ABCDE DIÆTE


Cormack
 Share

Recommended Posts

Getbig Artikel

jeg væltede over, overstående artikel på getbig, og blev noget overrasket over hvad jeg læste. Det skulle være en populær "kur", og virker som noget jeg kan bruge (æde i 12 dage...mums). 2 kilo muskler 1 kilo fedt, og i de næste 12 dage ryger der 2 kilo fedt og et kilo muskler..perfekt.

MEN jeg vil gerne høre hvilke resultater i har fået, hvis i har prøvet kuren, og hvad i ellers syntes om ide''en.

Ud over det, virker det da også som en god kur til mindre overvægtige, der skal smide et par kilo....den skulle være "nemmere" at håndtere end en almindelig slank/sultetur.

sidste ting.....der er vel næsten en grænse for hvor mange gange man må tage den kur, eller kan man gøre det lige så tosset man vil?...altså 12 æde, tolv dage kaninfoder i al evighed (overdrivelse fremmer...)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig selv prøvet kuren, da jeg ikke er så vild med fastlagte ting (har det bedre med selv at styre/justere tingene efter mit eget hoved)

Men jeg har faktisk ikke hørt andet end dårlig kritik af overnævnte diæt!!!!  Langt de fleste de ligger og øger/taber det samme kilo eller to..  Og jeg tror personligt at der er mucho-mange smartere måder at både tabe sig på og øge i vægt på!!  Hvis du vil øge i vægt, jamen så træn full-body tre gange om ugen (masser af store øvelser og store vægte) og spis som en hest - nej, to heste!!

Vil du tabe vægt, jamen så træn to-tre gange full-body og evt et par dages cardio (helst intensiv sport efter min mening).. og spis færre pasta, kartofler, sodavand m.m.  

Jeg er bestemt ikke ekspert i at tabe mig, så her bør du nok lige høre nogen andre hvad de siger..  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er desværre heller ikke espert, men jeg synes det lyder som en usædvanlig dårlig kur. Jeg kan slet ikke forestille mig at kroppen har godt af at få energien frdelt så ujævnt. Når jeg skal tænke på hvad der er sunde kost/motionsvaner, forestiller jeg mig altid hr. og fru hulemand. Deres kropsbygning er det vi nu skal bygge videre på og derfor tror jeg vi skal tilstræbe at behandle os selv nogenlunde som et menneske ville gøre, hvis det skulle leve i naturen. Dvs: masser af motion (da maden jo ikke bare kan købes i supermarkedet) masser af frugt og grønt og kød (da det er det man vil kunne skaffe i naturen og meget lidt sukker og tilsætningsstoffer. Nå det var en masse for at forklare at jeg bestemt ikke tror at hr. og fru hulemand svineåd i 14 dage for derefter at sulte (for nu lige at sætte det på spidsen) Kroppen har brug for at vide hvor meget energi den skal regne med at omsætte, derfor tror jeg faktisk nærmest det modsatte: at det gælder om at få en jævn tilførsel af energi, såvel fordelt over dagen som fordelt over ugerne. Men er man overvægtig er man jo bare nødt til at regulere det daglige energiindtag nedad og sætte forbrændingen op ved motion. Sorry, men jeg tror virkelig det er den eneste vej. Men det virker til gengæld. Jeg har tabt mig 20 kg på den måde.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share