... men der er ikke så mange andre alternativer når man vil have koffein uden kalorier <_<

Jeg har prøvet Gerimax 'instant energy' som er sådan nogle så 30 ml's fætre med guaranag og druesukker og med ca. 35 KCal pr. shot. Det er acceptabelt men de koster desværre 10 kr stykket og det er for dyrt.

Koffein-piller kan man desværre ikke få i DK længere, så hvad gør man så ?

Iøvrigt, kan man købe koffein-piller i et nærliggende land og så tage dem med til DK uden at det er ulovligt... sikkert ikke ?!

Jeg tror at, hvis man indtager koffein via piller og så drikker en rimelig mængde vand til plus spiser et eller andet, så er det det mest skånlige for maven.....

Er der nogle der har nogle gode råd :unsure: It would be much appreciated :)

Edited by Ice eye
Link to comment
Share on other sites

Du kan få piller med gurana i enhver helsekost forretning. Har akkurat samme effekt som koffeinpillerne. :)

Hvilken effekt er så det lige ? i forhold til at træne altså...

Ideen var ikke i forbindelse med træning men for at holde sig sådan nogenlunde koncentreret når man er træt.

Trænings-mæssigt har jeg set undersøgelser som jeg selvfølgeligt ikke kan komme med nogle referencer på <_<

Link to comment
Share on other sites

For at komme tilbage til Ice eye's spørgsmål:

"Iøvrigt, kan man købe koffein-piller i et nærliggende land og så tage dem med til DK uden at det er ulovligt... sikkert ikke ?!"

Kan man købe sådan nogle fætre billigt på en internetside. f.eks. i tyskland eller england?

Jeg kunne godt tænke mig at prøve mig med sådan nogle koffeinpiller når det er taget af dopinglisten - og i øvrigt har en dokumenteret præstationsfremmende effekt (øhh... jeg står ikke lige med et link, men har læst et par undersøgelser)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share