DM i BB+BF, den 23. okt i Herning. Hvem kommer?


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kommer til Herning d. 23. Oktober. Tager afsted om fredagen sammen med et par kammerater. Vi har billetter til 4. række midt for. Er der nogen som kan slå den?

Med hensyn til afterparty, kan vi nok ikke nå det, da vi har en lang rejse hjem :(

Bliver sjovt, hvis man møder nogle Mol'er ;)

Vi ses i Herning :wave:

Link to comment
Share on other sites

Kunne man ikke få en liste over hvor folk har fået pladser henne? Hvis det er noget man gider?

Det kunne være rart, at få at vide hvor folk sidder henne, så man ved hvor man skal have billet :bigsmile:

PS: Fik at vide alle steder i Herning skal man være 21, men der skulle ikke være de store problemer med at komme ind hvis man ellers var over 18. Er dette udsagn sandfærdigt?

venaN

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

PS: Fik at vide alle steder i Herning skal man være 21, men der skulle ikke være de store problemer med at komme ind hvis man ellers var over 18. Er dette udsagn sandfærdigt?

venaN

Jeg mener man skal være 21 på Daizy - og det håndhæver de vist rimelig godt, med mindre du har store kasser og lårkort nedredel...... :wub::baaa::beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener man skal være 21 på Daizy - og det håndhæver de vist rimelig godt, med mindre du har store kasser og lårkort nedredel......

Kan sagtens være du har ret. Men har snakket med en masse forskellige folk, som alle siger, det gør ikke så meget, så længe man ikke er en kæmpe flok der ligner folk under 21, ellers siger de bare, det gør ikke så meget.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vi skal da vist lige ha´den her tråd tilbage på banen igen.

Jeg kommer selvfølgelig d. 23/10 i Herning. Faktisk er det sammen med SaintPauli. Så skal den ha´max gas.

Iøvrigt, hvordan ser det ud med Afterparty-planerne efter konkurrencen?

Pauli og Jeg er ihvertfald klar på nogle :beer: Jeg drikker dig neeee´ Pauli :tongue:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal osse afsted, er i en billetpool på 6-7 stykker med Krea@Børsen. Ved faktisk ikke hvem de andre er, men mon ikke det er andre mol-fynlændere?

Så har Slemborg's support crew også været på billetjagt.... :santa2:

Så Klaus du kommer til at sidde sammen med aberne... :band:

(række 7 blok M hvis det er i nærheden af andre MOL'er) ;)

Håber vi kan få skaffet en mini-van så drengene kan få varmet kæwe'tøjet godt op inden vi skal skabe stemning i herning... :clown2::gal::blahblah::clap:

Kun Krea' og mass'kinen fra MOL....

ellers er det skaaallet Henrik, TDC, og sjove rene... :beerchug:

leeeeee'

omme bawiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :icecream:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share