protein/kreatin , igen


Maq
 Share

Recommended Posts

Jeg støtter også op om Herkules. Kosttilskud er ikke essentielt for at få resultater, og det er som regel langt dyrere end almindelig mad.

Det vil være lidt dyrt men det vil - kosmetisk - give dig større udbytte end at skulle proppe dig med så meget mad

Større udbytte??? Hvad i alverden mener du dog med dette?

Link to comment
Share on other sites

Maq>>

Glem bare alt om proteinpulver i første omgang, hvis I ikke er ude på at tabe jer. Rigtig træning og korrekt kost betyder meget mere.

Kig istedet i de evindelige dynger af reklamer der vælter ind. Find et godt tilbud på cacaoskummetmælk (f.eks. Mathilde) og del eventuelt en liter efter træning (eller drik en hver, hvis I er grådige). :)

Det giver en god dynge protein, som kroppen har brug for efter træning - og en solid bunke kulhydrat (ca. 2300kjoule i en liter, hvis jeg husker ret) - og helt fint efter træning, hvis I vil have masse og styrke. Læs denne artikel for mere info om timing af proteinindtag: http://www.motion-online.dk/protein_2t.htm

Jeg bruger selv proteinpulver med lavt indhold af kulhydrat - det gør jeg fordi jeg skal tabe mig. Og uden det ville jeg meget vanskeligt kunne dække den mængde protein, jeg skal have - uden at få alt for meget energi med samtidig.

Link to comment
Share on other sites

vægt 80 kg

højde 1,83 m

mål: tjaa at få en muskuløs fremtoning, hvor det æstetiske og funktionelle følges lidt ad! Det er vigtigt, at det er hele kroppen og ikke kun at træne bænk tagen lang, som der er nogle søgelige eksembler på; bevars de er hårde til bænk...

jeg har intet ønske om at blive en kæmpe Arnold/mr. universe type! - derfor startede jeg emnet, om hvorvidt det ville være fordelagtigt at bruge pulverer.

Link to comment
Share on other sites

Uden at vide det med 100 % sikkerhed vil jeg mene at langt de fleste på MOL bruger eller har brugt en eller anden slags pulver, hvad enten det er proteinpulver, WG eller kreatin.....

Jeg mener du skal starte med pulvere når du selv mener du ikke får mere ud af den "rene" træning.

Jeg tager selv kreatin og WG, og må indrømme jeg syntes det er lækkert at kunne "snyde" en smule, men når dette er sagt må du endelig ikke tro at diverse pulvere vil forøge din masse drastisk, eller trimme din krop perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share