Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Mandag 05MAR2012 @ SPARTA / Østerbro Stadion

Så begynder sæsonen sgu, derfor er der ordineret speed-work.

Sprint

5x20m - liggende start

5x20m - faldende start

Kast

2x5x1 - overhead backwards

2x5x1 - chest pass

Hop

5x2 - broad jump

Råtræk

Kiksede 60kg 3 gange. Ved ikke lige hvad der sker med mit træk for tiden...

SSB Squat

1x5x106kg

Skrå bænk

2x5x73kg

9x73kg

Alle de gode stænger var optaget, så jeg brugte noget inferiørt skrammel som jeg ikke aner hvad vejer...

Kropshævninger

4x1xBW

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 06MAR2012 @ FRK

Årets første træning. Det gik sådan set rigtigt godt. God fart og fin kondition til at følge nogenlunde med. Mine ben gik dog HELT død efter 1½ time (jeg har aldrig oplevet noget lignende), så måtte nøjes med at lalle rundt.

Onsdag 07MAR2012 @ SPARTA

Helt smadret i kroppen - især ben - da jeg vågnede. Der skulle helt sikkert hverken sprintes eller løftes tungt i dag. Tog alligevel til træning for at råbe efter Nils.

På vej derud købte jeg et stopur #eliteathlete

Kast

Chest pass 10x1

OH Bagud 10x1

OH fremad 10x1

Skrå (høj) DB bænk

2x12x17,5kg

Udstrækning.

Teaser: Der kommer en SPØER TRIBUTE senere i aften.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 08MAR2012

AM

SPØER TRIBUTE

Spøer er en utroligt flot mand der godt kan li' at svømme, stå på wake-board og træne overkrop. I dag skulle jeg svømme og træne overkrop, så hele dagen stod i SPØERS tegn.

@ Øbro-Hallen

I svømmehal for første gang siden folkeskolen eller sådan noget. Svømmede 6 baner (25m?) og derefter i sauna/koldt bad. Kontrastbadet lod til at hjælpe meget på stivheden i kroppen.

@ SPARTA

Lidt upper-body BB! jeg skyldte fra i går.

A1 Skrå DB Press

12x22,5kg

12x22,5kg

8½x22,5kg

Der var desværre ikke til 4x12 - SPØER RANGE

A2 EO DB Row, pause i toppen

12x20kg

12x20kg

12x20kg

12x20kg

SPØER RANGE!

Kinøjser Rows

3x5/5x45kg

Ikke SPØER RANGE!

B1 Neck harness

36x10kg

36x10kg

36x10kg

36x10kg

TRIPLE SPØER RANGE!

B2 Nakke halløj mod MB mod mur

12x

12x

12x

12x

SPØER ville ALDRIG approve den øvelse

DB Shrugs, pause i toppen

12x30kg

12x30kg

12x30kg

12x30kg

SPØER APPROVED!

Hop

Landing > Broad jump > Broad jump

4x2

Hammer Curls, cross body

6/6x20kg

6/6x20kg

6/6x20kg

6/6x20kg

4x12!!!!

PM

@ FRK

Hjem, mad, afsted til rugby

Konditionen synes bedre - eller også var jeg mindre træt i benene. Træningen gik fik for det meste, med undtagelse af klynge-træningen som desværre er IRRATIONALLY CONSTRUCTED.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Der var vist noget med at du trænede i dag?

Ja. Det var en lortetræning. Jeg ønskede at slå folk ihjel og alt irriterede mig. Jeg havde med andre ord PMS.

Confirmed.... Han kastede med bolde og skullede efter folk der løb intervaller :4disguise:

Det var hyggeligt.

Flot! Godt svømmet, i øvrigt. Øbrohallen er 25m og et besøg kræver et hop fra 10'eren!

Desværre er der begrænsede åbningstider på tårnene. Måske jeg lige nøjes med 3m først :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Uge 11

Mandag 12MAR2012 @ SPARTA!

Sprint

Faldende start

6x20m

3:62 - 3:58 - 3:82 - 3:76 - 3:56

3-point stance

5x20m

4:62 - 4:02 - 4:10 - 4:29 - 4:31

Kast

3kg MB

5-6x

Chest pass, OH bagud, OH fremad, scoop, rotation, stød.

Hop

Broad jump

5x2

SSB Squat

1x5x95kg

A1 Stem

1x5x58kg

A2 MB Slams

3x10x3kg

Tirsdag 13MAR2012

Droppede rugby. Mine akillessener føltes lidt overbelastede, ssv. pga. underlaget på stadion og det faktum at jeg løb i spikes. Desuden flyttede Steffen ind, så jeg hjalp lidt til der.

Onsdag 14MAR2012

Havde 1-månedsdag med kæresten og var et smut på Halifax til stor, fed ulækker burger og den halve hun ikke kunne spise :´)

Droppede sprint pga. akillessener

Kast

3kg MB

5-6x

Chest pass, OH bagud, OH fremad, scoop, rotation, stød.

Hop

Broad jump, drop start

5x2

Frivend

2x0x80kg

Min VL-mojo er helt off for tiden...

Kinøjser rows

4x5/5x45kg

Torsdag 15MAR2012 @ Nandrupsvej

Rugbytræning. Trænede en masse indkast og lidt team runs.

Lørdag 17MAR2012 @ Erritsø

Pokal kvartfinale

Erritsø - FRK

27-30

Startede på bænken og sluttede der også. At jeg ikke startede inde skyldes min ringe tilstedeværelse til holdtræninger. At jeg ikke blev skiftet ind skyldes nok at Formanden (der var med som manager) også skulle agere linjedommer og at udskiftningsbænken var lidt tynd, så ingen grund til at lave unødige udskiftninger i tilfælde af en skade senere i kampen.

Vi starter sådan set OK, men er alligevel bagud 17-0 ved pausen. I anden halveg har vi vinden i ryggen (bogstaveligt talt) og kommer op på 22-22. Desværre var der ikke nogen på holder der var særligt dygtige til at sparke, så vores 10'er tog tjansen men vi fik desværre ikke så mange conversions.

Kampen var en kvartfinale og skulle afgøres, så vi ryger ud i 2x10minutters overtid. De første 10minutter er vi i modvind (bogstaveligt talt) men får forsvaret fint og der bliver ikke scoret. I starten af anden halvleg laver vi en angrebsfejl som Erritsø omsætter til et try uden conversion (27-22). Vi når heldigvis at få ulignet til 27-27 med ganske kort tid tilbage.

Kampen er stadig uafgjort og skal således ud i en straffesparkkonkurrence, hvilket absolut hører til sjældenhederne i rugby. Konkurrencen fungere ved at hvert hold vælger 3 sparkere, som sparker fra fra 22m linjen, hhv. højre, midtfor og venstre. Første runde ender uafgjort, så der skal findes 3 NYE sparkere (dette er meget interessant da de færreste på et hold kan sparke). Anden runde ender også uafgjort. Tredje runde er 'Sudden Death' som vi vinder på det andet spark som vores lille franske 9'er sætter ind mellem stolperne.

Alt i alt en MEGET lige og nervepirrende kamp, som kunne ha' gået begge veje. Vi skal spille semifinale mod Århus d. 31. så vidt jeg er informeret.

424082_346861492023589_178089282234145_908264_88994732_n.jpg

Billeder fra kampen: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.318317964896608.74518.318035661591505&type=1

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med kampen! Lyder jo helt vanvittigt!

Tak. Jeg føler selv jeg bidrog utroligt meget. Jeg råbte i hvert fald tit efter Bogi at han skulle løbe ind med vand.

Nice! Tillykke med sejren!

I øvrigt vildt med de 180kgs dødløft!

Tak og tak friend. Er du forresten ham jeg tror du er?

Link to comment
Share on other sites

Uge 12

Mandag 19MAR2012 @ Sparta!

Sov dårlig lørdag til søndag (var fuld lørdag) og fra søndag til mandag. Fuldkommen energiforladt træning.

Kast og hop. Droppede sprint pga. overbelastede akilles.

Squat (OL, high bar, all that jazz)

Det blev til en 3'er på 110kg

På dette tidspunkt var jeg blevet tilpas træt af idiotien i Sparta så jeg valgte at smutte hjem. Jeg gik faktisk og håbede at de andre ville forvandles til zombier så jeg havde en undskyldning for at smadre kraniet på dem (stille og rolig omgang PMS ellers)...

deadisland2.jpg

Tirsdag

Burde ha' været til generalforsamling i rugbyklubben, men min middagslur trak ud.

Onsdag

Hang ud med kæresten

Tordag

Rugby @ Nandrupsvej

Fin træning. Konditionen var god. Silas var meget jelly på mine nye støvler.

12013.jpg

Fredag

Pizza og rødsvin @ Tim og Julia på Vestegnen

Lørdag

Middag med broderen og moderen efterfulgt af drinks på Zefside med broderen, kæresten og kærestens veninder.

Søndag

Sofa og familiepizza.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uge 13

Mandag 26MAR2012

Kast

4 forskellige, 6 reps.

Hop

5x2

Kropshævninger

3x1xBW

SSB Squat

1x5x97.5kg

Smal bænk

2x80-90kg

1½x100kg

Missede anden rep - det er en PR af en art.

Tirsdag 27MAR2012

Rugby @ Nandrupsvej

Torsdag 29MAR2012

Rugby @ Nandrupsvej

Lørdag 31MAR2012

Rugby @ ARK Park

Nederlang på 27-19. Tæt kamp. Spillede de sidste 20 minutter som 3'er, skiftet ind for Mathis.

Link to comment
Share on other sites

Uge 14

Mandag 02APR2012

Træning i Sparta.

Hop og kast.

Brugte meget tid på at coache Paw i DL / Squat.

Stem

1x8x57,5kg

Lørdag 07APR2012

Smal bænk

2x5x80kg

6x80kg

Kinøjser Rows

3x5/5x45kg

9/9x45kg

SSB Good Morning

5x20-40-50-50kg

Hammer Curls

3x8x15kg

Bakkesprint

5 ture @ BISPebjerg Hospital

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I går trænede jeg rent faktisk!

Tirsdag 08MAJ2012 @ AK Thor

Er flyttet tilbage til Amager, i min bros gamle lejlighed, og jeg er derfor også tilbage i Thor.

Yoke Bar squat

5x40-60-70-80-90-100

Den er fandeme dejlig at squatte med - meget anderledes end den SSB jeg brugte i IK99. Den står til 82 pund på EFT, hvilket svarer til 37,2kg. Jeg regner den for nemhedens skyld som 40kg. Eller også skulle jeg lige smide 2 små kiks på hver siden fremover - SuperTrainer Approved.

Smal Bænkpres

5x20-40-60-70-70-70kg

Meh. Tror jeg går tilbage til skrå bænk igen.

Nakke

20x16-16-16kg

Kropshævninger

BWx1-1-½

I morges listede jeg mig overfor rødt på cykel. Det koster åbenbart 1000,- hvis en - ellers flink og rar - motorcykelbetjent ser én gøre det.

Link to comment
Share on other sites

Det er så fucking langt ude. Er der ikke noget med, fordi du er studerende, at du kan få bøden sat ned til det halve? Kriminalitet er eksploderet i DK de sidste 10 år, og politiet uddeler bøder over bagateller. FUCK JEG HADER VORES POLITIKERE!

Hvorfor flyttede du væk fra Østerbronx?

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg får den nedsat til 500,- fordi jeg har en årlig indtægt under 150.000,-

Fordi jeg kunne bo billigere i min brors lejlighed, som er federe :smile: Derudover er den tættere på min brors hus (nemmere når forældrene er på besøg og lignende). Desuden bor min kæreste lige rundt om hjørnet.

Link to comment
Share on other sites

Det er meget slemt at list over for rødt lys. Hvis nu du ramte en bil eller noget ville den jo få en bule.

Nu håber jeg du tænker over din tankeløse og kriminelle adfærd en anden gang, og at de 1000 kroner virker opdragende og motiveredne på din resocalisering....

Efter den omgang bull...

Godt at se dig tilbage på Boardet.. Troede det kvindelige selskab helt havde trykket dig ud af træningslokalerne...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kørt utroligt pænt på det sidste. Hold kæft hvor tager det pludseligt lang tid at komme gennem byen. Fuck the police.

Torsdag 10MAJ2012 @ Thor, 18.00-19.30

Kampvægt: 115,7kg

Opvarmning: Kæwe og mobility

Semi Sumo DL:

5x60-80-100-120kg

3x140kg (gik efter 5 reps)

Har tidligere (dengang jeg faktisk kørte semi sumo) nappet en 5'er på 140kg som var all-out. Det er alt i alt fint.

Nakke

5x20x16kg

VOL = GROWTH!

Stem

Bælte

5x20-30-40-45-50-50

6x50kg

Fint.

Ext. Rotationer

2s ecc.

3x10/10xtom håndvægtstang

Reverse EZ curls

Langsom ecc.

8x25-30-35kg

Træk til bryst

V-greb

3x5x15blokke

Jeg har lidt svært ved at mærke lats i trækkeøvelser - det skal jeg gøre noget ved.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share