Powerlifting videoer


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg synes, at det er nogle meget flinke dommere :blink: Der er efter min mening ikke pause på ret mange af damernes løft og til trods for dette bliver de godkendt. Måske er det videoen der snyder.

Efter at have set videoen to gange, er jeg noget overrasket over, hvad der bliver godkendt ved det stævne. Jeg tror, at der var en del, der ville have bommet, hvis stævnet havde været i Danmark.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, at det er nogle meget flinke dommere :blink: Der er efter min mening ikke pause på ret mange af damernes løft og til trods for dette bliver de godkendt. Måske er det videoen der snyder.

Efter at have set videoen to gange, er jeg noget overrasket over, hvad der bliver godkendt ved det stævne. Jeg tror, at der var en del, der ville have bommet, hvis stævnet havde været i Danmark.

Giver dig helt ret! Der er virkeligt mange af de løft der er rene Touch and go løft.

Men kan heller ikke altid se om alle løftene bliver godkendt, da de klipper så hurtigt imellem dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Giver dig helt ret! Der er virkeligt mange af de løft der er rene Touch and go løft.

Men kan heller ikke altid se om alle løftene bliver godkendt, da de klipper så hurtigt imellem dem :smile:

Det er vinderlöftene i de forskellige klasser, så de er alle blevet godkendt. Og jeg giver jer FULDSTÄNDIG ret. Det er helt vildt at nogle af de löft blev godkendt. Til finske mesterskaber 3-kamp, var de NOGET hårdere synes jeg.

Jeg tror nu også at videon snyder en smule, men stadigväk......

Link to comment
Share on other sites

Hvis nogen af jer vil gemme youtube filer og lign så er der et fint script til det her: http://javimoya.com/blog/youtube_en.php

Det meste kan afspilles i vlc.. Jeg har ikke mødt noget der ikke kunne ihvf :wink:

Det mest påfaldende jeg hr set er video'erne med Jarmo der repper i dødløft.

1. Han har generelt virkeligt god stil. Flot at se hvad årtiers disciplineret træning kan føre til.

2. Jarmo har en virkeligt dårlig vane med at lade knæene "poppe tilbage" i det han låser dødløften ud bøjer han knæene. Efter at have set disse videoer ville jeg som domme virkeligt holde øje med hans knæ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share