MOL BC 2005


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

Det her er jo nærmest fantastisk.

Min vægt er ikke faldet de sidste to uger, men har ligget og svinget imellem 85 og 86kg. Min fedtprocent er dog stadig faldet, for idag var målingerne:

Bryst: 6mm

Mave: 8mm

Lår: 16mm

Fedtprocent = 8,4

Vægt: 85,4kg

Fedtmasse: 7,2kg

Fedtfri masse: 78,2kg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ærede damer og herrer :bowdown:

MOL BC 2005 er ved at nærme sig sin afslutning og i stil med 90 års fødselsdagen formoder jeg at vi gør præcis som sidste år.

Officielt runder vi målstregen på søndag den 26ende, men ikke alle har liiiige tid til at tage billeder eller skal først låne sig frem til et digicam. Så for at alle har mulighed for at være med i opløbet foreslår jeg at vi også i år giver en uges frist til at lægge efter-billeder up i galleriet. Natten til mandag den 4/7 når jeg kommer hjem fra arbejde ca. 01:50 (eller mandag morgen hvis jeg er træt :wink: ) laver jeg to poll-tråde. Een til kvinderne og een til mænderne og derefter er der frit slag for at stemme.

Nu vil den kritiske læser straks indvende at en poll kun kan indeholde 10 punkter (sådan var det gamle board i hvert fald) og ud af 21 tilmeldinger er der 15 som har lagt før-billeder op. Sådan var det også sidst, men mandefaldet var stort nok til at det ikke blev et problem. Det satser jeg på sker igen i år, ellers må vi improvisere.

Når I har lagt efterbilleder op (og ikke før) må I gerne skrive et lille pip her i tråden eller sende mig en PM - dels for ikke at fumle poll-trådene og dels for at følge op hvis der bliver flere end 10 hanner. Men der er ingen grund til postyr hvis det ikke bliver et problem.

Link to comment
Share on other sites

Stats 4.4.05 -> 27.6.05:

Overvidde 110 cm (under armene) -> 109 cm

Talje 75 cm -> 74 cm

Hofte 101 cm -> 100 cm

Arm 34 cm -> 33,5 cm

Lår 64 cm (ved lysken) -> 63 cm

Hudfold under navle 10 mm -> 9 mm

Hudfold på forsiden af låret 20 mm -> 14 mm

Vægt 75 kg -> 73,1 kg

Mål: Vaskebrædt! Muligvis når jeg det ikke på 12 uger, men jeg helmer ikke før det er der! :devil::tongue:

God kamp :w00t:

Vaskebrædtet er stadig et spækbrædt :blush: Der kom en hård eksamen i vejen - det vidste jeg godt, men havde regnet med jeg var overmenneske nok til at køre den hårde linie to steder på een gang. Så vigtigt var det vaskebrædt heller ikke, viste det sig :tongue:

Jeg fortsætter om tre uger. Der er ikke meget pointe i at smide billeder op, da der ikke er den store forskel. Den smule der er røget, er da heldigvis fedt fra lårene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeg kryber langs panelerne i skam, der er ik sket ret meget her, jeg har både været oppe og ned mht til vægt og fedt%, men lige pt er det hele vist det samme som da vi startede :blush: Jeg elsker mad.

Tlgengæld har jeg fået en smule større muskler syns jeg, hvis man kigger godt efter :bigsmile:

Jeg ligger nye billeder ud senere,EDIT så er de lagt ud , men spar mig for hånlige komentarer om min viljestyrke tak :4thumbup:

nye tal med rød

Dato 4-4 05 .................28-6 05

overarm 26.................27

bryst 71......................71

talje 65.......................64

hofte 89.....................90

lår 51........................51

læg 32.....................33

kg 52........................52

Fedt % 24..................23

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

MBC gik også i vasken for undertegnede, da jeg skulle nogle uger til USA :4thumbup:

Vægten er steget lidt, tror jeg, fedtpct steget markant :devil: men ikke værre end det kan smides på en uges tid.

Smider billeder op så snart jeg har fået taget nogle, men de er ringe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer nok desværre ikke lige i nærheden af et kamera, så jeg kan tage billeder i samme positioner som før-billederne, så derfor har jeg uploaded dem jeg tog dagen før.

Resultatet ser således ud:

MOL BC 2005 start (01-04):

Vægt: 88,7kg

Fedtprocent: 12,6

Fedtfri masse: 77,5kg

Fedt: 11,2kg

Slut (25-06):

Vægt: 84,5

Fedtprocent: 8,1

Fedtfri masse: 77,7kg

Fedt: 6,8kg

Vægttab: 4,2kg

Fedttab: 4,4kg :cooldance:

Jeg vil ikke sige jeg er super-hakket, men det er klart laveste fedtprocent jeg nogensinde har opnået.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er gået fra: 95 kg til 91 kg. :4thumbup: Selv om vaskebrætten kun lige titter frem, så er dunken helt væk, og det var jo målet!

Det var kun de første 3 uger, hvor jeg gik efter et decideret vægttab, og så har jeg kørt en zig-zag diæt lige siden for at holde vægten. Det er gået nogenlunde, men det er taget på gefühl.

Tilgengæld er det gået op for mg, hvor irriterende en "kur" egentlig er, og hvor svær den er at overholde. Det er ikke længe siden, at jeg var "hard gainer" og mente jeg havde et høj stofskifte og bla-bla-bla. Det gamle råd om at klappe i, sqautte og æd, gælder stadig. :smile:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share