Fury 42


L^P
 Share

Recommended Posts

Jeg ved at Hippo fra OBBC bliver ved med at købe Fury'er og F6'ere i str 42 da han gang på gang tror han kan klemme sig ned i dem. Men det lykkedes aldrig så jeg ved ikke om han vil af med en af dem  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan kan det være et problem at putte den bette nipsting i en 42er? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være et problem at putte den bette nipsting i en 42er?

Problemet er ikke om han kan få dem på men mere at han ikke kan få noget der ligner hans max ned til brystet fordi han ikke er stærk nok :laugh::tongue:

Seriøst så har han faktisk nogle halvlede underarme og triceps og er faktisk -100kgs mand / dreng :wink: efterhånden, så 42eren er ret optimistisk :smile:

Link to comment
Share on other sites

hmm hvad synes han så om fury Vs F6?? hvilken en er bedst, har læst på div amerikanske boards at man kan fejle mere uden det går udover løftet i F6´eren

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg syntes at F6eren er ekstrem svær at løfte i. Den har en tendens til at klappe ens arme ind til siden af kroppen, og gør den først det er der intet skub i trøjen fra bunden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

hmm hvad synes han så om fury Vs F6?? hvilken en er bedst, har læst på div amerikanske boards at man kan fejle mere uden det går udover løftet i F6´eren

Jeg er også lun på en 42 rage X

Nu har jeg også prøvet en Fury vs en F6. Begge i str. 46 og jeg vil mene at F6eren er lidt sværere at styre, og har en større tendens til at trække albuerne ind til kroppen. F6eren er oprindeligt lavet til folk med mere opspænd, og furyen til folk der ligger mere flad på bænken, men hvilken en man bedst kan lide er vidst individuelt.

Ihvertfald virker en f6er i samme nummer som en fury en smule mindre og en smule sværere at styre.

Link to comment
Share on other sites

hmm hvad synes han så om fury Vs F6?? hvilken en er bedst, har læst på div amerikanske boards at man kan fejle mere uden det går udover løftet i F6´eren

Jeg er også lun på en 42 rage X

<{POST_SNAPBACK}>

har en rageX i 48, passede mig fint, da jeg vejede 80 kg :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

bruger selv en 44 som jeg synes er for stor, kan få 110 til brystet uden probs :smile:

Link to comment
Share on other sites

har en rageX i 48, passede mig fint, da jeg vejede 80 kg

ja, hvis man skal bruge den som t-shirt

F6eren har som det blvier nævnt en tendens til at trække armene ind til siden, men udover det, så prøv at læse om den på www.titansupport.com - de t der står beskrevet passer ok :-)

Link to comment
Share on other sites

hmm hvad synes han så om fury Vs F6?? hvilken en er bedst, har læst på div amerikanske boards at man kan fejle mere uden det går udover løftet i F6´eren

Jeg er også lun på en 42 rage X

<{POST_SNAPBACK}>

har en rageX i 48, passede mig fint, da jeg vejede 80 kg :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

bruger selv en 44 som jeg synes er for stor, kan få 110 til brystet uden probs :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kunne også få stangen til brystet, men har alligevel lavet 180 i den, så ikek sikkert den er for stor.

Link to comment
Share on other sites

hmm hvad synes han så om fury Vs F6?? hvilken en er bedst, har læst på div amerikanske boards at man kan fejle mere uden det går udover løftet i F6´eren

Jeg er også lun på en 42 rage X

<{POST_SNAPBACK}>

har en rageX i 48, passede mig fint, da jeg vejede 80 kg :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du da ikke mene Faber :blink: så er det sgu da klart du aldrig har været stærkere med trøje på vs raw i bænkpres

Link to comment
Share on other sites

jeg har også prøvet begge modeller

f6 burde jo være perfekt til mig

men kan slet ikke få den til at virke

der er slet ikke samme mod stand som i den alm

men hvis der er nogen der har en brugt 46 til at ligge

kunne jeg da være interesseret

Link to comment
Share on other sites

jeg har også prøvet begge modeller

f6 burde jo være perfekt til mig

men kan slet ikke få den til at virke

der er slet ikke samme mod stand som i den alm

men hvis der er nogen der har en brugt 46 til at ligge

kunne jeg da være interesseret

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du virkelig mærke så stor forskel på dem???

Link to comment
Share on other sites

men hvis der er nogen der har en brugt 46 til at ligge

kunne jeg da være interesseret

Du får da aldrig en F6 str 46 på dit massive korpus :blink: Crawdaddy kunne ikke få noget som helst ned i en str 46 og jeg passede lige nøjagtigt en 46. F6eren virker mindre i størrelserne end Furyen.

Men nu er du selvfølgelig trøjeekspert så måske :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

men hvis der er nogen der har en brugt 46 til at ligge

kunne jeg da være interesseret

Du får da aldrig en F6 str 46 på dit massive korpus :blink: Crawdaddy kunne ikke få noget som helst ned i en str 46 og jeg passede lige nøjagtigt en 46. F6eren virker mindre i størrelserne end Furyen.

Men nu er du selvfølgelig trøjeekspert så måske :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil nu gerne påtag mig at rykke en 46er på Craw så han derefter kan få noget til brystet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu gerne påtag mig at rykke en 46er på Craw så han derefter kan få noget til brystet.

Du skal være så velkommen og det tror jeg også Kragefar synes :4thumbup:

Jeg tror da også det er muligt at få noget ned når trøjen har givet sig lidt mere. Prøvede bare at sætte det lidt i relief når en 95kgs mand ikke engang kunne få stangen halvt ned til brystet. Så kan det godt være en 135kgs mand som Jan også vil få lidt problemer :wink:

Ps. Og jo, vi er ikke helt trøjetumper i OBBc og kan godt finde ud af at smide en Titan trøje på, selvom vi dog ikke er blevet så gode til at udnytte dem endnu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu gerne påtag mig at rykke en 46er på Craw så han derefter kan få noget til brystet.

Du skal være så velkommen og det tror jeg også Kragefar synes :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da muligt, at den lige skal udvides i ærmerne først, men med hans torsostørrelse vil jeg absolut ikke mene at en 46 er for stor. :smile:

Jeg tror da også det er muligt at få noget ned når trøjen har givet sig lidt mere. Prøvede bare at sætte det lidt i relief når en 95kgs mand ikke engang kunne få stangen halvt ned til brystet. Så kan det godt være en 135kgs mand som Jan også vil få lidt problemer  :wink:
Nu er det jo ikke usædvanligt, at man anden gang man er i trøjen kan få en vægt til brystet der er 15-20kg mindre end første gang. Og alt respekt for Crawdaddy, så er han jo ikke den der har mest erfaring i at løfte med trøje. Jeg har da selv været ude for det samme problem, hvorefter Tonni og Sørig har givet et par tekniske tips. Og vupti, så kom samme vægt til brystet i næste løft. :smile:

Iøvrigt mener jeg, at JFK normalt løfter i en 48, og vi har da haft Sørig i en 46 Fury. Så selvfølglig kan Craw løfte i en 46er. :smile:

Ps. Og jo, vi er ikke helt trøjetumper i OBBc og kan godt finde ud af at smide en Titan trøje på, selvom vi dog ikke er blevet så gode til at udnytte dem endnu  :smile:

Det anser jeg jer bestemt heller ikke for, ligesom jeg heller ikke vil betegne mig selv som en ekspert i trøjer. Men en del af hemligheden ligger nu i, at finde ud af hvordan trøjen skal sidde på løfteren. Den måde jeg foretrækker er der feks. ingen af de andre løftere i HSK der vil have deres trøje til at sidde på. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Trøjen var blevet udvidet i ærmerne først men jeg er da enig med dig i, at Kragefar nok burde kunne bruge en str. 46.

Han passede da også let min Fury str. 46 som han brugte til Dm som ikke var specielt slidt, men den nye F6er kom ikke langt ned til brystet.

Er godt klar over der er stor forskel på helt nye og trøjer der lige er kørt lidt til. Stykket hen over brystet giver sig meget den første gang man får noget ned til brystet.

Så mon ikke det er muligt at få til at lykkedes og at der er gemt 200kg i den trøje til Christian :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy burde kunne få en 46 til, at virke, han er jo kun 100kg. mand og Martin Larsen løfter fx i en 44. Jeg kunne dog forestille mig at problemet ligger i armene, for fury'en er smal i ærmene og craw har jo nogen lede guns. Så jeg tror det måske bare er et spørgsmål om at udvide ærmene.

Jeg løfter selv i en 46 og den er ikke for stor i brystet, men jeg bliver nødt til at udvide den i ærmene for at få den til at virke og det er selv om jeg har spinkle arme (46 cm).

Jfk en str. 46 :blink: Det er sindssygt for en voksen mand som dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share