The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

SÅÅÅ BLEV DET FERIE TID IGEN.

Håber ikke træner L læser min log for så vil hun SKÆLDE MIG UD FOR IDAG. :w00t: Kunne ikke lade være :wink:

Startende dog med update for igår torsdag den 27 juli 2006 Scan

Styrke Dag 1 af mit styrkeprogram. (skal nok skrive øvelserne på senere) :pumpin:

20 min løb + 10 min powerwalk. :4dog: :walking:

Idag fredag den 28 juli 2006 Nørrebro

SYRET GOD TRÆNING :devil:

Styrke dag 2. AV AV AV :4flex: Kan mærke at jeg bliver hooked af de øvelser, selvom jeg er monster slap. :laugh:

Løb 50 min (fornemmelsen af at kunne blive ved var total) :4dog: Undskyld L :blush:

Spin Interval 1 ved mig :bike: Undskyld L :laugh:

Tid 52 min

:heartpump: Max 183

:heartpump: Snit 170 DAMN men varmen i det fugtige lokale med masser af vinduer er totalt. Pænt besøgt time faktisk. OVerraskende i denne hede. Happy clients yes sir. :tongue:

Kosten kører stadigvæk, dog med udskejelse idag. 1 lille stykke banankage :blush: plus en kæmpe bøf på Bones med en ordentlig røvfuld salat og lidt whiskey sauce. Lod fritterne ligge selvom de lå og gloede glubsk på mig. Imponerende. :4mewantfood:

Råsvedte næsten så mæt var jeg. MEN JEG ELLLSKER SOMMER og håber aldrig det bliver koldt

igen. :innocent: God aften til mol folks.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fik lige set Maestro UBC i hans Forelsket i Fitness program her til aften. Fik lige råsendt sms til hele vennekredsen om, at de SKULLE se det. Fordi

1. NU BEHØVER JEG IKKE MERE RETFÆRDIGGØRE MIN TRÆNING OVERFOR FOLKET... :4thumbup:

2. JEG KAN RELATERE TIL MEGET AF DET DER BLIVER SAGT.

Plus kommentarer som "super program" og "okay" og endelig en man ikke skal se, da U læser med. Selv min gode moder kan nu forstå min træning (så længe det varer)

:w00t:"han er da bare for cool"

Gu er han så. :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Over til træningsupdate for idag.

Lørdag den 29 juli 2006

Spejlbilledet idag vidner om, at jeg har tabt mig...meget. Jeg vil se om, jeg kan få tiltusket mig noget billed materiale, så jeg kan poste et par pics. Var helt overrasket over den ændring, der er sket på 3 uger, og selvom jeg stadig crasher på diæten, der skal vare 14 dage, så er jeg ikke lækkersulten eller noget i den stil. Måske fordi jeg æder kød tre gange om dagen. (DYRET DANFANATIKER) GRRRR :devil:

Træning idag startede med en fornemmelse af "jeg gider bare ikke". Men at finde et næsten fuldbooket cykel hold, tja det kan få selv den største spinnerglæde frem. Møg ingen mikrofon. HADER DET. Hader at råbe som en sindsyg :sneaky2: og hader at skrue op og ned for volumen. :mad:

Interessant time jeg havde fået snedkereret der. Især da "FARFAR VAR UNG" poppede op til sidst og jeg kunne se et bredende smil på hele forsamlingen. :laugh: Jowjow de kunne lave spinningmusik dengang uden at vide det. :w00t:

Efterfølgende skulle jeg have undervist i Viby, men der var kun 4 meldt til, så det droppede vi lige, og jeg fortsatte på løbebåndet. :firebounce:

Lidt :blahblah::blahblah: og så hjem og pakke hulen ned...Smide ud osv. Turen går snart mod min hybel i Århus. WUBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :banana:

Data for idag.

Spin interval 1 ved mig :cheer: :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 186

Løb 50 min :4dog:

Imorgen styrke, spinning (distance trance) og måske løb???? Depends... :innocent:

godnat

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Søndag den 30 juli 2006

Kan lige finde en plads mellem alle mine små samlinger af flyttemøg, der ligger rundt omkring. Dejlig træning idag. Kan virkelig mærke mine arme. :crazy: Som Vivs siger "nu med lange arme" :w00t: Hvor ER det bare dejligt IKKE at skulle arbejde imorgen. Kun at hellige sig træning...dennegang på Nørrebro. Dejligt dejligt.

Lidt kortere indlæg, da jeg lige skal nå en masse inden jeg igen skal på farten. Så update on træning.

Styrke dag 1 program. :pumpin: Jeg lover at jeg nok skal poste øvelserne snart. :smile: Men fryd jeg er gået 1 kg op i een af skulderøvelserne. Tjah lyder måske af lidt men det er meget stort for mig. One small step for man...well :w00t:

Som altid :blahblah: med en masse dejlige mennesker heriblandt lille smækre tritrold L, der bare ser SÅ fanastisk ud, at jeg kunne tude. Sådan vil jeg gerne se ud. :dry: Jubiii yndlingsreceptionist C på plads. :4thumbup: Mere :blahblah:

Spin Distance ved mig :bike: Scandinavian

Tid 53 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: max 186

Jeg hader at mikrofonen ikke virker...Gentagelse af teksten fra igår kunne komme her. Jeg havde valgt at lægge programmet omkring tempo siddende og stående samt masser af stående enkelttakt. Musikken var noget anderledes end igår. Venligst udlånt af maestro himself. Så bliver det ikke bedre på de udholdenhedsprægede timer, selvom det er svært at skabe flow, når man 1. skal råbe. 2 skal skrue op og ned hele tiden suk. Desværre fik jeg skuet intensitet FOR højt op på den time. Især til sidst. :bottom: Ved det godt. Og det skal ikke ske igen. Ikke helt.

God søndag til alle aktive og inaktive mollere.

Btw Stadig på diæt. Idag strøg der godtnok 4 vingummier ned hehe, men pyt med det. Alting kører som det skal.

Programmet for timen så således ud.

Opvarmning 4 min siddende mellemtakt skala 1-2 (fs 5-6)

5 min stående enkelttakt op til skala 3 (fs7)

1 set.

4 min siddende tempo skala 3,5 (7,5)

5 min stående enkelttakt skala 3,5 (7,5)

2 set.

2 min siddende tempo skala 3

3 min stående tempo skala 3,5

2 min siddende tempo skala 3

4 min stående tempo skala 3,5

2 min siddende tempo skala 3

3 set.

5 min stående enkelttakt skala 3

1 min siddende tempo skala 3,5

5 min stående enkelttakt skala 3

1 min siddende tempo skala 3,5

sidste set.

2 min stående enkelttakt skala 3,5

1 min siddende angreb skala 4-4,5

2 min stående enkelttakt skala 3,5

1 min siddende angreb skala 4-4,5

2 min stående angbreb skala 3,5

2 min angreb 1 siddende 1 stående

slut

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ja, velkommen til Århus du.

Hvor i byen bosætter du dig?

Selvom jeg har boet i hovedstaden i 7½ år, er man vel stadig jyde, og ikke mindst århusianer endnu :blush:

Noget af det sjoveste ved Århus er, ja jeg sidder faktisk og smågriner i dette øjeblik, er den århusianske accent. Den er fantastisk, intet mindre. Prøv en dag at tage bussen til Nørreport, og lyt når chaufføren siger: "Næste stop, NørrepÅrt". Jeg er flad af grin hver gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Halloouu Julie! :smile:

Så er jeg sgu også med på legen på motion-online.

Har længe fuldt med i forskellige debatter og pludselig fandt jeg ud af at jeg faktisk kendte nogle af de folk der skrev indlæg! Så ville jeg også være med!!!!!

Er vi klar til på Onsdag?!?! Glæder mig.... Der er ikke noget bedre end at spinne til The King Of Spin!!! He he.... Vi går amok! :superman: Jeg er allerede begyndt at varme op og jeg giver hele salen baghjul!!! Eller hvad det nu hedder på en spincykel :laugh:

Vi ses Onsdag, husk vi skal ha' to gode cykler, up front!!! :4thumbup:

Spin hilsner

- Brian

Link to comment
Share on other sites

Halloouu Julie! :smile:

Så er jeg sgu også med på legen på motion-online.

Har længe fuldt med i forskellige debatter og pludselig fandt jeg ud af at jeg faktisk kendte nogle af de folk der skrev indlæg! Så ville jeg også være med!!!!!

Er vi klar til på Onsdag?!?! Glæder mig.... Der er ikke noget bedre end at spinne til The King Of Spin!!! He he.... Vi går amok! :superman: Jeg er allerede begyndt at varme op og jeg giver hele salen baghjul!!! Eller hvad det nu hedder på en spincykel :laugh:

Vi ses Onsdag, husk vi skal ha' to gode cykler, up front!!! :4thumbup:

Spin hilsner

- Brian

Haha ja jeg har lige set din log. Og også skrevet en bette hilsen her. DEjligt at se du har fundet frem til Mol. Et ganske glimrende træningsite. Skal blive dejligt at læse om dine eskapader du vilde instruktør :tongue:

Jeg må få noget af det, han er på :w00t::w00t: Damn energisk knægt der.

:devil::devil::devil: Jeg er klar til at køre mig til himlen...Blir godt med dig ved siden af ..super motivation :superman:

Link to comment
Share on other sites

Harj, Danf.

Rart, at du er tilbavz på MOL, og at du får trænet så meget. Håber, at du bliver glad for din nye bolig i Århus. Det ER jo trods alt en feee´ by. :bigsmile:

Hilzen fra oksen.

Kæreste Okse. Jeg ved bare, at jeg vil falde til som fod i handske eller hånd i hose :dry: øh well. Jeg vil falde supergodt til. Det har jeg jo allerede gjort, selvom jeg ikke bor i byen endnu.

Link to comment
Share on other sites

Ja, velkommen til Århus du.

Hvor i byen bosætter du dig?

Selvom jeg har boet i hovedstaden i 7½ år, er man vel stadig jyde, og ikke mindst århusianer endnu :blush:

Noget af det sjoveste ved Århus er, ja jeg sidder faktisk og smågriner i dette øjeblik, er den århusianske accent. Den er fantastisk, intet mindre. Prøv en dag at tage bussen til Nørreport, og lyt når chaufføren siger: "Næste stop, NørrepÅrt". Jeg er flad af grin hver gang :laugh:

Hey MH. JAAAAAAA deres accent er helt eminent, men det sys de vist også at min er hehe. "prøøeeev nu lige og hør here igå" :w00t: Jeg skal bo på Frederiksbjerg. Et af de bedste steder i Århus, og der er også plads til Molly, så ingen problem med billos :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen Julie !... ja jeg har ikke været så synlig over sommeren, men i takt med at en del af log´sene blev sat på stand by herinde, ja så blev jeg også.... :blink: jeg har i hvert tilfælde ikke trænet ret meget over sommeren...

Hvor er det godt at se at du er her igen..... :4thumbup:

Hmm... så fik jeg også opklaret hvem Ulrik er..... du ved, den sms du sendte i lørdags.... jeg så ikke programmet, da jeg havde huset fyldt med gæster, men jeg kan jo læse det her i din log....

Jeg håber vi kommer til at sludre lidt mere igen her i efteråret når træningen kommer på plads igen..... og holdene bliver oprettet i mit center ! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen Julie !... ja jeg har ikke været så synlig over sommeren, men i takt med at en del af log´sene blev sat på stand by herinde, ja så blev jeg også.... :blink: jeg har i hvert tilfælde ikke trænet ret meget over sommeren...

Hvor er det godt at se at du er her igen..... :4thumbup:

Hmm... så fik jeg også opklaret hvem Ulrik er..... du ved, den sms du sendte i lørdags.... jeg så ikke programmet, da jeg havde huset fyldt med gæster, men jeg kan jo læse det her i din log....

Jeg håber vi kommer til at sludre lidt mere igen her i efteråret når træningen kommer på plads igen..... og holdene bliver oprettet i mit center ! :dry:

Heyyy PB. Dejligt at se dig på mol igen. Er travlt optaget med at pakke, så jeg kan være klar til at flytte til Århus om et par uger, så har slet ikke fået svaret dig tilbage på dine sms og pm's. Mht Carpediem og Cyclingspinner så er deres logs på standby og jeg aner ikke, hvor de ligger på sitet.

:4thumbup: Glædeligt du fandt ud af, hvem Ulle er. Han er ikke sådan om at komme udenom. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 31 juli 2006

Update på træning, som skulle ha' været på Nørrebro men som istedet blev til mit elskede sted i Scan :wub: Masser af dejlige kendte ansigter så der var slet ikke nogen tvivl om, at jeg ville kaste mig ud på Thomas' cykel time (distance). Det var ikke heeeeeeeeeelt dumt. Allerførst blev det dog til mit styrkeprogram dag 1. Er virkelig ved at kunne mærke, hvor fedt det er at smide med jern. Øh eller er det jernet der smider med mig. :laugh::cooldance:

Herefter lidt opvarmning på løbebåndet...En maaaaasse :blahblah: med de glade spinnere. Trip trip ind til min cykel :blahblah::blahblah::blahblah: Omgivet af lutter kendte mennesker. En Thomas i hopla og med TECHNO :w00t: Godtnok var det en distance men min puls fløj bare højere og højere op, og hvis jeg blev træt, kunne jeg kigge op på Thomas, som sad STORSMILENDE på cyklen og bare så rigtig dejlig ud. Det blev en rigtig dejlig time. Ikke sådan en revolutionerende oplevelse som sådan (her sammenligner jeg JO ALT med Ulrik eller NCA). Men god gedigen træning og en cykel der kørte perfekt.

FAKTA

Styrketræning program 1 :4sport:

Løb 30 min :4dog:

Spin distance ved Thomas L Scan :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 183

Jeg var død efterfølgende. Nu kan jeg for alvor mærke konsekvenserne af mit lave kuldhydrat indtag. Slam så er jeg færdig. Spændt på onsdag ved Kong is.

Idag tirsdag den 1 august 2006

:clap:

Hviledag....eller det vil sige. Jeg har brugt hele dagen på at pakke ned og rende op og ned efter flyttekasser i selskab med mine herlige forældre. Jeg er træt. Mere træt end efter 24 timers spinning..SOM JO ER SNAAAAAAAAART... :icecream:

Game over.. :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja jeg har lige set din log. Og også skrevet en bette hilsen her. DEjligt at se du har fundet frem til Mol. Et ganske glimrende træningsite. Skal blive dejligt at læse om dine eskapader du vilde instruktør :tongue:

Jeg må få noget af det, han er på :w00t::w00t: Damn energisk knægt der.

:devil::devil::devil: Jeg er klar til at køre mig til himlen...Blir godt med dig ved siden af ..super motivation :superman:

Det bliver mega godt!!! Vi køre os højt over skyerne.... :superman:

Jeg er så tændt....begynder sikkert at snakke med mig selv når jeg bliver presset. hehe :tongue:

Spinning, here we come!!!!!! :laugh:

P.S. Tjek lige det citat ud jeg har...det bruger vi sgu imorgen og tager det bogstavligt!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 31 juli 2006

Jeg var død efterfølgende. Nu kan jeg for alvor mærke konsekvenserne af mit lave kuldhydrat indtag. Slam så er jeg færdig. Spændt på onsdag ved Kong is.

Hey Julie

:crazy::crazy: Ja, det er skunte sjovt at være hardcore cardiofreak på rovdyrsdiæt! been there done that..... Det gælder om virkelig at få de rigtige kulhydrater ind, den smule man "må få" ...

Krydser fingre for en flying high- aften til dig :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Det bliver mega godt!!! Vi køre os højt over skyerne.... :superman:

Jeg er så tændt....begynder sikkert at snakke med mig selv når jeg bliver presset. hehe :tongue:

Spinning, here we come!!!!!! :laugh:

P.S. Tjek lige det citat ud jeg har...det bruger vi sgu imorgen og tager det bogstavligt!!! :devil:

:blink::blink::blink::blink::blink::w00t: YEEEEES You got that right son. Selvom mine ben værker efter slæben rundt på tunge flyttekasser igår, så skal der nok komme gang i dem. Må hellere snart afsted, så jeg kan få vores cykler. + får SATS gæst med kl 18 :laugh:

(godtnok en joke men vi SKAL bare have de cykler)

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey Julie

:crazy::crazy: Ja, det er skunte sjovt at være hardcore cardiofreak på rovdyrsdiæt! been there done that..... Det gælder om virkelig at få de rigtige kulhydrater ind, den smule man "må få" ...

Krydser fingre for en flying high- aften til dig :bigsmile:

/Vivs

Nope. Du har ret. Visse dage er bedre end andre. Gad vide hvad det er, jeg spiser der gør det, for det er da ikke stivelsesting. Tak for din søde hilsen i din egen log. Ja det ligner noget med flyttekassehelvede i min hule nu, og da jeg snart skal til messe i Tyskland med mit arbejde pyh, så er der lidt tryk på....men om tre uger SÅ bor jeg i smilets by. FINALLY. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Heyyy PB. Dejligt at se dig på mol igen. Er travlt optaget med at pakke, så jeg kan være klar til at flytte til Århus om et par uger, så har slet ikke fået svaret dig tilbage på dine sms og pm's. Mht Carpediem og Cyclingspinner så er deres logs på standby og jeg aner ikke, hvor de ligger på sitet.

:4thumbup: Glædeligt du fandt ud af, hvem Ulle er. Han er ikke sådan om at komme udenom. :devil:

Hmm.. jeg ved ikke hvem Ulrik er, men jeg kan se det er en du kører med.... hvem er han egentlig ?

Er i ved at være klar til Horsens ?

Link to comment
Share on other sites

Ulrik er for mig DK's bedste spinninginstruktør. Han er jyllands Chris M. ... I mine øjne bare meget meget bedre (og ja jeg har prøvet Chris). Der findes ingen instruktør, der som U kan presse mig til grænsen. Er meget kræsen (sikkert fordi jeg selv er instruktør og har været det en del år nu) :devil: , så for mig er Ulriks mangeårige erfaring krydret med hans faglige ekspertise DET, der skal til for at give mig en suveræn spinningoplevelse.

Onsdag den 2 august 2006

Totaaaalt i orden træning.. Er godt og grundigt GENNEMBANKET PÅ ALLE MÅDER. :4thumbup: Først god styrketræning og herefter to super træningstimer med Il maestro himself. Time nummer et brændte stængerne til blods (overført betydning). Her var der besøg af Mads fra SATS, som havde fiflet sig til en cykel på bagerste række. Jeg selv sad i front med super spinner B på min venstre side. Lækkert med en spin buddy, der giver sig selv SÅ meget. Hans sved bredte sig langsomt til min cykel. :blink::w00t: Jeg følte ikke rigtigt, at benene var med mig på første time. Følte smerte i læg og lår ved hvert tråd, dog var pulsen rigtig dejligt høj. Musikken euforiserende og Ulrik (denne gang med mikrofon) på sin sædvanlige prof.måde guidende os igennem timen. Et sidst angreb og AV BENENE gjorde ondt på den fede måde.

På time to fik jeg selskab på højre side af smukke veninde M fra SATS. Hun havde længet ønsket at få en prøve time i mit center, og da jeg ved, at hun elskede mine Cycling III timer, ja så vidste jeg at Ulrik ville være et oplagt valg og godt pust til at få hende omvendt. :laugh: På min venstre side havde jeg stadig det lille instruktør lam B, der bare tonsede afsted. Timen var præget af stående enkelttakt og siddende tempo med 10 min stående/siddende tempo til sidst + en serie siddende mellemtakt/mellemtaktsangreb. AV igen ben der syrede til de sidste 20 min. Dog nåede jeg en enkelt gang fornemmelsen af flow ved at lukke øjnene, og lytte til Ulriks "Gå i et med pedalerne, gå i et med pedalerne". Desværre fik jeg flere og flere smerter i skuldrene, som følge af styrketræningen forinden, men fik alligevel rigt udbytte af de to timer.

Det lykkes mig efter timen at shanghaie B til Team 2 ved 24 timers Equinox Horsens, da vi har mistet et medlem. Jeg er således også blevet fortaler for eventet i Equinox Horsens og forsøger derfor at skrabe flere hold sammen... Det skal nok blive godt.

Jeg er brændt awwww og kørt i hegnet (citat Vivs) så jeg vil stoppe her og stille og roligt liste ind under dynen og drømme om... spinning. Er forelsket i spinning igen. Akkurat som instruktør B :wub:

Btw så kører diæten stadig godt. Den slutter egentlig på mandag, men jeg vælger at køre planen til torsdag, hvor jeg skal måles og vejes. 'Desværre' skal jeg ud og spise et par dage i denne uge, men det kan sagtens lade sig gøre i og med at jeg bare skal være ops på fordelingen på min tallerken. No probs :smile: Dog var energien lav på spin time nummer to idag. Øv :dry:

Træningsfakta for Danf idag

Styrke dag 1 :showoff:

Spin Interval 1 ved Il maestro gigante feat. Danf, Spin Amok og Spinningsilden, Mads Borup :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 186

Spin Distance ved the same boss feat Danf, Spin Amok, Spinningsilden og my girl M. :bike:

Tid 55 min

:heartpump: Snit 164

:heartpump: Max 187

Pulsen her på time to var fra start noget højere end på første time. Det er som om, at jeg arbejder bedst i starten af time to!!! Mystisk. De enkelte momenter med gåsehud på armen var skam tilstede, men jeg mindes stadig sidste onsdags flyvende fornemmelse, beruselsen og den fabelagtige musik, der blev brugt på distance timen. Pludselig at høre spinning beat nummer 1 Northern E..... uhhh fik blodet til at fryse til is på den fede måde.

Al respekt for den mand....

selvom han kan være irriterende... :laugh::wootdance:

Ciao :superman:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink::blink: Tror jeg kunne sove hele dagen væk, men der er bare stadig en masse, der skal pakkes. Er godtnok i pænt god tid, men når vejret sucks og jeg alligevel har ferie, så må jeg vel hellere komme igang. :dry::mad: Senere står den på spinning og styrke i Viby. Jeg kan heldigvis se, at timerne IKKE bliver aflyst, da der er en del skrevet på, så det i sig selv gør jo en himmelvid forskel. Har lige brygget et par programmer over nogle gamle SATS skiver, så det er jo skønt at have tingene på plads. Glæder mig hver gang til at undervise idet, jeg ikke har så mange timer selv mere. Ikke dermed sagt at jeg ikke glædede mig før, men det er bare blevet mere spændende for mig + jeg kan nå en masse andres timer (selvom jeg ikk må for træner L). Mangler stadig at køre ved en del andre instruktører i Equinox.

God dag til alle. :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ulrik er for mig DK's bedste spinninginstruktør. Han er jyllands Chris M. ... I mine øjne bare meget meget bedre (og ja jeg har prøvet Chris). Der findes ingen instruktør, der som U kan presse mig til grænsen. Er meget kræsen (sikkert fordi jeg selv er instruktør og har været det en del år nu) :devil: , så for mig er Ulriks mangeårige erfaring krydret med hans faglige ekspertise DET, der skal til for at give mig en suveræn spinningoplevelse.

Onsdag den 2 august 2006

Totaaaalt i orden træning.. Er godt og grundigt GENNEMBANKET PÅ ALLE MÅDER. :4thumbup: Først god styrketræning og herefter to super træningstimer med Il maestro himself. Time nummer et brændte stængerne til blods (overført betydning). Her var der besøg af Mads fra SATS, som havde fiflet sig til en cykel på bagerste række. Jeg selv sad i front med super spinner B på min venstre side. Lækkert med en spin buddy, der giver sig selv SÅ meget. Hans sved bredte sig langsomt til min cykel. :blink::w00t: Jeg følte ikke rigtigt, at benene var med mig på første time. Følte smerte i læg og lår ved hvert tråd, dog var pulsen rigtig dejligt høj. Musikken euforiserende og Ulrik (denne gang med mikrofon) på sin sædvanlige prof.måde guidende os igennem timen. Et sidst angreb og AV BENENE gjorde ondt på den fede måde.

På time to fik jeg selskab på højre side af smukke veninde M fra SATS. Hun havde længet ønsket at få en prøve time i mit center, og da jeg ved, at hun elskede mine Cycling III timer, ja så vidste jeg at Ulrik ville være et oplagt valg og godt pust til at få hende omvendt. :laugh: På min venstre side havde jeg stadig det lille instruktør lam B, der bare tonsede afsted. Timen var præget af stående enkelttakt og siddende tempo med 10 min stående/siddende tempo til sidst + en serie siddende mellemtakt/mellemtaktsangreb. AV igen ben der syrede til de sidste 20 min. Dog nåede jeg en enkelt gang fornemmelsen af flow ved at lukke øjnene, og lytte til Ulriks "Gå i et med pedalerne, gå i et med pedalerne". Desværre fik jeg flere og flere smerter i skuldrene, som følge af styrketræningen forinden, men fik alligevel rigt udbytte af de to timer.

Det lykkes mig efter timen at shanghaie B til Team 2 ved 24 timers Equinox Horsens, da vi har mistet et medlem. Jeg er således også blevet fortaler for eventet i Equinox Horsens og forsøger derfor at skrabe flere hold sammen... Det skal nok blive godt.

Jeg er brændt awwww og kørt i hegnet (citat Vivs) så jeg vil stoppe her og stille og roligt liste ind under dynen og drømme om... spinning. Er forelsket i spinning igen. Akkurat som instruktør B :wub:

Btw så kører diæten stadig godt. Den slutter egentlig på mandag, men jeg vælger at køre planen til torsdag, hvor jeg skal måles og vejes. 'Desværre' skal jeg ud og spise et par dage i denne uge, men det kan sagtens lade sig gøre i og med at jeg bare skal være ops på fordelingen på min tallerken. No probs :smile: Dog var energien lav på spin time nummer to idag. Øv :dry:

Træningsfakta for Danf idag

Styrke dag 1 :showoff:

Spin Interval 1 ved Il maestro gigante feat. Danf, Spin Amok og Spinningsilden, Mads Borup :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 186

Spin Distance ved the same boss feat Danf, Spin Amok, Spinningsilden og my girl M. :bike:

Tid 55 min

:heartpump: Snit 164

:heartpump: Max 187

Pulsen her på time to var fra start noget højere end på første time. Det er som om, at jeg arbejder bedst i starten af time to!!! Mystisk. De enkelte momenter med gåsehud på armen var skam tilstede, men jeg mindes stadig sidste onsdags flyvende fornemmelse, beruselsen og den fabelagtige musik, der blev brugt på distance timen. Pludselig at høre spinning beat nummer 1 Northern E..... uhhh fik blodet til at fryse til is på den fede måde.

Al respekt for den mand....

selvom han kan være irriterende... :laugh::wootdance:

Ciao :superman:

er skuffet.. hvor kan man læse om din fantastiske afslutning på dagen igår???? :blink::crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 3 august. 2006

Vidste slet ikke til morgen, hvordan jeg overhovedet skulle overleve 2 timer som instruktør idag. Fornemmelsen af at være brændt af til knoglerne var/er totalt. Er blevet super forkølet oveni, så det kører bare. :unhappy: Sådan en følelse af at jagte sin egen hale og bare rende rundt om sig selv. Der er bare ikke noget mere irriterende. Kvikkede dog op da jeg nærmede mig Viby centret og endnu mere, da jeg opdagede at begge timer var fyldt. Halleluja for det dårlige vejr så... VILDT :blink::w00t: Straks er man på. Og igen fik jeg reklameret godt for Horsens og ja fik to meldinger fra to piger, der gerne vil med, og straks har jeg et hold mere til eventet. Lækkert. :superman:

Jeg orker ikke skrive så meget, da jeg føler at min krop er ved at falde fra hinanden. Ondt i skulder og nakke og bare sygelig træt. Nu gør diæten altså ondt. Jeg mærker tydeligt at de her cardio timer tager livet af mig, men jeg ved det jo godt, og det er så slet ikke meningen, at jeg skulle træne så meget cardio, men for pokker det er svært at sige nej, og jeg har heller ikke fortrudt de to timer idag, da jeg virkelig nød undervisningen i Viby. Folk var der bare...på begge timer. Første time en distance og næste en basic. Fantastisk at køre basic timer. Det er faktisk meget sjovt. Og jeg formåede at køre en BASIC timen uden overdrev. Enkelte sys faktisk at timen var LET. :smile: Jep you got that right, men det ER en begynder time, og der var fire newbies med, så sådan er det bare :devil: Force at kunne køre ALT. :4thumbup:

Programmet for distance timen så ca. således ud

10 min opvarmning

4,5 min siddende mellemtakt sidste minut med øget kadence skala 3-3,5 (fs 7-7,5)

4 min stående enkelttakt sidste minut med tempo. Igen 3-3,5

3 min siddende mellemtakt sidste minut med øget kadence. Samme som ovenfor

2 min stående enkelttakt sidste minut med tempo. Intensitet ovenfor

4 min siddende mellemtakt Skala 3

Fokus på klatring

2 min siddende enkelttakt Igen 3-3,5

3 stående enkeltakt

2 min siddende enkeltakt

3 min stående enkeltakt

2 min siddende enkeltakt denne på 3,5

3 min stående enkelttakt Sidste minut på 4 (fs8)

Nedkørsel 4 min

Lokalet blev meget varmt som følge af et slukket klimaanlæg øv øv øv, så luften forsvandt ret hurtigt. Gispe gispe som en torsk på land. Gassen sev ud af ballonen ved mig de sidste fem min af time to, meeeen tror det lykkes af kamuflere min træthed. :blush:

Data for timerne

Spin Distance ved mig. Viby :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Max 180

Spin Basic ved mig. Viby :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 156

:heartpump: Max 175

Styrke venter til imorgen. Nu skal jeg vist bare sove snart. Er helt bombet. Men f... det er også fedt at køre i Viby. Lækkert folkefærd. :devil:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share