Kaloriefyldte snacks osv ?


delicious
 Share

Recommended Posts

Yes, er meget interesseret i at tage vægt på nu her de næste 2-3 måneder frem, vil gerne tage omkring 6-7 kg på og derfor skal jeg bulke som en gal hvis jeg skal opnå det. Jeg tænkte på hvad ville være idéelt at indtage som indeholder mange kalorier, som der er sundt.

Jeg har er lige blevet færdig med min spand protein whey 80 og bestiller nu en gang weight gainer. Hvad går i og småspiser af når i ikke har tid til at lave et måltid ?

Æder selv temmelig mange pistacienødder, fedtstofsammensætningen er vist okay og de indeholder 390 kcal pr. 100 gram.

Hvad spiser i selv ? Evt nogle fifs til at tage på :)

Link to comment
Share on other sites

Yes, er meget interesseret i at tage vægt på nu her de næste 2-3 måneder frem, vil gerne tage omkring 6-7 kg på og derfor skal jeg bulke som en gal hvis jeg skal opnå det. Jeg tænkte på hvad ville være idéelt at indtage som indeholder mange kalorier, som der er sundt.

Jeg har er lige blevet færdig med min spand protein whey 80 og bestiller nu en gang weight gainer. Hvad går i og småspiser af når i ikke har tid til at lave et måltid ?

Æder selv temmelig mange pistacienødder, fedtstofsammensætningen er vist okay og de indeholder 390 kcal pr. 100 gram.

Hvad spiser i selv ? Evt nogle fifs til at tage på :)

Peanutbutter er mums!! og indeholder 640 kcal per 100 g - jeg spiser den økologiske fra Urtekram - uden alle mulige ulækre tilsætnings hærdede olier.

Mandler er kongen af nødder - også omkring 600 kcal per 100 g :smile:

Link to comment
Share on other sites

- riskager (meget protein, meget fiber) med peanut butter på

- lav selv nogle hjemmelavede protein barer

- marcipanbrød

- Aldis pladechokolade til 50 kr / kg (rigtig god .. vist 3 forskellige varianter)

- masser af blandet frugt (ved godt det ikke er til bulk, men hjælper på andre tings optagelse) og nødder

- fed fisk

- spis lidt mere Udos / olivenolie end du plejer

UNDGÅ: Diverse chips og fx slik som Mars barer, da der er en masse skidt i, som din krop ikke kan udnytte. Det samme er tilfældet med cola.

Link to comment
Share on other sites

Det er åbenbart et emne folk ikke er helt enige om. På google kan man ihvertfald finde links som mener både det ene og det andet.

Jeg synes umiddelbart den mest troværdige kilde er wikipedia.org, hvor der står følgende:

The almond, Prunus dulcis (formerly classified as Prunus amygdalus, or Amygdalus communis) is a small deciduous tree belonging to the Subfamily Prunoideae of the Family Rosaceae. An almond is also the fruit of this tree. It is classified with the peach in the Subgenus Amygdalus within Prunus, distinguished from the other subgenera by the corrugated seed shell. The fruit lacks the sweet fleshy outer covering of other members of Prunus (such as the plum and cherry), this being replaced by a leathery coat containing the edible kernel which is often called a "nut" in common and culinary usage, but which is a drupe and not a nut in botanical parlance.
Link to comment
Share on other sites

Det er nu ikke helt rigtigt, proteinerne nedbrydes til aminosyrer, og bruges til produktion af andre protiner.

Selvfølgelig vil aminosyre sammensætningen fra rent kød være mere optimal til muskelopbygning..

Vores krop er ikke i stand til at nedbryde proteinsammensætningen i hud særlig effektivt - hvis overhovedet.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vores krop er ikke i stand til at nedbryde proteinsammensætningen i hud særlig effektivt - hvis overhovedet.

'Pyt

Sikker på det når vi nu taler om flæskesværd?

Der er proteinerne jo temmeligt "nedbrudt" i forvejen, og hudcellerne vil ikke have den ressistente struktur de før havde..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share