Græsk æstetik...?


Tunen
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Så er der tilgengæld Marvin Eder,

"Modern bodybuilders couldn't carry his gym bag".

Men okay når man har dippet med 200 kg i bælte, lavet 80 chin ups i træk, bænket 232, squattede 240 dybe reps for 10 reps, skulderpresset 60 kg DBs, lavet 7 chin-ups med 90 kg i bælte, mililitary presset 145(?) kg, dippet 100 kg i bælte for 8 sæt 10 reps så må man også se sådan ud - og det er uden krudt :w00t: Nå ja, og i en alder af 20?!?! !!!!

Tag den krudthoveder :cool:

post-5582-1156352471_thumb.jpg

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Så er der tilgengæld Marvin Eder,

"Modern bodybuilders couldn't carry his gym bag".

Men okay når man har dippet med 200 kg i bælte, lavet 80 chin ups i træk, bænket 232, squattede 240 dybe reps for 10 reps, skulderpresset 60 kg DBs, lavet 7 chin-ups med 90 kg i bælte, mililitary presset 145(?) kg, dippet 100 kg i bælte for 8 sæt 10 reps så må man også se sådan ud - og det er uden krudt :w00t: Nå ja, og i en alder af 20?!?! !!!!

Tag den krudthoveder :cool:

Du er bare liderlig fordi han ikke har tøj på...

AS>> præcis... -endnu sjovere er det at figuren har gyno og en ret lille package :4thumbup:

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Så er der tilgengæld Marvin Eder,

"Modern bodybuilders couldn't carry his gym bag".

Men okay når man har dippet med 200 kg i bælte, lavet 80 chin ups i træk, bænket 232, squattede 240 dybe reps for 10 reps, skulderpresset 60 kg DBs, lavet 7 chin-ups med 90 kg i bælte, mililitary presset 145(?) kg, dippet 100 kg i bælte for 8 sæt 10 reps så må man også se sådan ud - og det er uden krudt :w00t: Nå ja, og i en alder af 20?!?! !!!!

Tag den krudthoveder :cool:

Sikker på det ikke er 200 lbs i dips?

Et dip med 200 kg i bælte til ordentlig dybde lyder ret voldsomt.

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sikker på det ikke er 200 lbs i dips?

Et dip med 200 kg i bælte til ordentlig dybde lyder ret voldsomt.

Min fejl.

Det var en dip med én person der hang i hvert ben for en totalvægt af 435 lbs. Eller noget i den stil. En uofficiel verdensrekord.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vil det sige 435 lbs eksklusive hans egen vægt? Det er sgu ikke for børn så :blink:

JEP! Det var dog "kun" 1 rep.

Manden var jo freak udover alle grænser. Søg på "old school badass", tråd af Squatfather, for at læse artikler.

post-5582-1156371260_thumb.jpg

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Så skal der vist trænes noget læg mester

Vissevasse! Jeg har de mest massive 41cm lægge der kan opdrives! :laugh:

total yndlings billede :4thumbup:

hvis du kommer til at se sådan ud, så giver jeg en iskage :tongue:

Så gi'r jeg også en iskage til mig selv, og alle andre for den sags skyld! :w00t:

…hehe, kommer nok ikke til at se ud som Reeves, men vægten og fedtprocenten kommer til at matche det han præstere der, proportioner og især talje bli'r en heeelt anden historie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det er jo smag og behag men IMO er Eder langt mere imponerende end Reeves - en vild fysik, men med en motherf****** vild styrke også. Og så synes jeg også Eder var bedre bygget...

- Men styrken er IMO også afgørende her. Eder var indbegrebet af FITNESS (48½ cm guns!) og sygt stærk.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo smag og behag men IMO er Eder langt mere imponerende end Reeves - en vild fysik, men med en motherf****** vild styrke også. Og så synes jeg også Eder var bedre bygget...

- Men styrken er IMO også afgørende her. Eder var indbegrebet af FITNESS (48½ cm guns!) og sygt stærk.

Det handler vel også om hvad man kan relatere til?! Jeg har altid været mest "tiltrukket" af det look høje bodybuildere har og især Steve Reeves med hans flade, brede brystmuskulatur, da jeg selv er høj og har en flad, bred brystmuskulatur. Du er såvidt jeg husker lige omkring de 178 stykker eller så (no killing me if I was wrong, please :tongue: ), og dermed er det vel også meget naturligt at du ser mere i Eders fysik da den er lettere at relatere til.

Link to comment
Share on other sites

Billederne af de gamle muskelmænd er interessante, fordi de giver svaret på, hvor langt man kan komme uden krudt.

Så vidt jeg ved dukkede AS op i tresserne eller tidligst i halvtredserne, så de ældre BB'ere må have været clean karrieren igennem. Derfor må man konkludere, at man med de rette gener, moderne træningsmetoder og den rigtige kost faktisk kan komme langt clean. Selvfølgelig ikke så langt som Colemann, Cutler og Markus Rühl, men på disse klumpedumper er al æstetik gået fløjten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share