NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De viste pro Bowl på TV3+ og jeg mener at væreterne sagde at de ville sende i den nye sæson på samme kanal. Det kan jo selvfølgelig være ændret siden :smile:

Men fedt at vi får det gamle hold samlet igen

Det ville da være KLART at foretrække..! :smile: De ville også kunne nå ud til potentielt flere seere på den måde. :smile:

man begynder jo nærmest at glæde sig til pre-season tager fat..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så er der nyt i Culpepper's jagt på et nyt job. Det ser nu ud til at Raiders bliver hans nye hold. Raiders har godtnok drafted JaMarcus Russel, men han er endnu ikke på kontrakt og må derfor ikke træne med i training camp, Andrew Walker er skadet hvilket efterlader Josh McCown som eneste aktive QB.

Culpepper har meget han skal overbevise folk om syntes jeg, han har ikke spillet football længe og ikke spillet god football rigtig længe! Måske han ville være en god oplærer til Russel, der sandsynligvis er fremtidens mand hos Raiders, men jeg skal i hvert fald overbevises.

49ers RB Frank Gore har brækket en knogle i hånden og deltager sandsynligvis ikke i preseason.

Vick udpeges nu til at have haft en større rolle i hundekampene en først antaget. Han skulle efter udsagn fra en medtiltalt være økonomisk bagmand..! LINK

Link to comment
Share on other sites

Så kommer der sgu en film om Vince Lombardi! :4thumbup:

For første gang vil det amerikanske fodboldforbund, NFL, involvere sig direkte i udviklingen af en film. Tidligere har NFL samarbejdet om en række andre film om amerikansk fodbold, deriblandt "Brian's Song", "Jerry Maguire" og "Invincible", men det er første gang, NFL bliver så dybt involveret.

NFL har producererfaring fra deres egen tv-kanal og ikke mindst det 30 minutter lange halvleg-show under Super Bowl.

Filmen med titlen "Lombardi" vil omhandle en af de mest kendte trænere i amerikansk fodbold, Vince Lombardi, som trænede det amerikanske fodboldhold Green Bay Packers i årene 1959 - 1967. Filmen vil fokusere på en af de mest kendte kampe i NFL's historie - den nervepirrende NFL Championship-kamp mellem Green Bay Packers og Dallas Cowboys, som blev afgjort i sidste sekund.

Lombardi forlod Green Bay Packers kort efter og døde i 1970. Som en hyldest til Lombardi er Super Bowl-trofæet opkaldt efter ham.

Manuskriptet er skrevet af David Murray og er delvist baseret på bogen "Instant Replay", som er skrevet af de to Green Bay Packers-spillere Jerry Kramer og Dick Schaap. Både Kramer og Lombardis søn har sagt god for filmens tilblivelse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Du er helt vild med det der fantasy league hva'..? :tongue:

Jeg har desværre ikke tiden til at følge med i den grad det er krævet for at klare sig bare nogenlunde i fantasy.

Helt sikkert.. har heller aldrig følt tiden var til at sætte sig ind i det, men nu fik jeg oprettet mig i en liga bare for at prøve det. Draften har allerede været der og synes det er super fedt! Synes rent faktisk ik' det tager så meget tid igen.. ikke mere tid end man bruger på at læse fx. MOL engang imellem, hehe :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Prøver også fantasy football i år. Den league jeg spiller i år starter først på søndag, det er med nogle ærke amerikanere, så det skal nok blive spændende :smile: ...

Mener nu heller ikke der er så meget arbejde, man kan jo sætte sin draft til fuld automatisk efter en liste man har lavet. Selvfølgelig skal man sætte sig lidt ind i spillet hvis man vil vinde, men kan jo bare sætte listen også blive væk resten af året så vidt jeg kan se...

Link to comment
Share on other sites

Prøver også fantasy football i år. Den league jeg spiller i år starter først på søndag, det er med nogle ærke amerikanere, så det skal nok blive spændende :smile: ...

Mener nu heller ikke der er så meget arbejde, man kan jo sætte sin draft til fuld automatisk efter en liste man har lavet. Selvfølgelig skal man sætte sig lidt ind i spillet hvis man vil vinde, men kan jo bare sætte listen også blive væk resten af året så vidt jeg kan se...

Præcis, men live draft er nu super sjovt og en del bedre end via listen, som jo ikke rigtigt kan tage højde for flowet i draften.

Det siges også at meget afhænger af ens valg i FA undervejs, men det er ikke vildt. Jeg har pt. i min liga ikke lavet andet en at frigive en og hente en ny ind og det er begge reserve spillere.

Poster du ik' hvordan det gik i din draft FFS? :smile:

Og hvad er din strat ang. position/spillere?

Link to comment
Share on other sites

Planen er at få 2QB, 3RB, 4WR, 1TE, 2K, 2DST hvis det da er muligt...

Ved stadig ikke helt hvordan jeg skal tackle draften af spillere. Jeg vil jo gerne spille med 2. række spillere i de uger hvor 1. række spillere skal møde svære defences, fx mod NE/BAL og CHI. Regner med at sætte mig lidt bedre ind i det på søndag hvor der er draft, skal jo helst ikke tabe alt for stort til disse nfl-nørder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner dog med, at vi igen i år får stykket en Liga op på TV2, eller hvor der nu bliver holdt picks. Er der nogen der har hørt noget..?

Lidt nyt fr Michael Vick sagen:

Atlanta Falcons' quarterback Michael Vick er nu så presset i den verserende sag om organisering af hundekampe, at hans advokater forhandler med de føderale myndigheder om at indgå et forlig.

Ifølge Atlanta Journal-Constitution håber Vicks advokater at kunne indgå en aftale med anklagemyndigheden inden det nye anklageskrift bliver præsenteret i næste uge.

En talsmand for Vicks stab, Collins Spencer, afviste at af- eller bekræfte rygterne om igangværende forhandlinger og udtalte i stedet, at advokatholdet ville holde et telefonmøde med Vick tirsdag morgen amerikansk tid og udsende en pressemeddelelse senere på dagen.

Hvis Vick indgår et forlig inden det nye anklageskrift bliver forelagt, vil han ikke skulle stå til ansvar eller forholde sig til andet, end det han allerede er anklaget for.

Samtidig vil en aftale dog betyde, at Vick ifølge føderale retningslinjer vil blive straffet med en eller anden form for fængselsstraf.

De tre andre tiltalte i sagen har alle indgået en aftale med anklagemyndigheden.

Link to comment
Share on other sites

Som NFL plejer har de strammet og tilføjet nogle regler for spillet til den nye sæson. De er som følger:

  • Man får nu en 5 yard delay of game straf for at spike bolden ved endt down, medmindre man er QB og stopper uret på den måde, man scorer på downen eller man er out-of-bounds. Hvis en løber ikke kendes down-by-contact og bolden spikes, er den stadig i spil. Spikes den fremad er det en illegal forward pass penalty, bagud ses det som en fumble.
  • Illegal forward pass reglen er specificeret, således at man ikke får en straf hvis eks. QB'en kaster fremad og rammer en offensiv liniemand i ryggen, medmindre den offensive liniemand er tænkt som receiver.
  • Replay reviews er sat ned fra 90 til 60 sekunder.
  • Reglen omkring touchdown ved hjørne pylonerne er præciseret. Før i tiden skulle en del af spilleren blot røre pylonen, eller bryde linien over den. Nu er det bolden som skal dette, før det gælder som en TD.

Egentlig syntes jeg at alle de nye tiltag er ganske fine. Især at replay review tiden er sat ned med 30 sekunder. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Som NFL plejer har de strammet og tilføjet nogle regler for spillet til den nye sæson. De er som følger:
  • Man får nu en 5 yard delay of game straf for at spike bolden ved endt down, medmindre man er QB og stopper uret på den måde, man scorer på downen eller man er out-of-bounds. Hvis en løber ikke kendes down-by-contact og bolden spikes, er den stadig i spil. Spikes den fremad er det en illegal forward pass penalty, bagud ses det som en fumble.
  • Illegal forward pass reglen er specificeret, således at man ikke får en straf hvis eks. QB'en kaster fremad og rammer en offensiv liniemand i ryggen, medmindre den offensive liniemand er tænkt som receiver.
  • Replay reviews er sat ned fra 90 til 60 sekunder.
  • Reglen omkring touchdown ved hjørne pylonerne er præciseret. Før i tiden skulle en del af spilleren blot røre pylonen, eller bryde linien over den. Nu er det bolden som skal dette, før det gælder som en TD.

Egentlig syntes jeg at alle de nye tiltag er ganske fine. Især at replay review tiden er sat ned med 30 sekunder. :smile:

Det med at de ikke må spike bolden er da totalt latterligt! Dvs. det er slut med at se bolde der snurrer på spidsen efter et super catch og ligeledes må de heller ikke kaste den i jorden i end zone efter scoring eller er det bare mig der har misforstået det?

Det er tilladt at spike bolden ved TD.

Jeg syntes egentlig det er fint, da der ikke er nogen grund til at sinke spillet det mere, ved at spike bolden efter en endt down. Tror det kan være med til at gøre spillet hurtigere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mht. Fantasy er det også første gang jeg er med i år. Draften er ret vigtig og det kan anbefales at deltage live (selvom det er kl lort om natten) hvis din liga har den option. Jeg havde lavet min liste men fraveg den flere gange da andre muligheder lige pludselig opstod. Den rækkefølge der draftes i bliver bestemt 24 timer inden draften går igang.

De fleste har valgt at følge ideen med at drafte 2 Rb's i de 2 første runder og så en QB osv. Det kan betale sig at tænke alternativt. Fx. havde jeg 3. pick i første runde. Tomlinson og jackson blev taget først og så tog jeg manning og nr. 4 pick tog brady. Der var en der tog Bears defense allerede i runde 6 selvom det anbefales at tage forsvar senere. På den måde kan man få top 3 spillere før de andre tænker på dem. Sats på at få 1-2 top 3 spillere og få nogle top 5 spillere på andre pladser.

Folk kigger efter de mest populære navne og kigger statistikker, men det er jo ikke alt. Ofte vil gode spillere som har været skadet jo ikke have så god statistik og vil være længere nede på listen til denne sæson. Det handler om at producere yards og score points!

Jeg synes at T.O og randy moss ofte bliver taget helt ud af en kamp, hvis forsvaret har gode CB's. Så kan det godt være at de er gode til at gribe, men man skal overveje hvilket hold spillerene skal møde fra uge til uge og skifte ud på sit eget hold. Derudover har alle jo bye week, så der skal også finde en erstatning.

Det kan også anbefales at læse lidt på NFL.com om hvilke spillere som er lidt fremme i skoene allerede nu. Der er også nogle rookies der er værd at holde øje med. Find ud af om en spiller overhovedet er klar til sæsonen. Tiki Barber og Keyshawn Johnson HAR trukket sig tilbage...Larry Johnson laver stadig hold out og har ingen kontrakt, men den er nok snart i hus. Men han har ikke trænet med holdet endnu. Det samme med Priest Holmes. Nogen hold har opgraderet deres defense, så de kan være bedre end deres statistik. Colts ligger som et af de sidste forsvar man skal vælge, fordi de ikke spillede ret godt i sæsonen, men de spillede jo uhyggeligt i playoffs. De har lavet et par opgraderinger til i år, så de kan være et sats værd.

Mit hold ser således ud:

Aktive spillere:

Manning, Peyton QB IND

Bell, Tatum RB DET

Henry, Travis RB DEN

Holmes, Santonio WR PIT

Smith, Steve WR CAR

Walker, Javon WR DEN

Miller, Heath TE PIT @

Vinatieri, Adam K IND

Panthers, DST CAR

Reserve:

Garcia, Jeff QB TB

Lynch, Marshawn RB BUF ROOKIE

Crumpler, Alge TE AT

Reed, Jeff K PIT

Vikings DST MIN

Mange af mine spillere har bye week i uge 6 så jeg skal ud og finde nogle erstatninger inden. Så det gælder om at holde øje med hvem de andre hold dropper og hvem der stadig er free agents. Og som altid er der nogen der spiller meget bedre i år ende sidste år og nogen der underpræsterer.

Top 10 over mest valgte spillere:

Top 10 *Last Updated: 8/10/2007

1. L. Tomlinson RB SD

2. S. Jackson RB STL

3. L. Johnson RB KC

4. F. Gore RB SF

5. P. Manning QB IND

6. S. Alexander RB SEA

7. J. Addai RB IND

8. W. Parker RB PIT

9. B. Westbrook RB PHI

10. R. Johnson RB CIN

5 gode råd fra NFL

Free agents der er værd at holde øje med i løbet af sæsonen i min liga: Rex Grossman er super QB, men kun hver anden uge. Kan han blive stabil i år er han en top QB. Derudover er der en del startende QB's som ikke er blevet draftet: Leftwich (JAC) Harrington(ATL) Losman (BUF) og visse steder har de ikke besluttet hvem der starter endnu: KC, Oak, Cle

Corey Dillon og Priest Holmes er gamle og har ikke kontrakt. Priest Holmes er dog tæt på at skrive med Chiefs.

Dominic Rhodes Oak. Er ude til 6. runde med suspension

Todd Pinkston Was tidligere førstevalg i Eagles har lige skrevet med Redskins. Er kommet tilbage efter en skade.

Devin Hester Bears er blevet annonceret både som WR og som return mand.

Chris Henry Cincinnati er ude de første 9 kampe med suspension.

Det er sikkert osse mange andre spillere jeg har overset, men det er spillere man bør følge lidt på sidelinien for at se hvad der sker i fremtiden. De skal alle vise noget i et par kampe før det er værd at overveje at drafte dem. Så er der selvfølgelig også nogle rookies man skal holde øje med. Nogen er overvurderet andre vil blomstre op.

Et lidt rodet indlæg og jeg har sikkert gentaget mig selv et par gange, men jeg håber det gav lidt inspiration til at gå igang med Fantasy.

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Mht. Fantasy er det også første gang jeg er med i år. Draften er ret vigtig og det kan anbefales at deltage live (selvom det er kl lort om natten) hvis din liga har den option. Jeg havde lavet min liste men fraveg den flere gange da andre muligheder lige pludselig opstod. Den rækkefølge der draftes i bliver bestemt 24 timer inden draften går igang.

De fleste har valgt at følge ideen med at drafte 2 Rb's i de 2 første runder og så en QB osv. Det kan betale sig at tænke alternativt. Fx. havde jeg 3. pick i første runde. Tomlinson og jackson blev taget først og så tog jeg manning og nr. 4 pick tog brady. Der var en der tog Bears defense allerede i runde 6 selvom det anbefales at tage forsvar senere. På den måde kan man få top 3 spillere før de andre tænker på dem. Sats på at få 1-2 top 3 spillere og få nogle top 5 spillere på andre pladser.

Folk kigger efter de mest populære navne og kigger statistikker, men det er jo ikke alt. Ofte vil gode spillere som har været skadet jo ikke have så god statistik og vil være længere nede på listen til denne sæson. Det handler om at producere yards og score points!

Jeg synes at T.O og randy moss ofte bliver taget helt ud af en kamp, hvis forsvaret har gode CB's. Så kan det godt være at de er gode til at gribe, men man skal overveje hvilket hold spillerene skal møde fra uge til uge og skifte ud på sit eget hold. Derudover har alle jo bye week, så der skal også finde en erstatning.

Det kan også anbefales at læse lidt på NFL.com om hvilke spillere som er lidt fremme i skoene allerede nu. Der er også nogle rookies der er værd at holde øje med. Find ud af om en spiller overhovedet er klar til sæsonen. Tiki Barber og Keyshawn Johnson HAR trukket sig tilbage...Larry Johnson laver stadig hold out og har ingen kontrakt, men den er nok snart i hus. Men han har ikke trænet med holdet endnu. Det samme med Priest Holmes. Nogen hold har opgraderet deres defense, så de kan være bedre end deres statistik. Colts ligger som et af de sidste forsvar man skal vælge, fordi de ikke spillede ret godt i sæsonen, men de spillede jo uhyggeligt i playoffs. De har lavet et par opgraderinger til i år, så de kan være et sats værd.

Mit hold ser således ud:

Aktive spillere:

Manning, Peyton QB IND

Bell, Tatum RB DET

Henry, Travis RB DEN

Holmes, Santonio WR PIT

Smith, Steve WR CAR

Walker, Javon WR DEN

Miller, Heath TE PIT @

Vinatieri, Adam K IND

Panthers, DST CAR

Reserve:

Garcia, Jeff QB TB

Lynch, Marshawn RB BUF ROOKIE

Crumpler, Alge TE AT

Reed, Jeff K PIT

Vikings DST MIN

Mange af mine spillere har bye week i uge 6 så jeg skal ud og finde nogle erstatninger inden. Så det gælder om at holde øje med hvem de andre hold dropper og hvem der stadig er free agents. Og som altid er der nogen der spiller meget bedre i år ende sidste år og nogen der underpræsterer.

Top 10 over mest valgte spillere:

Top 10 *Last Updated: 8/10/2007

1. L. Tomlinson RB SD

2. S. Jackson RB STL

3. L. Johnson RB KC

4. F. Gore RB SF

5. P. Manning QB IND

6. S. Alexander RB SEA

7. J. Addai RB IND

8. W. Parker RB PIT

9. B. Westbrook RB PHI

10. R. Johnson RB CIN

5 gode råd fra NFL

Free agents der er værd at holde øje med i løbet af sæsonen i min liga: Rex Grossman er super QB, men kun hver anden uge. Kan han blive stabil i år er han en top QB. Derudover er der en del startende QB's som ikke er blevet draftet: Leftwich (JAC) Harrington(ATL) Losman (BUF) og visse steder har de ikke besluttet hvem der starter endnu: KC, Oak, Cle

Corey Dillon og Priest Holmes er gamle og har ikke kontrakt. Priest Holmes er dog tæt på at skrive med Chiefs.

Dominic Rhodes Oak. Er ude til 6. runde med suspension

Todd Pinkston Was tidligere førstevalg i Eagles har lige skrevet med Redskins. Er kommet tilbage efter en skade.

Devin Hester Bears er blevet annonceret både som WR og som return mand.

Chris Henry Cincinnati er ude de første 9 kampe med suspension.

Det er sikkert osse mange andre spillere jeg har overset, men det er spillere man bør følge lidt på sidelinien for at se hvad der sker i fremtiden. De skal alle vise noget i et par kampe før det er værd at overveje at drafte dem. Så er der selvfølgelig også nogle rookies man skal holde øje med. Nogen er overvurderet andre vil blomstre op.

Et lidt rodet indlæg og jeg har sikkert gentaget mig selv et par gange, men jeg håber det gav lidt inspiration til at gå igang med Fantasy.

Live draft er helt sikkert det sjoveste og bedste :) Men er nu uenig med at tage en chance.. Peyton er en super stat maskine i standard format, men 2 RBs i runde 1. og 2. er stadig at foretrække. Forskellen ligger i nivaue, Peyton vil få gode stats, men holdene skal kun bruge én og derfor vil der stadig sent i draften var gode QBs der giver tæt på Peytons points.. mens med RBs der skal holdene bruge 2 somregel og nivauet faldet drastisk efter top 5-7.

Udover det så har du fået et godt hold synes jeg.. en super QB i Peyton, en super RB i Travis Henry som jeg tror får et kæmpe år, 2 super WRs i Walker og Smith, samt solide valg på TE, DST og kicker. Der hvor jeg synes du har "mangler" er RB hvor man se effekten af Peyton som dit første valg, der mangler en super RB.. og jeg tror sådan som Lions spiller, så vil Lynch næsten være bedre end Tatum Bell - jeg ville prøve at få fat i en opgradering af Bell til et andet holds 1. RB i depth chart, evt. Cedric Benson. Santonio Holmes er en lille sleeper som jeg selv har som reserve, men med kæmpe potentiale - Synes dog du mangler en reserve WR som er den position med flest spillere. Derudover så er der ikke behov for 2 DST, ik' medmindre det er et krav. Men du har gode trade muligheder. Hvordan ser dit hold ud sådan rent bye weekend mæssigt? der må være props med WRs, men er der ellers nogen dårlige overlap?

Mit hold ser sådan her ud;

J Kitna - QB

F Gore - RB

R Bush - RB

J Walker - WR

L Evans - WR

D Branch - WR

V Davis - TE

S Gostkowski - K

D Jaguars - DST

B Favre - QB

F Taylor - RB

R Curry - WR

S Holmes - WR

L Pope - TE

Jeg havde lidt blandede følelser efter draften, da jeg lavede nogle flow chart fejl og fik glip af nogle bedre spillere. Men generelt tilfreds, mine "mangler" er at Dieon Branch er et sats, men jeg har god dybde på positionen i sleeper Holmes og Curry. Pope er som backup til Vernon Davis hvis han skulle blive skadet igen.. Davis er også lidt et sats på at Alex Smith fortsætter de gode takter.

Min største fejl består i at jeg glemte at tage højde for bye weeks, så nu står jeg i en masse overlapninger.. blah :hmmm:

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Planen er at få 2QB, 3RB, 4WR, 1TE, 2K, 2DST hvis det da er muligt...

Ved stadig ikke helt hvordan jeg skal tackle draften af spillere. Jeg vil jo gerne spille med 2. række spillere i de uger hvor 1. række spillere skal møde svære defences, fx mod NE/BAL og CHI. Regner med at sætte mig lidt bedre ind i det på søndag hvor der er draft, skal jo helst ikke tabe alt for stort til disse nfl-nørder :wink:

En vigtig ting ihvertfald er at analysere din liga - Er det en PPR liga, nogle krav til at drafte x antallere spillere på visse positioner osv. Hvis der ikke er krav om det, så lad være med at draft 2 defences fx. Mere end 1 kicker er også dumt, da de sjældent bliver skadet og de ikke laver mange points.. hellere stock up på WR/RB eller tag en reserve til din TE. Derudover skal du huske at tage højde for bye weeks(hvilket jeg glemte), så du ikke drafter for mange spillere der har samme bye week.

Ellers så siger man også somregel at du skal vente med at drafte kickers og defenses til sent i draften, lad være med at spilde valg på dem før omkring 9. runde.

Ellers så synes jeg du skal holde dig til den gængse ide med at draft 2 RB i runde 1. og 2. Hvad nummer drafter du i runde 1.? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Live draft er helt sikkert det sjoveste og bedste :) Men er nu uenig med at tage en chance.. Peyton er en super stat maskine i standard format, men 2 RBs i runde 1. og 2. er stadig at foretrække. Forskellen ligger i nivaue, Peyton vil få gode stats, men holdene skal kun bruge én og derfor vil der stadig sent i draften var gode QBs der giver tæt på Peytons points.. mens med RBs der skal holdene bruge 2 somregel og nivauet faldet drastisk efter top 5-7.

Udover det så har du fået et godt hold synes jeg.. en super QB i Peyton, en super RB i Travis Henry som jeg tror får et kæmpe år, 2 super WRs i Walker og Smith, samt solide valg på TE, DST og kicker. Der hvor jeg synes du har "mangler" er RB hvor man se effekten af Peyton som dit første valg, der mangler en super RB.. og jeg tror sådan som Lions spiller, så vil Lynch næsten være bedre end Tatum Bell - jeg ville prøve at få fat i en opgradering af Bell til et andet holds 1. RB i depth chart, evt. Cedric Benson. Santonio Holmes er en lille sleeper som jeg selv har som reserve, men med kæmpe potentiale - Synes dog du mangler en reserve WR som er den position med flest spillere. Derudover så er der ikke behov for 2 DST, ik' medmindre det er et krav. Men du har gode trade muligheder. Hvordan ser dit hold ud sådan rent bye weekend mæssigt? der må være props med WRs, men er der ellers nogen dårlige overlap?

Mit hold ser sådan her ud;

J Kitna - QB

F Gore - RB

R Bush - RB

J Walker - WR

L Evans - WR

D Branch - WR

V Davis - TE

S Gostkowski - K

D Jaguars - DST

B Favre - QB

F Taylor - RB

R Curry - WR

S Holmes - WR

L Pope - TE

Jeg havde lidt blandede følelser efter draften, da jeg lavede nogle flow chart fejl og fik glip af nogle bedre spillere. Men generelt tilfreds, mine "mangler" er at Dieon Branch er et sats, men jeg har god dybde på positionen i sleeper Holmes og Curry. Pope er som backup til Vernon Davis hvis han skulle blive skadet igen.. Davis er også lidt et sats på at Alex Smith fortsætter de gode takter.

Min største fejl består i at jeg glemte at tage højde for bye weeks, så nu står jeg i en masse overlapninger.. blah :hmmm:

Jeg er helt enig med din analyse af mine mangler på RB og manglede dybe på WR. Desværre er der ikke så mange gode WR's derude. Tennessee og Jacksonville har ikke fået taget hverken 1. eller 2. reciever i vores liga. Ellers er der en del 2. recivere ledige på de forskellige hold, men de er vurderet som 3. eller 4. recievere på et fantasy hold.

Jeg har en ekstra kicker og DST for at trade dem senere. Som du kan se i min analyse har jeg da også en del RB's som jeg holder øje med :wink:

Jeg synes nu ikke jeg har betalt for at få manning på holdet. Jeg tror mere at jeg har betalt for at få 2 gode reciever på holdet da jeg draftede QB, RB,WR, WR, RB, TE, RB, WR, K, DST, QB, TE, DST, K. Desværre smuttede der en kicker ind imellem. Jeg kom til at chatte lidt for meget og så autodraftede den Vinatieri. Ville dog gerne have haft en RB i den runde (Adrian Peterson (MIN), Marion Barber (DAL), Jamal Lewis (CLE), Julius Jones (DAL), Ladell Betts (WAS), Fred Taylor (JAC), Jerious Norwood (ATL)) blev draftet mellem mine 2 picks.

Har 2 DST da jeg var lidt i tvivl om Vikes ville gentage succesen. Jeg har store problemer i 6. runde da hele 9 af mine spillere har bye week der. Så jeg SKAL ud og have tradet inden. Forhåbentlig er der nogle rookie free agents der viser sig værd at hente i de første par kampe eller andre af de WR's som er ledige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med din analyse af mine mangler på RB og manglede dybe på WR. Desværre er der ikke så mange gode WR's derude. Tennessee og Jacksonville har ikke fået taget hverken 1. eller 2. reciever i vores liga. Ellers er der en del 2. recivere ledige på de forskellige hold, men de er vurderet som 3. eller 4. recievere på et fantasy hold.

Jeg har en ekstra kicker og DST for at trade dem senere. Som du kan se i min analyse har jeg da også en del RB's som jeg holder øje med :wink:

Jeg synes nu ikke jeg har betalt for at få manning på holdet. Jeg tror mere at jeg har betalt for at få 2 gode reciever på holdet da jeg draftede QB, RB,WR, WR, RB, TE, RB, WR, K, DST, QB, TE, DST, K. Desværre smuttede der en kicker ind imellem. Jeg kom til at chatte lidt for meget og så autodraftede den Vinatieri. Ville dog gerne have haft en RB i den runde (Adrian Peterson (MIN), Marion Barber (DAL), Jamal Lewis (CLE), Julius Jones (DAL), Ladell Betts (WAS), Fred Taylor (JAC), Jerious Norwood (ATL)) blev draftet mellem mine 2 picks.

Har 2 DST da jeg var lidt i tvivl om Vikes ville gentage succesen. Jeg har store problemer i 6. runde da hele 9 af mine spillere har bye week der. Så jeg SKAL ud og have tradet inden. Forhåbentlig er der nogle rookie free agents der viser sig værd at hente i de første par kampe eller andre af de WR's som er ledige.

Jeg har samme problem med bye week 6 med mine WRs :laugh: og mener også den uge er der min ene RB og hans reserve er væk.. men jeg synes der er nogle gode sleepers som burde kunne give gode points i bye weeks, f.eks. Ronald Curry fra Raiders, han er nr. 2 på depth chart og reporter siger han klarer sig godt, eller en rookie i Anthony Gonzales fra Colts der står til at blive deres slot reciever efter Brandon Stokley.

Du har jo også fået to super WRers, men som trade matriale, efter min korte erfaring siden min draft, så er både DST og K ik' vildt eftertragtet. En fra min liga draftede 3 RB og 5 WRs og har været den klart mest aktive på trade markedet, men kan også være et tilfælde. Synes du har gode trade muligheder alligevel, ret solide picks du har valgt udover starters :wink:

Har du Vikings DST som starters foran Panthers?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har samme problem med bye week 6 med mine WRs :laugh: og mener også den uge er der min ene RB og hans reserve er væk.. men jeg synes der er nogle gode sleepers som burde kunne give gode points i bye weeks, f.eks. Ronald Curry fra Raiders, han er nr. 2 på depth chart og reporter siger han klarer sig godt, eller en rookie i Anthony Gonzales fra Colts der står til at blive deres slot reciever efter Brandon Stokley.

Det hjælper jo ikke meget når han spiller for Raiders..! :tongue::laugh:

Har du Vikings DST som starters foran Panthers?

Hvad er en DST..? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har samme problem med bye week 6 med mine WRs :laugh: og mener også den uge er der min ene RB og hans reserve er væk.. men jeg synes der er nogle gode sleepers som burde kunne give gode points i bye weeks, f.eks. Ronald Curry fra Raiders, han er nr. 2 på depth chart og reporter siger han klarer sig godt, eller en rookie i Anthony Gonzales fra Colts der står til at blive deres slot reciever efter Brandon Stokley.

Du har jo også fået to super WRers, men som trade matriale, efter min korte erfaring siden min draft, så er både DST og K ik' vildt eftertragtet. En fra min liga draftede 3 RB og 5 WRs og har været den klart mest aktive på trade markedet, men kan også være et tilfælde. Synes du har gode trade muligheder alligevel, ret solide picks du har valgt udover starters :wink:

Har du Vikings DST som starters foran Panthers?

Kicker og DSt blev også mere valgt fordi jeg ikke lige havde erfaring med draft og jeg kendte ikke lige de sidste spillere i draften. Jeg værger mig lidt ved at vælge Raiders spillere (Jerry Porter er også free agent) især fordi de har ikke har spillet så meget sammen med Daute Culpepper (eller hvem de nu vælger som starter). Har også lidt øje på RB Leon Washington NYJ, men venter lidt endnu.

Jeg havde valgt Vikings først, men efter at have kigget lidt nærmere på det regner jeg med at spille med Panthers

Det hjælper jo ikke meget når han spiller for Raiders..! :tongue::laugh:

Hvad er en DST..? :blink:

DST står for Defense/ Special Teams da man ikke vælger de individuelle forsvarsspillere og special teams ud over kickere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share