Homoner?


Svend Sved
 Share

Recommended Posts

Hej jeg kender en som vil til at tage homoner eller hvad det nu hedder. det skal vist spjøtes ind i ballen eller låret. men det jeg vil spørge om hvad er farligt ved det? for jeg syndes ikke rigtig man hører andet end at mænd vil få en mindre "tisser" som så også havde gjort mig bange nok for at lade være :)

Personen som jeg kender vil helt bestemt tage det uanset hvad. Og da jeg ikke ved noget direkte dårligt om det så håber jeg nogen af jer kan fortælle lidt, så jeg kan prøve at lokke ham fra det.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel ikke være dig selv...

nej :) går til boksning så det går ikke at blive for stor.

det er et familie medlem

"Tisseren" bliver ikke mindre men det kan testiklerne blive. Andre bivirkninger, afhængig af dosis og produkt, er :

- Hårtab

- Dybere stemme

- Ektrem knogle-vækst (HGH)

- Åreforkalkning

- Lever- og nyre-skader

- Psykoser

- Muskel-vækst

- O.S.V

Edited by Ice eye
Link to comment
Share on other sites

Standart svar nr. 1 : "Søg og du skal finde" :)

Rommel

Meget dårligt standardsvar <_<

ice eye -> og ikke at forglemme: tævepatter ;)

svend sved -> hvis personen som du siger er 100% besluttet hjælper det vel ikke rigtigt at du fortæller om en masse mulige bivirkninger. Der er flere interessante artikler om doping her

Link to comment
Share on other sites

Bivirkningerne kommer helt an på hvad man doper sig med og hvilke doser. Det er alment anerkendt at begynder-kure kan køres stortset uden nogle bivirkninger. Problemet er bare at du mister meget af den muskelmasse du får under kuren, når du stopper. Du har altså ikke fået særligt meget ud af det, udover at du har været stor i et par måneder (beholder måske 1 kg muskeler men mister de resterende 4-7kg). Derfor fortsætter mange med at bruge doping for at være store hele tiden og for hver kur skal du tage mere og mere for at det virker. De større doser medfører at du får vildere bivirkninger og du er nu ude i et egentligt misbrug.

Du kan selv se at det er en ond spiral at ende i. Hvis du stopper bliver du mindre, hvis du fortsætter får du flere og flere bivirkninger.

Link to comment
Share on other sites

Standart svar nr. 1 : "Søg og du skal finde"  :)

Rommel

Meget dårligt standardsvar <_<

ice eye -> og ikke at forglemme: tævepatter ;)

svend sved -> hvis personen som du siger er 100% besluttet hjælper det vel ikke rigtigt at du fortæller om en masse mulige bivirkninger. Der er flere interessante artikler om doping her

Nu er denne type spørgsmål jo efterhånden blevet vendt 16.000 gange, så mon ikke man kunne stampe noget brugbart op af jorden ved at søge herinde eller på Google?

Så jeg fastholder mit svar.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

- Ektrem knogle-vækst (HGH)

Det er en skrøne. Det var kun tilfældet ved den gamle form for væksthormon som blev brugt for mange år siden. Den var udvundet fra hypofysen fra lig, den der der bruges i dag er fremstillet ved hjælp af gensplejsning. Ved genssplejsningen har medicinalvarerproducenterne lavet en mindre ændring på aminosyrerkæden, som har ændret væksthormonets egenskaber en smule. Dette er gjordt for at minimere bivirkningerne, og resultere bla. i, at man ikke længere ser den uønskede vækst af hænder, kæber og fødder som førhen var forbundet med brug af væksthormon. :)

Link to comment
Share on other sites

apoca>

Problemet er bare at du mister meget af den muskelmasse du får under kuren, når du stopper.

det er da bestemt ikke sikkert.......Det kommer helt an på, om man fx husker, at man nu skal spise i forhold til den nye vægt, og om man kan holde på med træningen.......Hvis du gør dette, er det slet ikke sikkert at man vil miste så meget.......!!

Men har man ikke styr på det, så ja, så ryger meget af det ofte igen, mener bare at der skal gives et mere korrekt (læs nyanceret) billede......

Link to comment
Share on other sites

"Tisseren" bliver ikke mindre men det kan testiklerne blive. Andre bivirkninger, afhængig af dosis og produkt, er :

- Hårtab

- Dybere stemme

- Ektrem knogle-vækst (HGH)

- Åreforkalkning

- Lever- og nyre-skader

- Psykoser

- Muskel-vækst

- O.S.V

Du burde skydes :camper:

Hvor vover du at kalde muskelvækst for en bivirkning :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

har snakket med ham og han sagde at dem som han prøver det med har ikke haft nogen bivirkninger. da en af dem har taget det gennem flere år.

han fortalte også at det er vigtigt at man får det i ballen da det kan være farligere i låret.

hehe tror ikke han bliver bange for det med skrumpenosserne da han er blevet far :lol:

Link to comment
Share on other sites

har snakket med ham og han sagde at dem som han prøver det med har ikke haft nogen bivirkninger. da en af dem har taget det gennem flere år.

lige nysgerrig. er det også dem der supplerer ham med doping ?

ved det ikke om det er dem han får det fra, men han bliver hjulpet af dem.

DonNiklas

det er jo ligesom det der er pointen ved dette inlæg er at folk som jer som måske ved noget som kan få ham til at stoppe. Men da manden er besluttet og tror fast på sine venner så er der vel ikke meget at gøre. Og da dem som han kender ikke har nogen bivirkninger, af hvad de har fortalt ham, så går han jo ikke hen og bliver bange for det

Link to comment
Share on other sites

Andre bivirkninger, afhængig af dosis og produkt, er :

- Muskel-vækst

:blink:

hvad er så grunden til folk tager dem :lol:

Devito > Pointen var, at muskelvækst ligeså meget er en bivirkning som alle de andre. Kan ikke finde en analogi som passer i dette sammenhæng men håbede på, at hvis jeg skrev muskelvækst sammen med bivirkningerne så kunne folk se det i perspektiv :)

Link to comment
Share on other sites

att: devito

nu ved jeg ikke så meget om doping men kan man sikre at det kun er de tværstribede muskler der vokser ? det vil jo være lidt noget lort hvis glatmuskulaturen pludseligt begyndte at vokse proportionalt? - fx kunne hjertet måske vokse koncentrisk? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Andre bivirkninger, afhængig af dosis og produkt, er :

- Muskel-vækst

:blink:

hvad er så grunden til folk tager dem :lol:

Devito > Pointen var, at muskelvækst ligeså meget er en bivirkning som alle de andre. Kan ikke finde en analogi som passer i dette sammenhæng men håbede på, at hvis jeg skrev muskelvækst sammen med bivirkningerne så kunne folk se det i perspektiv :)

Mon ikke det devito mente var, at muskelvækst er den PRIMÆRE virkning og ikke nogen BI-virkning?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share