Musik til træningen


elmafioso
 Share

Recommended Posts

hey.

for mit vedkommende, så synes jeg at musikken man lytter til når man træner, er vigtig, så vil høre om der er nogle forslag, til noget godt træningsmusik?, det må helst gerne være noget, hvor der er gang i den, så man kommer op i noget tempo og bliver motiveret...

selv kan jeg anbefale bl.a. albumet "tommy pulse - ghost town". (trance)

(jeg bruger musikken til styrketræning og kampsport)

tak på forhånd, og god jul! :santa2:

Link to comment
Share on other sites

jeg kan også godt lide trance/dance til træning, sjældent jeg har kontrol over musikken dog.

prøv ferry corstens greatest hits.

synes det vigtige ved træningsmusik, er at det er jævnt - skal helst ikke være sådan musikken lige pludselig tager ens opmærksomhed mens man ligger og tester max.

Edited by Phil
Link to comment
Share on other sites

jeg foretrækker også selv helt klart dance/party musik til træning, inspiration til musik når der skal max's får man ved denne video: http://www.irongame.com/videos/20050630/An...lbDLmissSHW.wmv

anyway, synes du bør downloade disse:

spacejam

gabry ponte - geordie

dario G - carneval de paris

Wir trinken alkohol

schnappie

Marc van damme vs en eller anden - Technodisco

danzel - put your hands up in the air

dj ötzi - hey baby :smile:

fat boy slim - et remix af et nummer med corner shop(asha et eller andet)

Culture beat - mr vain

party pimpz - give it up

"tetris" skal du bare finde på kazaa ell hvad du nu bruger, den gode version er meget svær at finde - men værd at lede efter. den gode version hedder bare "tetris", ik andet, ik noget kunster navn(kan måske findes under gabry ponte, han har dog ikke lavet den)

drunken monkey - bare hent alt med dem

dickheadz - ^^^alt med dem

gigi d'agostino - l'amour toujours (union pacific remix) er bedste version

gigi - the riddle

eric prydz - call on me

primadonna - why havent i told you

scooter - shake that

Southside spinners - luvstruck

alt med SASH, infernal osv

Edited by korsager
Link to comment
Share on other sites

jeg foretrækker også selv helt klart dance/party musik til træning, inspiration til musik når der skal max's får man ved denne video: http://www.irongame.com/videos/20050630/An...lbDLmissSHW.wmv

anyway, synes du bør downloade disse:

spacejam

gabry ponte - geordie

dario G - carneval de paris

Wir trinken alkohol

schnappie

Marc van damme vs en eller anden - Technodisco

danzel - put your hands up in the air

dj ötzi - hey baby :smile:

fat boy slim - et remix af et nummer med corner shop(asha et eller andet)

Culture beat - mr vain

party pimpz - give it up

"tetris" skal du bare finde på kazaa ell hvad du nu bruger, den gode version er meget svær at finde - men værd at lede efter. den gode version hedder bare "tetris", ik andet, ik noget kunster navn(kan måske findes under gabry ponte, han har dog ikke lavet den)

drunken monkey - bare hent alt med dem

dickheadz - ^^^alt med dem

gigi d'agostino - l'amour toujours (union pacific remix) er bedste version

gigi - the riddle

eric prydz - call on me

primadonna - why havent i told you

scooter - shake that

Southside spinners - luvstruck

alt med SASH, infernal osv

Nok er det her nok et trænings - og ikke et musikforum, men ligefrem at opforde folk til at bryde loven ved at hente musik på kazaa o.lign. er måske ikke den smarteste idé. Jeg fatter i øvrigt ikke helt hvor inspirationen er i den video? Det er jo bare et par dødløft af en eller anden mastodont med lidt tilfældig larm i baggrunden. Derudover stinker din musiksmag altså, ked af at sige det :nissetunge: Metal er jo det eneste rigtige, og det her emne har da i øvrigt været oppe at vende et par gange før..

Link to comment
Share on other sites

Nok er det her nok et trænings - og ikke et musikforum, men ligefrem at opforde folk til at bryde loven ved at hente musik på kazaa o.lign. er måske ikke den smarteste idé. Jeg fatter i øvrigt ikke helt hvor inspirationen er i den video? Det er jo bare et par dødløft af en eller anden mastodont med lidt tilfældig larm i baggrunden. Derudover stinker din musiksmag altså, ked af at sige det :nissetunge: Metal er jo det eneste rigtige, og det her emne har da i øvrigt været oppe at vende et par gange før..

Det er der jo heller ingen der har gjort, du kan sagtens downloade lovligt fra både tdc og bilkas hjemmeside :nissecool:

Desuden har jeg svært ved at forstille mig et optimalt maxpres uden Rammstein :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Det er der jo heller ingen der har gjort, du kan sagtens downloade lovligt fra både tdc og bilkas hjemmeside :nissecool:
"tetris" skal du bare finde på kazaa ell hvad du nu bruger, den gode version er meget svær at finde - men værd at lede efter. den gode version hedder bare "tetris", ik andet, ik noget kunster navn(kan måske findes under gabry ponte, han har dog ikke lavet den)

Kazaa har godt nok endnu ikke lidt samme skæbne som Napster gjorde, men jeg tror nu sagtens vi kan blive enige om, at det der er på kanten. Ikke at jeg er højhelligheden selv, for jeg henter da meget ulovlig musik, men det er nu engang min egen sag, og det agter jeg at lade det forblive.

Link to comment
Share on other sites

DJ Ötzi eller hvordan fuck det udtales skulle fandme bare ha' sig en flyveskalle og ofres til den afskyelige snemand for at lave lorte musik som absolut intet indhold har..... :mad:

Er sikker på at de fleste kan præstere samme crap med et keybord fra FætterBR med halvflade batterier..... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Nok er det her nok et trænings - og ikke et musikforum, men ligefrem at opforde folk til at bryde loven ved at hente musik på kazaa o.lign. er måske ikke den smarteste idé. Jeg fatter i øvrigt ikke helt hvor inspirationen er i den video? Det er jo bare et par dødløft af en eller anden mastodont med lidt tilfældig larm i baggrunden. Derudover stinker din musiksmag altså, ked af at sige det :nissetunge: Metal er jo det eneste rigtige, og det her emne har da i øvrigt været oppe at vende et par gange før..

det er da interessant at du går op om man bruger dl programmer - hvilket halvdelen af danmark gør, blev du støt da jeg henviste til kazaa?

mht videon må du da være døv, eller os har du bare ikke set løft 2 &3.

space jam vil jeg da mene er perfekt til et max løft, som du nok kan høre er stemningen noget bedre da han skal udføre løft 2 og 3, og folk begynder at klappe i takt med musikken.

derimod ved løft nr1 hvor der kører rock, er der mildt sagt ingen stemning......

Link to comment
Share on other sites

space jam vil jeg da mene er perfekt til et max løft, som du nok kan høre er stemningen noget bedre da han skal udføre løft 2 og 3, og folk begynder at klappe i takt med musikken.

derimod ved løft nr1 hvor der kører rock, er der mildt sagt ingen stemning......

:laugh::laugh::laugh:

Ja, så er der vist ikke mere at sige om den sag, Space Jam it is :laugh:

Det ER en joke, right? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der kan komme med en lille anmeldelse af den nyeste med Rammstein? Jeg overvejer lidt at købe den for at få noget nyt træningsmusik. :nissecool:

JA! KØB DEN! :4thumbup:

Modsat Reise, Reise skal man give Rosenrot lidt mere snor (læs: tid) men når først du har været igennem de første mange gennemlytninger (!) så hænger du på Rosenrot for alvor :superman:

Køb evt. versionen hvor der er 3 cuts på en DVD-skive fra sidste års turne. Fulde versioner af Reise, Reise, Mein Teil og én til jeg ikke lige kan huske.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share