The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Julle

Også god sommer til dig. Håber du får tid til en masse træning og til at nyde den forhåbentlige dejlige sommer, vi går i møde :smile:

Forsat held og lykke med jobbet.

Vi "snakkes" :bigsmile:

Knus Mette

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
God sommer :4thumbup: Er det dit nye job, der tager pusten fra loggen? :tongue: Jeg håber du trives :smile:

:laugh: Den tillader jeg mig lige at svare på (er iøvrigt syg idag :unhappy: maven I ved). Der er mange faktorer der spiller ind. Træningen kører på skinner. Der er stadig lidt problemer med højre balle og den irriterende iskias nerve, men veninde L som er fys har lovet at pille lidt ved den. :blink: Sidst hun gjorde det, skreg jeg af smerte nede midt i centret. :w00t: Arbejdet kører på fuld blus og ja det tager jo meget af min tid + så skal veninderne passes, vennerne passes og festes lidt indimellem+ alle de andre nye træningsmæssige ting, der sker i mit liv. Så jeg vender nok ikke tilbaws sådan lige med det vuns

Ciao Guapos y guapas. :wub:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: og dog kørte et par fede timer ved kongen i søndags og kørte selv en feeeeeeeed time igår for en hårdtarbejdende benhård sal. :devil::devil: Idag hviledag for imorgen skal der køres ved kongen igen i to timer sammen med veninde og instruktør A. Jeg ender med at blive helt ..tynd

VI GLÆDER OS. :4mewantfood: :4thumbup: Konklusionen idag er:

VI kører os selv i sænk. Han må bære os ud Muhahahaha. A har et lettere dårligt knæ og jeg har en dårlig balle. SO what ....Imorgen drøner vi lige op i himlen. HURRA

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Håber alle Mollere nyder sommeren... Undertegnede har jeg jo ferie nu i et par uger :cool: og selvom vejret lige pt ikke er sådan at råve hurra for, ja så ser det jo lovende ud i weekenden = strand :superman:

Hvad er der så sket i mellemtiden.

Jeg har skåret ned på mine undervisningstimer og er også rykket over i et andet center (centre) (dvs har forladt min SATS baby). Min egen træning er kommet lidt mere i fokus, selvom jeg stadig æælllsker at undervise :smile: Der er kommet masser af power yoga (Ashtanga) ind og jeg er blevet afhængig allerede. Mit løb er ved at komme igang igen. Jeg pruster og stønner ikke mere som en flodhest og benene syrer ikke så let. Det er jo ved at være et par år siden, jeg pløjede afsted som en lille pony. Dernæst har jeg fået optimeret min styrketræning med et nyt program, som bliver kørt hver anden dag (fullbody) + skiftet hver 6. uge. Og endelig har jeg en aftale med en personlig træner næste uge, som skal lave et kostprogram til mig, så jeg endelig får pillet det hvalpfedt af, som jeg gerne vil slippe. :laugh: Nå ja og så er der amoriner i luften :wub: hvilket jo også kan have en hvis indlydelse på formen. :smile: FANTASTISK SOMMER so far.

Jeg titter nok ind ved lejlighed....

Masser af sommer knus fra Danf. :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

LOGUPDATE Søndag den 9. juli

Min 5. dag på en screenlagt kost lavet af min personlige træner. Jeg mærker tydeligt hvor stressende og besværligt, det er for sådan en person som jeg at lave korrekt og fornuftig mad. Det er enormt tidskrævende og DYRT at gå igang med en større kostomlægning, men det er et skridt, jeg har valgt at tage, da jeg hidtil godt kan se at min træningsmængde overhovedet ikke harmonerede med min kost. Det har været den sædvanlige dovenskab med madlavning samt mit arbejde, der har gjort, at jeg indimellem ikke har spist noget i flere timer. DUMT DUMT...Og al al for meget cola light plus sukker ak ak ak :innocent:

Jeg føler pt ingen trang til disse tidligere cravings, men jeg mærker tydelig forskel i mit humør :devil: samt en overmandende træthed som følge af mindre kalorieindtag og sundere kost. Ved godt at min krop er i en overgangsfase, men det er meget udmattende at gå kold kl 20 om aften. :unhappy: Især gruer jeg for imorgen hvor min ferie ender, og jeg skal til at stresse lidt mere rundt for at nå at lave mad til mig selv på den ordentlige måde. Heldigvis har jeg så fået mig en dejlig kæreste, som rent faktisk er en mester i et køkken, og som har lovet at bakke mig 100% op og lave mad til mig indimellem :wub: Rent faktisk er han selv en ihærdig træningsmand, så det bliver vist ikke noget problem. Men det ER et puslespil at få alle de byggesten, som min krop kræver. Om ca to uger bliver der lagt endnu mere bånd på mig. I et par uger skal der leves efter endnu mere faste diæt regler, så jeg kan få smeltet det irriterende fedt væk fra mavsen og andre steder....Herefter ind i et nyt liv kostmæssigt og træningsmæssigt, så jeg kan få den krop som jeg så gerne vil have OG HOLDE DEN.

Jep jep der er sket ting og sager i mit liv og i mit hoved.

Fokus meget mere på styrketræning og yoga. Lidt færre undervisningstimer men stadig en del spinning og løb bliver igen vakt til live (når tiden er til det) :4thumbup:

Jeg skal sørge for at holde hovedet koldt og ikke stresse rundt, som jeg indimellem har for vane at gøre. :cry:

Kosten skal ind i en fast rytme :4mewantfood:

Pt underviser jeg i spinning fast 3-4 timer ugentlig. Absolut en nedskæring af dimensioner, når man tænker på alle de timer jeg høvlede igennem i SATS Århus. ALT andet er træning for mig selv. :4thumbup: Dog ÆLSKER jeg at undervise og det bliver kun bedre dag for dag. :smile:

Træning idag:

Spin Interval 1 ved mig

Tid 53 min

:heartpump: Max 183

:heartpump: Snit 158

Tour de France spinning (dagens etape) ved mig

Tid 52 min

:heartpump: Max 186

:heartpump: Snit 163

Og fordi jeg ikke tæller kalorier samt fører kostdagbog ved siden af mol, så gider jeg ikke skrive min kost ned... Kun det faktum at jeg gør præcis det, som alle godt ved, at man skal. Flere måltider sat sammen af lige netop den mængde kulhydrat, fedt og protein, som jeg skal have. Hårdt men absolut ikke umuligt.

Imorgen er der hviledag. Både for touren men også for mig. Kun afbrudt af styrketræning og kun det. Og så piv på arbejde igen. :wink: Man kan hurtigt vænne sig til sol, sommer, strand og jordbær. :unhappy:

Fortsat god sommer søndag fra Danf in transition.

:superman:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:tongue: Okse --- jeg forsvinder heller ikke fra mol. Men der går nok et par dage imellem opdateringerne. Føler mig en anelse presset stressmæssigt og med min nye manglende energi kostmæssigt :blink: , ja så er jeg vist ikke nem at være i nærheden af. Svinger meget op og ned men det skulle være meget naturligt humørmæssigt. :sneaky2:

Logupdate Mandag den 10 juli 2006

Ovenpå første arbejdsdag efter to ugers ferie, ja så var der ikke meget energi at hente. Derfor tog jeg mig en hviledag blot baseret på mit fullbody styrkeprogram. Følte dog næsten, at jeg løfter som en myre men alting har jo en begyndelse og med mit nedsænkede kalorieindtag well så giver svagheden vel næsten sig selv. :smile: Jeg elsker iøvrigt sommer meeeen jeg er ikke god til den lumre varme, der indfinder sig i ethvert træningscenter. :cry:

Så altså træning:

Styrketræning :weight_lift:

Logupdate idag tirsdag den 11 juli.

Kosten kører stadig på skinner og min træner er sgu stolt af mig, selvom det er evigt svært at modstå rundstykker og kage, som ALTID er at finde på mit arbejde :unhappy: Jeg må jo ty til mine gulerødder :4mewantfood: Man kan faktisk forelske sig i gulerødder. Vidste I det? Man kan jo blive afhængig. :wub:

Spændt på cardiotræningen var hun idag. Især fordi benene føltes som bly og trætheden var helt indtil hårrødderne. Alligevel fik jeg tilbagelagt 51 min løb og besluttede mig derefter at deltage på dagens tour etape ved instruktør Brian. En time udelukkende i mellemtakt med fire pointspurter. Jeg bliver meget motiveret af alle de nye mennesker omkring mig. Og netop tour timerne er vanvittigt populære idet folk kæmper om præmier...Således agerede jeg idag hjælpe rytter for herren på min højre side, som jeg skubbede lidt til, så han kunne vinde nogle point. :innocent: JEG KAN JO INGENTING VINDE IDET JEG ER ANSAT hyl Ikke en gang en Designa Køkken mulepose :crybaby: Jeg er nok den, der brokker mig allermest over det, men jeg kan heller ikke lade være. :blush: God time dog MEGET MEGET MEGET varmt og INGEN LUFT puha. Lige lidt rigeligt for en svag sjæl som mit pt. Men vi fik svedt igennem.

Nu står den på grøntsagssuppe med hytteost og rugbrød..WAUW.

Dagens træning

Løb 51 min

Tour de France spinning ved Brian

Tid 51 min

:heartpump: max 175

:heartpump: snit 154

Gruer lidt for imorgen. Træning bliver meget hård. :devil:

God aften mol

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Opdaterer min træning senere, men må lige berette om mine tabte mål. På 1 uge er jeg sgu skrumpet i snit 1,5 cm pga mine nye kostvaner. Blev målt og vejet igår. Træningen er nedsat :bigsmile:

På bagdelen er forsvundet 2,5 cm.

Armene 1 cm

Brystet 2 cm

Taljen 1,5 cm

Lårene er gået 1 cm op. Men det må forhåbentlig skyldes muskelmassen fra styrketræningen. I øvrigt har min træner nu pillet ben træningen væk indtil, jeg vænner mig mere til min nye kost. Men det har definetely givet mig et motivationsboost så ubeskriveligt. Og jeg hoppede ud af mit center i går aftes glad som aldrig før UDEN AT HAVE TRÆNET, men fordi mine mål bliver mindre og jeg er igang med at opnå det, jeg altid har drømt om. YEAH. :4thumbup:

Vægtmæssigt ligger jeg på 60,4 (Tabt 500 gram), men vægten er jo heller ikke det essentielle. Det er fedt procenten der skal pilles fra hinanden. :devil: YES sir .....

Konklusion. Det er slet ikke så slemt endda at måtte undvære sukker, slik og sodavand. :wub: Spørgsmål om at se virkningen heraf. Gulerod gulerod gulerod. Og så er jeg endda kun på det svageste trin af min kostplan. Der ligger to hårdere niveauer, som jeg ramler ind i senere.

:smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Kost og træning kører

:unhappy: Romancen halter.

Men sådan må det være. Man vinder een ting og taber i noget andet. Faktum er at jeg er glad for min nye livstil og pr. 1 oktober skal jeg jo også flytte, da min hule er opsagt, så der sker lige pludselig så mange ting med mig. Som en god Equinox sild sagde til mig en dag, så kan det med kærligheden stresse ligeså meget som, hvis man fx er arbejdsløs. Præcis mine ord. :blush:

Nok om det personlige.

Trænings update Onsdag den 12 juli 2006

Spin Interval 1 ved Ulrik

Tid 57 min

:heartpump: Snit 156

:heartpump: Max 176

Tour spinning ved ny instruktør Anders

Tid 53 min

Ingen pulsdata men kom igen til at sidde ved siden af supersprinter P, som giver den max gas. Han er kuul. :4thumbup:

Torsdag den 13 juli 2006

Ingen træning. Kun møde med Træner og kostvejleder. Mål og vejning + justeringer af program.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey DanF

Rart at der er komme liv i loggen din igen :smile: , og at det kører derudaf med træning og kostomlægning.

Ha' en super duper lækker solskinsweekend, og "good luck" med romancen :wub:

Knus Mette

Tak for din hilsen. Jo der er da kommet liv i loggen igen, men forholdet døde sgu. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Update for fredag den 14 Juli 2006

Lækker lækker træning og top motivation. :cool:

:superman: Styrke træning :4flex:

Løb 60 min :smile: :4dog:

Og super duper fed Tour de France time ved Patrik :bike:

Tid 57 min

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Max 176

Det var som om, der skulle gå lidt tid før mine ben kom i fart og pulsen kom op. Jeg ventede også på, at instruktør Brian skulle falde til ro ved siden af. (knægten SKAL have det perfekte instrument, så det betyder omrokering af sadler m.m de første fem min for ham :laugh::w00t: ) Fed musik og fed etape og ca. halvvejs i timen blev jeg ramt af flowet for første gang længe. Høj puls der blev meget af tiden omkring de 168 og totalt lækkert samspil på forreste række af knoklende svedige super motiverede tour spinnere. LÆKKERT. :smile: FEEEEE SPINNING :4thumbup:

Aften bød endelig på "A history of violence". Mærkelig film. Ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om den. Skulle have været i bio men billetterne var ved et uheld bestilt til lørdag ups og øv.

Lørdag den 15 juli 2006 i daw

Igen super lækker træning.

Fik kørt en overordentlig vellykket tour time. Vel nok min bedste time i Equinox til dags dato. Ex SATS C kan godt skrive under på den sag. :devil:

Jeg kan sige det igen og igen. JEG ELSKER BARE DET TOUR KONCEPT. Folk er vilde med de timer. Det kan mærkes og det giver altså lige en pift opad :hippy:

Bagefter blev det til styrketræning igen, og da jeg var på vej hen imod løbebåndet, blev jeg stoppet af træner L. :nono: SÅ jeg droppede resten af min plan :wink: og fik :blahblah: en times tid med hende og receptionist C. Ud i solen. :4smartass:

Træning aften blev til powerwalk i solnedgangens skær. Fredfyldt og med en masse tanker, der skulle bearbejdes på plads. Opløftende.

Mht. kosten NEJ jeg er stadig ikke faldet i og har ikke engang lyst til noget slik eller Cola light. :smile:

Samlet sammen så dagens træning således ud:

Tour de France spinning 15 etape ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 172 :devil:

:heartpump: Max 184

Styrketræning :showoff:

Powerwalk 60 min :walking:

Dejlig koncert aften til boardet. Det vrimler jo med koncerter i Århus. Lækker JAAAZ festival, Sting, Grøn koncert og beach party. :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 16 juli 2006 :bigsmile:

Hvor lækkert vejr er det ikke bare idag. Og alligevel masser af deltagere på tour timen...Indtil videre super dejlig let træning. :smile:

Tour spinning ved mig :bike:

Tid 56 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 186

Timen forløb uden de store styrt, selvom det jo for lidt siden så voldsomt ud i den ægte Tour. :cry: Højdepunktet var spinner T's dress. En selvlavet alt for stor (læs Nik og Jay størrelse) undertrøje i hvid med ordene "LANCE ARMSTRONG TEAM T....." Og da T ved hver bjerg spurt så hiver et par Bono briller frem, ja så mister instruktøren næsten overblikket. :w00t: Gud hvor jeg ææælllser TOUR SPINNING I Scandinavian Center. :4thumbup:

Hviledag imorgen og YES YES kongeetapen tirsdag. :wink::devil:

:blahblah: En masse med træner L. Og så blev det til 25 min på løbebåndet. :4dog:

Aften træning med veninde. Powerwalk i 1 time og selvfølgelig :blahblah: :walking:

Kost.... KØRER BARE.

Spændt på måledag onsdag :smile:

God søndag til mollerne og de andre...

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 17 juli 2006

Jubiiii imorgen skal jeg se på lejlighed. Og sådan bare lige for at 'se' om det er den type, jeg vil have. Godt med forbindelser. :smile:

Efter en lang dag på job blev den originale spinning time + yoga på Nørrebro forvandlet til Styrke i Scan og i sidste instans endte jeg med at køre hjem, handle ind og løbe mig en tur med min gamle walkman i ørerne og et gammelt bånd fra 99 :laugh: Dejligt at mærke mine nye løbesko på asfalt og med solen bagende i nakke. Gud hvor ser man tynd ud når skyggen falder foran en og gud hvor virker armene lange så :w00t:

Fik vendt en masse negativt personligt stuff til noget positivt. Og ja livet som single er sgu ikke værst.... :blush: Især når det ikke kan være anderledes.

Derfor:

Løb ca 41 min :4dog:

Dette er faktisk min hviledag......FY.

Eneste bommert idag. En pakke sukkerfri läkeroler. Ikke fordi det kaloriemæssigt generer mig, men min mave har det ikke for godt med så megen lakrids på så kort tid.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Julle :4thumbup:

Fedt at læse din trænning bare kører for dig :superman: kedeligt med kærligheden men det lykkes jo nok en dag. lurer ind i mellem i din log må jo vide at det går godt. håber du må få en rigtig god sommer med en masse fed træning. vender tilbage på MOL igen til efteråret :wink: og passer så min log igen dagligt.

Nyd det

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share