NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er heldigvis fjernet nu..

Men trækker lidt i land, ham Bubba irriterer mig lidt.. han siger altså nogle bøvede ting!

Derudover så fatter jeg ik' Sean Peyton - med 13.30 tilbage og bagud med 17 points og de har 4 og ½, så punter de til en kørende Colts offensive? Giver ingen mening imo.

Link to comment
Share on other sites

Det er heldigvis fjernet nu..

Men trækker lidt i land, ham Bubba irriterer mig lidt.. han siger altså nogle bøvede ting!

Derudover så fatter jeg ik' Sean Peyton - med 13.30 tilbage og bagud med 17 points og de har 4 og ½, så punter de til en kørende Colts offensive? Giver ingen mening imo.

Ja det var godt de fik det fjernet! :smile:

Egentlig syntes jeg kommentatorerne, med undtagelse af Thomas Tønning, gjorde det ganske godt! Thomas lukkede bare en masse mundævl ud, hvilket man hurtigt bliver super træt af. Han kommer sjældent med noget nyt, men bekræfter blot det de andre siger.

Eks. siger han lige inden Saints starter deres drive med ca. 13 min. igen, da han bliver spurgt om Saints skal ud og satse nu: "Nej ikke endnu, de skal ud og få gang i de lange kast uden at satse". 2 min senere, hvor Saints står med 3. down siger han: "Nu skal de ud og satse hele butikken.".. Klaphat!

Ja det var underligt, at Peyton ikke gik efter den, det havde måske givet lidt momentum hvis de fik den. På den anden side ville de nok have fået flere lamme tæv hvis de ikke havde fået den.

Personligt syntes jeg Colts, efter de fik de første nerver rystet af sig, så rimelig giftige ud. Manning havde nogle gode drives og lange præcise kast til både Wayne og Harrison. Samt Addai levede fuldt op til starter rollen på RB pladsen. :smile:

Colts kan efter min mening godt gå hen og blive en contender til titlen såfremt de kan holde niveauet og måske forbedre angrebet en smule.

Desuden så vi også, at rookie Tony Ugoh ikke havde synderligt store problemer med at holde Will Smith væk fra Manning.. Ganske imponerende!

Desuden syntes jeg det var lidt fedt den måde, tidligere Colts CB Jason David, blev brændt igen og igen på.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik i seng efter første quarter, mage til talentløs nfl produktion skal man sku lede længe efter. Først havde man de spanske kommentatorer i baggrunden, dernæst nogle amerikanske og til sidst bare generelt dårlig lydside.

Ydermere er det ikke de danske kommentatorer der selv tegner på skærmen, de skal kommentere på nogle andre der tegner.

Og så er de jo bare dumme at høre på.

Jeg kommer nok ikke til at se NFL i år, det er sku for plat at se på med de nye.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik i seng efter første quarter, mage til talentløs nfl produktion skal man sku lede længe efter. Først havde man de spanske kommentatorer i baggrunden, dernæst nogle amerikanske og til sidst bare generelt dårlig lydside.

Ydermere er det ikke de danske kommentatorer der selv tegner på skærmen, de skal kommentere på nogle andre der tegner.

Og så er de jo bare dumme at høre på.

Jeg kommer nok ikke til at se NFL i år, det er sku for plat at se på med de nye.

Der må jeg så sige jeg er rimelig uenig.. Med undtagelse af Bubba...

Jens, der kom ind og afløste ham der havde en meget hæs stemme, gjorde helt bestemt et hæderligt arbejde. Men ham nåede du ikke at se, andet end til pre-game snakken.

Desuden vil der også være 2 kampe med det 'gamle' team på TV2 sport hver uge. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lad os sige der er plads til forbedringer :tongue: Det var første kamp på 3+ og jeg synes de skal have en chance for at rette op på de fejl og mangler som der igår, i løbet af denne sæson. Elming og Bøjgaard var heller ikke flyvende fra starten af. Men Bubba gik også mig på nerverne med "ægå" og "ja, nemlig ja". Ægte bonderøv :4thumbup:

Der er en masse ting som værterne skal vænne sig til og med tiden skal de nok finde et leje for deres produktion som passer dem.

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Ja det var godt de fik det fjernet! :smile:

Egentlig syntes jeg kommentatorerne, med undtagelse af Thomas Tønning, gjorde det ganske godt! Thomas lukkede bare en masse mundævl ud, hvilket man hurtigt bliver super træt af. Han kommer sjældent med noget nyt, men bekræfter blot det de andre siger.

Eks. siger han lige inden Saints starter deres drive med ca. 13 min. igen, da han bliver spurgt om Saints skal ud og satse nu: "Nej ikke endnu, de skal ud og få gang i de lange kast uden at satse". 2 min senere, hvor Saints står med 3. down siger han: "Nu skal de ud og satse hele butikken.".. Klaphat!

Ja det var underligt, at Peyton ikke gik efter den, det havde måske givet lidt momentum hvis de fik den. På den anden side ville de nok have fået flere lamme tæv hvis de ikke havde fået den.

Personligt syntes jeg Colts, efter de fik de første nerver rystet af sig, så rimelig giftige ud. Manning havde nogle gode drives og lange præcise kast til både Wayne og Harrison. Samt Addai levede fuldt op til starter rollen på RB pladsen. :smile:

Colts kan efter min mening godt gå hen og blive en contender til titlen såfremt de kan holde niveauet og måske forbedre angrebet en smule.

Desuden så vi også, at rookie Tony Ugoh ikke havde synderligt store problemer med at holde Will Smith væk fra Manning.. Ganske imponerende!

Desuden syntes jeg det var lidt fedt den måde, tidligere Colts CB Jason David, blev brændt igen og igen på.. :tongue:

Thomas Tønning er det Bubba? Prøvede at Google, men kunne kun finde frem til en Thomas 'Bubba' Knudsen.. men antager det er ham du mener medmindre der var to der hed Thomas :tongue: Jeg synes de klarede det godt ellers - Hovedværten med den dejlige stemme fordelte det godt og havde selv viden, mens ham der kom ind og hjalp til sidst var klart den bedste imo. Han snakkede godt og virkede til at havde styr på rigtigt meget. Den sidste virkede lidt nervøs og uerfaren med tv og kunne godt kigge noget mere ud, men det kunne være fordi han sad yderligt. Alt i alt synes jeg det var ok.

En lille side kommentar til Bubba - Han udtaler ved Saints første FG forsøg efter det er brændt, "52 yards, den skal bare sidde der".. siden hvornår har et 52 FG forsøg selv indendørs været en sikker vinder? Nåh, bare en ud mange jeg måtte ud med.

Ja, jeg må jo indrømme at Colts jo spillede ganske ok, men jeg tror også man skal passe på med at sige nu går de langt. De har nogle nemme uger, men så begynder det og blive svært og jeg synes at man skal huske at Saints backfield tydeligvis ikke er blevet repareret siden sidste år. Colts udnyttede det og man må sige at der er nogle rundtossede DB's hos Saints idag(Jason David blev jo mere brændt end mandler på strøget i december) - Det tror jeg ikke på gentager sig mange gange igen når de møder de andre stor hold, for det var mere en tvivlsom cornerback arbejde imo.

Jeg synes det der skuffede mig mest var Saints variation i offensiven - de gjorde mange af de samme ting og virkede mærkeligt lammede, måske Colts fortjeneste, men det virkede bare lidt mærkeligt.

Det der var den største positive oplevelse var klart Colts front 4 i både D og O, især D. Deres 4 op front rent defensivt havde en stor ære af kampen og pressede Drew Brees hele kampen igennem - især til sidst hvor Saints var bagud, der var det sindsygt imponerende at de med kun 4 mand kunne sacke, hurry og ligge pres på Brees på den måde. Deres O-line var også imponerende i og med de fik åbnet mange huller til Addai som udnyttede det perfekt.

Addai klarede sig fantastisk som du siger, og talentet tror jeg ingen har tvivlet på - Jeg tvivler som sagt mere på holdbarheden, men der kan man sige at deres backup RBs viste sådan set også god stil på trods af deres ukendte navne.

Ang. Ugoh så er det lidt blandet jeg ser det. Altså han tillader ikke et sack overfor en super god Will Smith, men der findes altså bedre DE's og det var fandme tæt på mange gange - Synes også Peyton virkede lidt opmærksom på at den side ikke var helt optimal.. men når man tænker på det er første kamp så kan de ikke klage. Jeg vil dog gerne se ham igennem de første 8 kampe før jeg dømmer ham som en succesfuld erstatning for Tarik Glenn :smile:

Link to comment
Share on other sites

Første halvleg var jo ret lige (10-10). Men Colts fik bedst justeret i pausen og så gjorde det naller. Ugoh var noget nervøs i starten og som Lynx også skriver var der lidt problemer, men af en rookie at være klarede han det godt overfor en af ligaens pass rushers. Især i første halvleg var der pres på og Saints forsøgte at presse ham ekstra ved at sætte 2 mand på. Saints var rigtig tæt på flere gange, men Ugoh gjorde det godt.

Jason David spillede godt i første halvleg og havde ret godt styr på Reggie Wayne. Men da Colts fandt ud af at Wayne sagtens kunne løbe fra ham, røg der en del lange bolde i hans retning som kostede dyrt. Jeg så på et tidspunkt en statistik som sagde at der var kastet 9 gange mod Jason David. Det havde resulteret i 7 grebne bolde, men 147 yards. Over 20 yards pr. catch er sgu dyrt!

Colts akilleshæl, forsvaret, så rigtig godt ud igår. Men det er kun en kamp og begge hold har en del at arbejde med (især saints) til den næste kamp. Men det var fedt at komme igang igen med sæsonen og jeg glæder mig til søndag/ mandag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nåeh ja glemte også lige at nævne at de var elendige til at udtale navnene. Tror nok det var Bubba der havde størst vanskeligheder.

Veggie vayne, Mahvin Havvison og Dvev Bvees spiller vidst ikke i NFL :tongue:

Og hvad nytter det at bede seerne om at skrive ind når man ikke svarer på nogen spørgsmål?

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Så er vi sgu for alvor igang..! :4thumbup:

Lækkert at starte sæsonen med en sejr til Packers hjemme over Eagles.

En kamp hvor special teams viste sig at være meget afgørende. Desuden holder Packers's D# standarden fra sidste sæson..! :superman:

Eneste minus er at det gik ud over mine picks, men heldigvis er der to prøverunder i picks..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Weee nu kører det. Vi sidder 4 fyre og nyder at se kampene. Mand, Bears/ Chargers er en defensiv opvisning! Det er bare fedt at være igang igen og at de viser så mange kampe i år :4thumbup:

P.S. Mit fantasy hold scorede 150 point i den første kamp :innocent:

Ja det er sku skønt :4thumbup:

150p er fandme nice, antager det var nok til at vinde kampen hehe :wink:

Jeg er ude i en hård kamp som først bliver afgjort imorgen.. jeg fører pt. 58-54.

Og jeg er meget træt af ham Bubba!!!

Link to comment
Share on other sites

150 pts? Geez... Enten har i nogle lidt nemmere regler eller også har du bare ramt helt rigtigt. Jeg troede mine 111 point var godt, men i forhold til 150 er det jo skod :blink:

Fører i øjeblikket 111-39 (hvor han mangler at spille Romo/V.Davis/T. Houshmandzadeh/M. Stover), så jeg regner med at vinde :cool:

Iøvrigt er jeg den eneste der er ved at få spat af alle de skide reklamerpauser? Jeg så CHI-SD på Viasat Sport 3 og der var de samme reklamepauser som på 3+, og jeg var ved at blive skør :nonono: Nogle gange ser man dem kun spille 40 sekunder også er der reklamer igen, det er jo sygt. Jeg kan iøvrigt alle reklamerne på Viasat Sport 3 nu, der er nemlig kun spots på hvad de viser og der er max 6 forskellige :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Puha, hvor så Patriots stærke ud. Det er lidt unfair at man har givet ligaens måske bedste QB gode receivere og upgraderingen på forsvaret ser også sindssyg ud. Hvis man skal finde en svaghed på dette hold må det IMO være løbe angrebet som ikke ser ligeså stærkt ud som sidste år.

Patriots bliver det hold man skal slå, hvis man vil vinde Superbowl i år.

Link to comment
Share on other sites

Lad os bare sige at 150 er klart den højeste score i min liga. Jeg var nok bare heldig at alle mine spillere ramte dagen. Alge Crumpler var den eneste der fik under 10 point. Med Peyton Manning (29p) og Vikings DST (34p!!) var der lagt i kakkelovnen til noget stort. Og ja jeg regner med at have vundet kampen. Min modstander mangler dog at få Ravens forsvar og kicker Matt Stover på banen. Men jeg regner ikke med at de kan sætte 103 point på tavlen i løbet af mandagen :bigsmile:

Tilbage på sporet:

Patriots ser godt nok gode ud i år og Colts havde jeg først afskrevet, men deres defense var jo uhyggeligt i torsdags. Det er selvfølgelig svært at sige så meget ud fra en enkelt kamp, men der er altså et par hold der har forberedt sig godt til i år. Der går nok et par uger inden at forsvarene rundt omkring får analyseret sig til bunds og kan lægge ordentlige taktikker mod Colts og Patriots.

Cowboys så også godt ud igår, men der skal strammes gevaldigt op på forsvaret og special teams. Det var også en dyr dag for Giants. Hele 4 spillere blev skade og måtte udgå: QB Eli Manning, RB Brandon Jacobs, DE Usi Umenyiora CB Kevin Dockery.

Manning landede forkert på sin skulder på et tidspunkt, men jeg tror han kommer igen i næste uge. Men Giants kan gå hen og overraske i år, jeg tror ihvertfald at det bliver mellem Cowboys og Giants at divisionstitlen skal uddeles.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig set en kamp med Elming og Bøjgaard! Og hvilket glædeligt gensyn!

Og hold da kæft hvor bliver Pats kaste angreb ONDT i år. Moss og Brady kørte jo om hjørner med dem!

PS. Hvad hedder ham Henrik (til efternavn) der kommenterer på 3+? (Jeg er rimelig sikker på at han træner i IK99)

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig set en kamp med Elming og Bøjgaard! Og hvilket glædeligt gensyn!

Og hold da kæft hvor bliver Pats kaste angreb ONDT i år. Moss og Brady kørte jo om hjørner med dem!

PS. Hvad hedder ham Henrik (til efternavn) der kommenterer på 3+? (Jeg er rimelig sikker på at han træner i IK99)

tv3+

Mht. 3+ værterne, var der da en klar forbedring fra i torsdags. De siger godt nok nogle mærkelige ting engang imellem, men mon ikke de får rettet det ind. Bubba havde ihvertfald fjernet en del "ægå" og "ja, nemli' ja" fra ordforrådet. Igår var det mest Henrik Levysohn der gik mig på nerverne. Det var helt tydeligt at han lænede sig meget op ad de amerikanske kommentatorer i øresneglen. Han brugte rigtg mange amerikanske udtryk som sagtens kunne oversættes til dansk og de oversættelser han lavede var heller ikke gode. "On the money" blev oversat til "lige på pengene". Det er jo korrekt nok, men der findes danske udtryk der betyder det samme. Det er svært at lave live fjernsyn og oversætte samtidig, men det bliver forhåbentlig bedre.

Nå men, jeg har lovet mig selv at give 3+ værterne en sæson til at komme op i gear :smile:

Link to comment
Share on other sites

One liners fra søndagens kampe:

Raiders kicker Janikowski missede 3 FGs

Rams RB Steven Jackson fumblede 2 gange sidste sæson, det gentog han i sæsonens første kamp.

Sidste års top pick i draften, Texans DE Mario Williams, startede sæsonen med 5 tacklinger, to sacks og et fumble return til TD.

Titans RB Chris Brown fik bolden 19 gange for 175 yards.

Patriots er af Jets blevet anklaget for snyd. De skulle have filmet Jets' træningsstab for at finde frem til de hemmelige håndsignaler. Sidste sæson, blev samme mand (Patriots ansat), anklaget for samme stunt mod Packers.

Packers QB Brett Favre tangerede John Elways nfl rekord for flest sejre, på 148.

Patriots QB Tom Brady sluttede med en QB rating (Passer rating) på 146.6

Redskins WR Randle El greb kun 5 bolde, dog for hele 162 yards. Det er mere end 32 yards pr. catch.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share