Poseringskursus


angel
 Share

Recommended Posts

Nu da vi er blevet enig om forretten, så er det vel på tide at få reserveret plads på en restaurant. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Cool, hvad siger mit crew aka Big Mike, Dr. Steen, Laguns og Gert Lee'. Skal vi til Marcus Rühl og noget spisning bagefter?

Mht. kørsel, så bliver det i Puntoen, med opsamling på Hovedbanen ved 8tiden søndag morgen. Da der er begrænset plads, bedes i udelade grøntsager og frugt og kun ha' mad med i koncentreret form, aka gainers og prot.pulver :tongue:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cool, hvad siger mit crew aka Big Mike, Dr. Steen, Laguns og Gert Lee'. Skal vi til Marcus Rühl og noget spisning bagefter?

Mht. kørsel, så bliver det i Puntoen, med opsamling på Hovedbanen ved 8tiden søndag morgen. Da der er begrænset plads, bedes i udelade grøntsager og frugt og kun ha' mad med i koncentreret form, aka gainers og prot.pulver :tongue:

:smile:

Lagunaen er altid frisk på store guns og prots! :4thumbup: Sign me up. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cool, hvad siger mit crew aka Big Mike, Dr. Steen, Laguns og Gert Lee'. Skal vi til Marcus Rühl og noget spisning bagefter?

Mht. kørsel, så bliver det i Puntoen, med opsamling på Hovedbanen ved 8tiden søndag morgen. Da der er begrænset plads, bedes i udelade grøntsager og frugt og kun ha' mad med i koncentreret form, aka gainers og prot.pulver :tongue:

:smile:

Well jeg siger da helt klart yes baby til noget rühl.. Vil da ikke gå glib af noget "Back double bicep"... :cooldance:

Grøntsager og frugt - hva satan... det er da kartofler og steaks hvis det er noget :4mewantfood: :4thumbup: Der vel altid plads til en dual rugbrød proppet med pålæg.. :bigsmile:

Edited by Saabye 3450
Link to comment
Share on other sites

Lad os lave en liste over hvem, der skal til Marcus Rühl og efterfølgende spisning, så vi kan bestille et bord. Forslag til, hvor vi kan spise modtages gerne :smile: :

Lagoon

Dr. Steen

Saabye 3450

LungBrush

Rall

.....

Og hvor mange skal afbrænde kasserne? :4thumbup:

Mike

...

...

....

Link to comment
Share on other sites

POSERINGSKURSUS

OBBC søndag d. 27. nov.

Primær formål med kurset...

Først og fremmest at arrangere et poseringskursus en del tid før konkurrence så atleterne kan få de nødvendige værktøjer at arbejde med mht. posering samt at de kan få et feedback på deres fysik og evt. mangler

Ideen er, at man selvfølgelig bare skal møde op i den form man nu engang er i (det er jo offseason) og få en grov vurdering af hvilken klasse ens kropstype og muskeludvikling ville passe til samt få lært alle grundteknikker inde for de enkelte poseringer i både BB og Fitness, så man har et godt arbejdsværktøj året rundt og ikke fra starten af får indlært sig nogle dårlige vaner!!!

Under kurset får man mulighed for at...

- i god tid at placeres i sin respektive klasse, om man er BB, AF'er eller BF'er

- få et feedback på hvilke muskelgrupper der bør opprioriteres og hvordan den overordnede symmetri ser ud fra en af forbundets dommere

- I GOD TID at lære kunsten at posere, så man har dette at arbejde med hele året. Dette gælder både posering for fitness og BB

- at få vist og gennemgået den fri rutine som hører til BB og BF og dermed kunne få nogle værktøjer til selv at skabe sit eget friprogram (herunder forståelse for musik valg)

- at få gennemgået reglerne for chins- og dipsmomentet i AthleticFitness og selv prøve kræfter med den korrekte stil

- At møde mere erfarne atleter og få mulighed for at snakke med disse om deres erfaringer i relation til konkurrence, diæt og træning

Program for dagen...

Kl. 9

Undervisere mødes og diskuteres dagens indhold og opbygning

Kl. 10

Undervisere og atleter møde i aerobic salen til briefing over dagens forløb

Kl. 10:30

Pigerne først på programmet...

- gennemgå bodyfitness, athletic fitness og BB regler (hvad kigger dommerne efter hos atleterne og hvad indeholder konkurrencerne)

- gennemgå de forskellige poses, overgang og drejninger

- snak om scenefremtoning

- snak om dragter/skovalg (hvad ser godt ud / hvad fungerer ikke)

- individuel vurdering af fysik plusser/minuser, symmetri (hvad skal der vægtes i træning det næste år for at bringe symmetrien op)

Imens pigerne er på kan drengene hygge sig med fælles træning og få lidt pump på musklerne til det er deres tur…

Kl. 12:00

Pause --> undervisere mødes i baglokalet bag receptionen til planlægning og undervisning af drengene

Kl. (1245)-1300 -1400

Oplæg for alle deltager omkring den fri rutine og karismatisk scenepræsentation.

- Oplæg fra Christian Bonczyk omkring den fri rutine til BB sammen med Peter Lagermand (evt. også Lars Hyttel såfremt han kan komme) samt dommerne selvfølgelig spæder til!

- Peter (evt. Lars) tager bagefter en snak med de Mr. Fitness atleter vi har omkring deres fri rutine og fysiske krav til dette (hvad kræver det af træning og hvordan begynder jeg?)

Herudover deltager Peter, Christian og evt. Lars også som undervisere og står til rådighed for diverse spørgsmål mens den individuelle bedømmelse foregår...

- I Slutningen inden drengene kommer på gennemgåes regler for chins og dips, illustreres fysisk og prøves

Kl. 14:00-16:30

Drengenes tur...

- gennemgå fitness, athletic fitness og BB regler (hvad kigger dommerne efter hos atleterne og hvad indeholder konkurrencerne)

- gennemgå de forskellige poses, overgang og drejninger (hvordan står man korrekt lineup, de obligatriske drejninger og selvfølgelig BB-poses)

- snak om scenefremtoning

- kort snak om poseringsbukser (her tænkes specielt på BB)

- individuel vurdering af fysik plusser/minuser, symmetri (hvad skal der vægtes i træning det næste år for at bringe symmetrien op)

Imens drengene er på går pigerne ud og får lidt undervisning af en make-up artist omkring scene-makeup samt får lov at træne og snakke ;-)

De piger som har lyst kan selvfølgelig også gå ind og lære noget mere ved at følge med i mændenes undervisning (de er nok ikke så blufærdige som off-season piger!!) her tænkes specielt på BB-pigerne!!

Til kurset vil der være følgende til alle

Fri adgang til træning i OBBC

En pose med følgende...

- værdikupon til 1 proteindrink

- værdikupon til 2 stk. frugt

- 1 Energibar

- 2 Proteinbar

- T-shirt fra Gymgrossisten

- 1 Kildevand fra Maxim

- Brochure fra DBFF om de forskellige konkurrencer

- Diverse brochure og andet materiale

+ overraskelse til de heldige!!!

Satser på at være færdig senest 16:30 da nogle gerne vil nå Markus Rühl... men ellers har OBBC åben til kl 20 for dem som først vil træne bagefter eller bare hænge ud inden evt. aftensmad

HUSK NU

poseringsvenligt tøj... så kropsnært som muligt!

For de "modige" bare poseringsbukser :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lyder kanon med det program... Har bare et problem - har barnepige på og er nok nød til at smutte kl. 14 eller 15... Beklager... :unhappy: ØV - går glip af spændende punkter i programmet... :chicken::nonono:

Mulighed for at rykke AF herrenes vurdering til tidligere på dagen????

Link to comment
Share on other sites

Lyder kanon med det program... Har bare et problem - har barnepige på og er nok nød til at smutte kl. 14 eller 15... Beklager... :unhappy: ØV - går glip af spændende punkter i programmet... :chicken::nonono:

Mulighed for at rykke AF herrenes vurdering til tidligere på dagen????

Du får da bare en af dommerne til at fortælle dig, at du er ærgelig tidliger på dagen, så er den i hus... :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du får da bare en af dommerne til at fortælle dig, at du er ærgelig tidliger på dagen, så er den i hus... :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Kanon humor Pauli - :laugh::laugh::laugh::laugh: Ja burde måske undlade at komme??? :laugh::laugh::laugh:

Ja men du har jo ret - river bare en dommer til side og laver SOLO flex....!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg er også klar på Rühl og spisning.

Er der nogen der kan hjælpe os udenbys folk med billetterne til Rühl?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Prøv www.rawi.dk - ring til ham og fortæl at du er udenbys... Han er mega flink - han holder med garanti billetter til dig mod forudbetaling.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Svedbaronen, Pauli, Badass og mig kører sammen, men det ser ud som om vi alle er klar på Rühl og spisning, så skriver lige Sved og mig på listen. :smile:

Marcus Rühl og spisning:

Lagoon

Dr. Steen

Saabye 3450

LungBrush

Rall

SaintPauli

BadAssJones

Svedbaronen

Jones (jensens' er fint med mig, men er også klar på andre steder)

..andre??

Hvad med Jensens'? Der er prot. ihvertfald til at betale. Andre foreslag? smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Svedbaronen, Pauli, Badass og mig kører sammen, men det ser ud som om vi alle er klar på Rühl og spisning, så skriver lige Sved og mig på listen. :smile:

Marcus Rühl og spisning:

Lagoon

Dr. Steen

Saabye 3450

LungBrush

Rall

SaintPauli

BadAssJones

Svedbaronen

Jones (jensens' er fint med mig, men er også klar på andre steder)

..andre??

Hvad med Jensens'? Der er prot. ihvertfald til at betale. Andre foreslag? smile.gif

Jeg er sku game på jensens.. Det er som du siger til at betale og så er det godt kød og lækre carbs, kartofler og is-desert :4mewantfood: :4thumbup: Men jeg kender ik Odense så godt, så det er nu at Angel eller crawdaddy og de andre skal komme på banen med goe spisteder :poking::poking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share