Løb+musik


Lunk
 Share

Recommended Posts

Hvor mange her hører musik mens i løber??

Jeg har lige gjort det for første gang i går.. og det gik MEGET bedre.. løb 4km.. satte ned i 2 min efter 2km løb. og så løb jeg de sidste 2 hjem igen.. Har gået 60m i alt vil jeg skyde på..

Hørte P3 mens jeg løb og det vil jeg klart gøre igen.. Sys det er en kanon kanal til at løbe til. Det hele gik meget lettere..

Så hvis i ikk løber med musik. Prøv det :) og jeg vil kalrt anbefale at høre Radio.. Og helst P3 :)

Lunk

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange her hører musik mens i løber??

Jeg har lige gjort det for første gang i går.. og det gik MEGET bedre.. løb 4km.. satte ned i 2 min efter 2km løb. og så løb jeg de sidste 2 hjem igen.. Har gået 60m i alt vil jeg skyde på..

Hørte P3 mens jeg løb og det vil jeg klart gøre igen.. Sys det er en kanon kanal til at løbe til. Det hele gik meget lettere..

Så hvis i ikk løber med musik. Prøv det :) og jeg vil kalrt anbefale at høre Radio.. Og helst P3 :)

Lunk

Hører altid musik.. om det er p3 eller noget blandet fra cd samlingen..

desto højere tempoet på musikken er jo højere bliver mit løbe tempo!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville i virkeligheden gerne høre musik på mine løbeture, men gør det ikke, da øre-dimserne altid falder ud af mine ører. Og det er jo af gode grunde temmeligt belastende.

...tænker nu på, om nogle af jer musik-løbere kan dele lidt ud af jeres erfaringer med høretelefoner, som ikke falder ud af ørene hvert andet øjeblik?

Edited by oleole
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville i virkeligheden gerne høre musik på mine løbeture, men gør det ikke, da øre-dimserne altid falder ud af mine ører. Og det er jo af gode grunde temmeligt belastende.

...tænker nu på, om nogle af jer musik-løbere kan dele lidt ud af jeres erfaringer med høretelefoner, som ikke falder ud af ørene hvert andet øjeblik?

Jeg løber med hue, så falder de ikke ud:P Det er pisse irreterende, og skidt for ens rytme, at man hele tiden skal rette på dem..

Link to comment
Share on other sites

Hører næsten altid musik under løb, medmindre det er søndag morgen og den lækre stilhed skal nydes, inden kbh. går amok :tongue:

Da jeg lige fik min i-pod, røg der RAGE AGAINST THE MACHINE direkte i ørerne - tempoet blev skruet gevaldigt op, til gengæld blev min planlagte 10 km. tur, kun til 6 km., da den BARE FIK GAS!!! :devil:

Styrketræning - helst god tung metal - man løfter bedst, når man er lidt vred!

Jeg ville i virkeligheden gerne høre musik på mine løbeture, men gør det ikke, da øre-dimserne altid falder ud af mine ører. Og det er jo af gode grunde temmeligt belastende.

- Så kan man jo heldigvis købe nogle ørebøffer, som har en bøjle, der sidder hele vejen rundt om øret, så man netop undgår at de falder ud.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville i virkeligheden gerne høre musik på mine løbeture, men gør det ikke, da øre-dimserne altid falder ud af mine ører. Og det er jo af gode grunde temmeligt belastende.

...tænker nu på, om nogle af jer musik-løbere kan dele lidt ud af jeres erfaringer med høretelefoner, som ikke falder ud af ørene hvert andet øjeblik?

Jeg sætter bare et stykke plaster tværs over øret og så løbe hørertelefonerne ikke nogen steder! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja for pokker, tror slet ikke jeg kan finde ud af at flytte fødderne uden musik.. :satisfied:

Har dog købt en mini Ipod til formålet, så jeg kan lægge det musik ind som virker hos mig.. og det er

helt klart noget musik med gang i.

Ang. høre bøffer..! så bruger jeg nogle helt alm. nogen, dog dem som følger med min Ipod, men ellers

prøv dem som kan sidde fast rundt om øret, de skulle vist være okay!

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger også musik når jeg løber. Det giver altså et eller andet som er svært at beskrive. Men turene føles kortere og sjovere med god musik i ørene.

Det er nok en smagssag hvad man vil høre, men jeg synes at techno/trance passer godt.. Nåja, og så lige musikken fra Rocky 1 og 2 :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Prøv podrunners beats. Jeg har fundet et par der passer til min rytme når jeg løber 1 km intervaller, og så er intervalløb pludselig meget sjovere og lettere. Men det gælder om lige at finde det rette beat.

Jeg er normalt ikke meget for techno og house og al det nymodens skrammel, men man får en god løberytme uden forstyrrende vokaler. Prøøøv det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share