DM i BB+BF, den 23. okt i Herning. Hvem kommer?


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Billetsalget starter den 1. september.

Jeg ved, der er en 5-7 stykker fra MOL, der stiller op, men jeg har ikke det store overblik over, hvem der kommer som tilskuere?

Jeg ved, at der er nogen der er med på at gå i byen efterfølgende, og jeg vil gerne høre, hvem der er?

SaintPauli og TLR giver vist sig selv på deltagersiden, og jeg selv + Folmand og Apu N., giver sig selv på tilskuersiden.

Jeg kan låne mine forældres hus, så vi kan sidde der og drikke inden byen, hvis der skulle være stemning for det.

Hvis der er andre, der har forslag, så bare fyr dem af. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Conscience, TLR, SaintPauli, Crawdaddy, Princess, Angel og Racermusen så vidt jeg husker.

samt nyt skud på stammen... Kuldskær :w00t:

Conscience, TLR, SaintPauli... BODYFITNESS

Crawdaddy... BODYBUILDING :drool:

Princess (+164cm), Angel (+164cm), Racermusen (+164cm), Kuldskær (-164cm), .... BODYFITNESS

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vi starter lige en liste: B)

Bodybuilding -87½kg:

Crawdaddy

Bodyfitness Herrer -184cm:

Conscience, TLR, SaintPauli

Bodyfitness Kvinder -164cm:

Kuldskær

Bodyfitness Kvinder +164cm:

Princess, Angel, Racermusen, Annbrit

Afterparty: :pint:

Fistandantilus, Folmand, Apu N, Granhof, anyone, Niske,DonNiklas, SaintPauli

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg er temmelig sikker på jeg slår et smut forbi.. Og det kunne da være hygegligt med en lille disco tur bagefter :)

Hvad koster billetten egentlig ?

har hørt noget om at det koster et par hundrede til finalen og 100 til forbedømmelsen, men ret mig hvis jeg tar fejl...

Men uanset hvad skal jeg helt sikkert ind og se det... og lur mig om ikke jeg tar i by bagefter...

Link to comment
Share on other sites

Bodyfitness Herrer -184cm:

Conscience, TLR, SaintPauli

<_< Nu ved jeg ikke om det er mig der er gal på den.... Men på dbff.dk står højdemålingerne til at skille ved 180cm og ikke 184cm!

Det er ikke for at være pernippen, jeg vil blot pointere det da det vel for nogen vil kunne have indflydelse på hvem de skal stille op i mod.

Link to comment
Share on other sites

Englepige<< Har du stadig gang i det der pjat med, at du ikke drikker?

Med alle de piger, der stiller op, må der da være nogen, der kan knalde et par gra'frakkas ned?

Jeg bryder mig ikke om alkoholiske drikke - de smager mig ikke, så kan ikke se hvad det skal gøre godt for :blink:

Og det sidste man har lyst til efter en konkurrence, hvor man har været oppe siden kl 5, er at foretage sig noget som helst om aftenen :unsure:

Du erbare såååå smadret og tænker kun på at komme hjem i seng - så ingen bytur... ellers TAK ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg skal da helst sikkert ned og se det, og er da også helt klar på at tage i byen på ægte DIFD vis, lige som vi plejer at gøre :D

NB: Det er selvfølgelig et must, at alle - Jeg gentager ALLE medlemmer af DIFD som tropper op, er iført tanktop B)

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Bodyfitness Herrer  -184cm:

Conscience, TLR, SaintPauli

<_< Nu ved jeg ikke om det er mig der er gal på den.... Men på dbff.dk står højdemålingerne til at skille ved 180cm og ikke 184cm!

Det er ikke for at være pernippen, jeg vil blot pointere det da det vel for nogen vil kunne have indflydelse på hvem de skal stille op i mod.

Det var tidligere blevet ændret til +/- 184cm. Jeg har kigget lidt rundt på DBFF hjemmeside, men nu står der igen +/- 180cm?

Men du har ret. Det kommer til at betyde en del for hvem der stiller op imod hvem. Bliver højden 180cm i stedet for 184cm, så kommer jeg f.eks. ikke til at være i samme klasse som TLR og Conscience (hvilket kunne vær meget rart efter at have set de nyeste billeder ;))

SaintPauli: 176cm

Conscience: 181cm

TLR: 183cm

Link to comment
Share on other sites

Angel<< Ok, vi kan ikke alle være lige så hardcore som SaintPauli. ;)

Men husk nu, at det er helt lovligt for dig, at fylde sækken med koffein og ephedrin EFTER konkurrencen. ;) ;) B)

Ej, det er fair nok, at få en velfortjent nats søvn efter så mange måneders hårdt arbejde, der kulminerer den dag. :)

Playboy<< Hvis alle har tt på, så kunne det faktisk være meget cool! :)

(Så ligger det dog bare endnu større pres på mine små wanna'be-arme)

TF<< Du kan jo godt være med, selvom du ikke drikker? Det er jo lige så meget for at hænge ud med folk fra MOL (og evt skabe sig åndsvagt :tongue: ). :)

Link to comment
Share on other sites

Bodyfitness Herrer  -184cm:

Conscience, TLR, SaintPauli

<_< Nu ved jeg ikke om det er mig der er gal på den.... Men på dbff.dk står højdemålingerne til at skille ved 180cm og ikke 184cm!

Det er ikke for at være pernippen, jeg vil blot pointere det da det vel for nogen vil kunne have indflydelse på hvem de skal stille op i mod.

Det var tidligere blevet ændret til +/- 184cm. Jeg har kigget lidt rundt på DBFF hjemmeside, men nu står der igen +/- 180cm?

Men du har ret. Det kommer til at betyde en del for hvem der stiller op imod hvem. Bliver højden 180cm i stedet for 184cm, så kommer jeg f.eks. ikke til at være i samme klasse som TLR og Conscience (hvilket kunne vær meget rart efter at have set de nyeste billeder ;))

SaintPauli: 176cm

Conscience: 181cm

TLR: 183cm

Lige en opdatering:

Jeg har lige fået DBFFs nyhedsbrev og tilmeldingsskema til BB/BF.

I nyhedsbrevet står klasserne noteret som +/- 184cm, men på tilmeldingen står der +/- 180cm.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Fistandantilus << Det kan jo overhovedet ikke diskuteres.. ALLE fra DIFD har Selvfølgelig en tanktop på.. B)

Og andre som ikke er medlemmer må selvfølgelig også godt ;)

Ehehe.. Ja med vores små guns bliver det noget værre noget, så må vi hellere krudte helt vildt indtil 23. okt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share