ynglings kostilskud


web-man
 Share

Recommended Posts

Ok.... :smile:

Mit favorit for tiden er...

det produkt der indeholder en blanding af tyrosin, DMAE, Gingo Biloba og Phosphatidylcholine ... DAMN det giver energi og frisker :bunny:

Derefter selvfølgelige mit uundværlige prot :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ok....  :smile:

Mit favorit for tiden er...

det produkt der indeholder en blanding af tyrosin, DMAE, Gingo Biloba og Phosphatidylcholine ... DAMN det giver energi og frisker :bunny:

Derefter selvfølgelige mit uundværlige prot  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahhh nootropics, er det godt at læse på?

1: Kcaloverskuuuu'

2: Creatin.. BOOM energi og styrkefremgang :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Ok....  :smile:

Mit favorit for tiden er...

det produkt der indeholder en blanding af tyrosin, DMAE, Gingo Biloba og Phosphatidylcholine ... DAMN det giver energi og frisker :bunny:

Derefter selvfølgelige mit uundværlige prot  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahhh nootropics, er det godt at læse på?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede det var løgn så frisk jeg var første gang jeg prøvede ... det fungere suverænt :4thumbup:

Det var T som anbefalede det i min log og må give ham ret ... det fungerer sgu :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

1. bacon Snacks (68% protein)

2. Protein pulver

3. Protein bar (nemt at spise på arbejdet).

4. Kreatin (giver god energi)

5. Kakao god blanding af kulhydrater og proteiner efter træner.

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Aminosyreprofilen i bacon snacks er elendig. Prøv tørret oksekød (beef Jerky) i stedet. Det er ca. 40% ren protein.

Link to comment
Share on other sites

Ok....  :smile:

Mit favorit for tiden er...

det produkt der indeholder en blanding af tyrosin, DMAE, Gingo Biloba og Phosphatidylcholine ... DAMN det giver energi og frisker :bunny:

Derefter selvfølgelige mit uundværlige prot  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahhh nootropics, er det godt at læse på?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede det var løgn så frisk jeg var første gang jeg prøvede Powerdrive... det fungere suverænt :4thumbup:

Det var T som anbefalede det i min log og må give ham ret ... det fungerer sgu :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tænkte nok det var det produkt :smile: har hørt meget godt om det :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Ok....  :smile:

Mit favorit for tiden er...

det produkt der indeholder en blanding af tyrosin, DMAE, Gingo Biloba og Phosphatidylcholine ... DAMN det giver energi og frisker :bunny:

Derefter selvfølgelige mit uundværlige prot  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede det var løgn så frisk jeg var første gang jeg prøvede Powerdrive... det fungere suverænt 

Det var T som anbefalede det i min log og må give ham ret ... det fungerer sgu 

Kan du forklare til os dødelige hvad det egentlig er :wink: , og evt. hvor jeg kan finde det i din lange logbog (ca. dato er fint, så kan jeg selv rode)? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan du forklare til os dødelige hvad det egentlig er  :wink: , og evt. hvor jeg kan finde det i din lange logbog (ca. dato er fint, så kan jeg selv rode)?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

L-Tyrosine: The brain converts this to the stimulatory neurotransmitters dopamine, norepinephrine, and epinephrine (the last two being the famous "fight or flight" hormones), known collectively as catecholamines. Approximately 90% of the brain's catecholamines are synthesized directly from the amino acid tyrosine.

Phosphatidylcholine: It's been shown to increase levels of another vital neurotransmitter known as acetylcholine. This potent neurotransmitter has been implicated in controlling motor unit recruitment, reflex and reaction times, as well as memory.

DMAE: This is a well-known among life-extensionists as a "nootropic," or mind-enhancing chemical. Chemically, it works much the same as phosphatidylcholine by helping increase levels of the neurotransmitter acetylcholine.

Ginkgo Biloba: This age-old herb is currently enjoying a streak of good public relations around the world. Life-extensionists and businessman enjoy the increased memory and focus supplied by the herb, and it seems to do this by increasing blood flow to the brain. Power Drive has incorporated Ginkgo Biloba in its formula for exactly that same reason; to increase blood flow to the brain, which helps ensure that the other ingredients in the formula can act optimally.

Hentet fra en hjemmeside som sælger produktet hvorfor jeg ikke kan linke til eller skrive navnet på siden jeg har taget info fra

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share