NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm kan du ikke lige prøve at sende mig en invitationemail Lynx?

Sidste år var der også snak om at man skulle betale, men man kunne vist komme ind bare med den invitation email.

Citerer lige:

QUOTE(FFS @ 3. Sep 2006, 14:51)

Hmmm, jeg ser mig selv i ligaen (yilar)... Kan du også se mig anders? Brugte bare den der invitationsnøgle...

indtil videre er følgende med i ligaen.. (Man skal have sat sine picks før man er med)

Anders_L_Holm

Hugostep (Lynx)

yilar (FFS)

Så det ser IKKE ud til at man skal have manager pakken..

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...33585&st=80

Jeg har sendt dig (Lynx) en pm med min email :)

Link to comment
Share on other sites

Bleh, det virkede så ikke...

Hej (skriv navn)

Jeg inviterer dig hermed til at deltage i min Privatliga <b>MOL liga</b> Klik på linket for at se spillet.

http://nflpicks.tv2.dk

Du skal så logge ind og have købt Managerpakken, samt have oprettet et hold, for at ansøge om deltagelse i min liga.

mvh

lynxz0r

Æv, syntes det er lidt tamt at betale for noget også er der ikke nogen præmier :dry:

Link to comment
Share on other sites

Nu spørger jeg dumt, men hvilken præmie er det? Jeg kan kun se de der præmier til top12 også periodepræmierne?

Hmm.. Godt spørgsmål, jeg gik blot ud fra det er som det har været de andre år. Hvor der har været præmie til den bedste liga. Det er vist top 5 i hver liga der tæller med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja vi blev da nummer et sidste år :bigsmile:

Derfor ahr vi også noget at forsvare.. men altså jeg er da ligeglad med om der er præmier, det sjove er da at vi har en fælles liga som der gør det mere spændende og så er der drille faktoren (som jeg ikke havde meget af sidste år).. Håber folk joiner. Anders, hva er din mail? Hvis du har betalt altså :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja vi blev da nummer et sidste år :bigsmile:

Derfor ahr vi også noget at forsvare.. men altså jeg er da ligeglad med om der er præmier, det sjove er da at vi har en fælles liga som der gør det mere spændende og så er der drille faktoren (som jeg ikke havde meget af sidste år).. Håber folk joiner. Anders, hva er din mail? Hvis du har betalt altså :smile:

Jeg har joinet ligaen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Forudsigelser 2007

Sidste år ramte jeg vist ikke helt rigtigt ( :laugh: ), men i år skal det være..! :tongue:

AFC East

Patriots *

Jets

Bills

Dolphins

AFC West

Chargers *

Broncos *

Chiefs

Raiders

AFC South

Colts *

Jaguars *

Titans

Texans

AFC North

Ravens *

Bengals

Steelers

Browns

NFC East

Cowboys *

Eagles

Giants

Redskins

NFC West

Rams *

Seahawks *

49ers

Cardinals

NFC South

Saints *

Panthers *

Bucs

Falcons

NFC North

Bears *

Packers

Lions

Vikings

* = slutspils hold...

Og så har jeg taget fri imorgen, så jeg kan nyde åbningskampen i nat! :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Lavede dem tidligere, men jeg vil da også lige komme med predictions;

AFC East

Patriots

Jets

Bills

Dolphins

AFC West

Chargers

Broncos

Raiders

Chiefs

AFC South

Jaguars

Colts

Titans

Texans

AFC North

Ravens

Bengals

Steelers

Browns

NFC East

Eagles

Cowboys

Redskins

Giants

NFC West

Seahawks

49ers

Rams

Cardinals

(umulig division)

NFC South

Saints

Panthers

Bucs

Falcons

NFC North

Bears

Lions

Packers

Vikings

Link to comment
Share on other sites

Forkærligheden for Raiders skinner igennem..! :tongue:

Hvorfor Colts under Jags..?

Hehe, det kan være.. men jeg tror nu virkelig på Raiders i år! Sidste år troede jeg også de kunne nuppe 3. pladsen hvis der var visse ting der kom til at spille (hvilket intet gjorde). Jeg tror det er året hvor Raiders bouncer tilbage fra den sump de har været i - Deres forsvar så vi spillede super sidste år og jeg tror de kun er blevet bedre. Offensive kan KUN blive bedre og jeg tror bestemt at Kiffin der er en offensiv coach kan vende bøtten. De kommer ikke til PO's, men jeg tror de kan overraske undervejs og skyder dem til 6-8 wins. Det hænger sådan set heller ikke kun sammen med Raiders, men også det faktum at jeg tror Cheifs flopper i år.

Ang. Colts så havde jeg egentligt sat dem øverst og i min tidligere gennemgang der havde jeg Jags til at være outsidere til at være blandt toppen. Men, Colts har et svært SoS og der er bare et eller andet der siger mig noget ikke spiller for dem denne sæson - Folk har nævnt deres forsvar som er blevet rippet i off season, men der er også så mange spørgsmålstegn for mig;

1) Rush defense - de spillede godt i PO's, men de har mistet mange D spillere og ikke rigtigt gjort noget for at udligne det (mantra, Replace talent with talent)

2) Tony Ugoh - Jeg tror simpelthen ikke på at Tarik Glenn bare kan erstattes af en rookie - Kampen idag bliver en pejling af de næste 16 kampe, Ugoh mod Will Smith.. Lad os antage det koster sacks i løbet af sæsonen - Kan Peyton klare det? Han har aldrig virket til at være den sejeste til at klare ting der ikke går som de bare burde.

3) Kan Joseph Addai klare presset af at være lone back i 16 kampe? Hans stats kan indikere at det kan blive svært..

Det sagt, så skyder jeg dem til 9 sejre ca.

Jags de ligger hele tiden lige i vandskorpen og imo så er deres problem QB, men de har så mange andre ting der spiller - Defense er super nice og deres running game kan blive ondt. Jeg ser klart Jags - Colts matchups som en 50/50 og hvis Jags kan tage Colts 1-2 gange der, så tror jeg divisionen er deres med 9-10 wins.

Jeg havde egentligt sat mange af picks tæt op af dig, men man siger jo også bare at der altid er én favorit der falder igennem og et hold der draftede i toppen der vender det til PO sæsonen efter - Jeg kunne kun finde Colts, synes alle andre hold der styrede sidste år virker på vej til at gøre det igen.

Hva har du af picks for idag?

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Hehe, det kan være.. men jeg tror nu virkelig på Raiders i år! Sidste år troede jeg også de kunne nuppe 3. pladsen hvis der var visse ting der kom til at spille (hvilket intet gjorde). Jeg tror det er året hvor Raiders bouncer tilbage fra den sump de har været i - Deres forsvar så vi spillede super sidste år og jeg tror de kun er blevet bedre. Offensive kan KUN blive bedre og jeg tror bestemt at Kiffin der er en offensiv coach kan vende bøtten. De kommer ikke til PO's, men jeg tror de kan overraske undervejs og skyder dem til 6-8 wins. Det hænger sådan set heller ikke kun sammen med Raiders, men også det faktum at jeg tror Cheifs flopper i år.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor de 6-8 kampe du mener Raiders kan vinde er..?

Lions (hjemme)

Broncos

Browns (hjemme)

Dolphins

Chargers

Chiefs (hjemme)

Titans

Texans (hjemme)

Bears (hjemme)

Vikings

Chiefs

Broncos (hjemme)

Packers

Colts (hjemme)

Jaguars

Chargers (hjemme)

Som jeg ser det er der ikke mere end max. 5 :smile:

Selvfølgelig ligger du en del i, at det er 'dit' hold, som jeg også gør med Packers. Meen 6-8..? :blink:

Ang. Colts så havde jeg egentligt sat dem øverst og i min tidligere gennemgang der havde jeg Jags til at være outsidere til at være blandt toppen. Men, Colts har et svært SoS og der er bare et eller andet der siger mig noget ikke spiller for dem denne sæson - Folk har nævnt deres forsvar som er blevet rippet i off season, men der er også så mange spørgsmålstegn for mig;

1) Rush defense - de spillede godt i PO's, men de har mistet mange D spillere og ikke rigtigt gjort noget for at udligne det (mantra, Replace talent with talent)

2) Tony Ugoh - Jeg tror simpelthen ikke på at Tarik Glenn bare kan erstattes af en rookie - Kampen idag bliver en pejling af de næste 16 kampe, Ugoh mod Will Smith.. Lad os antage det koster sacks i løbet af sæsonen - Kan Peyton klare det? Han har aldrig virket til at være den sejeste til at klare ting der ikke går som de bare burde.

3) Kan Joseph Addai klare presset af at være lone back i 16 kampe? Hans stats kan indikere at det kan blive svært..

Det sagt, så skyder jeg dem til 9 sejre ca.

Jags de ligger hele tiden lige i vandskorpen og imo så er deres problem QB, men de har så mange andre ting der spiller - Defense er super nice og deres running game kan blive ondt. Jeg ser klart Jags - Colts matchups som en 50/50 og hvis Jags kan tage Colts 1-2 gange der, så tror jeg divisionen er deres med 9-10 wins.

Jeg havde egentligt sat mange af picks tæt op af dig, men man siger jo også bare at der altid er én favorit der falder igennem og et hold der draftede i toppen der vender det til PO sæsonen efter - Jeg kunne kun finde Colts, synes alle andre hold der styrede sidste år virker på vej til at gøre det igen.

Hva har du af picks for idag?

Jeg tror det bli'r QB situationen i Jacksonville der er afgørende, og at den kommer ud til Colt's fordel. Som jeg tror nupper 11 sejre, måske 12.

Men jeg er meget enig i, at der står meget på aftenens kamp. Hvis Colts viser styrke og vinder overbevisende, tror jeg kun det er Chargers, Patriots og måske Ravens der kan drille dem. :smile:

En helt anden ting..! Hvordan kan du have Rams som 3 i deres division..? :crazy: Givet, det er en svær division, men Rams syntes jeg ser stærke ud i år! Steven Jackson kommer til at løbe langt! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor de 6-8 kampe du mener Raiders kan vinde er..?

Lions (hjemme)

Broncos

Browns (hjemme)

Dolphins

Chargers

Chiefs (hjemme)

Titans

Texans (hjemme)

Bears (hjemme)

Vikings

Chiefs

Broncos (hjemme)

Packers

Colts (hjemme)

Jaguars

Chargers (hjemme)

Som jeg ser det er der ikke mere end max. 5 :smile:

Selvfølgelig ligger du en del i, at det er 'dit' hold, som jeg også gør med Packers. Meen 6-8..? :blink:

Jeg tror det bli'r QB situationen i Jacksonville der er afgørende, og at den kommer ud til Colt's fordel. Som jeg tror nupper 11 sejre, måske 12.

Men jeg er meget enig i, at der står meget på aftenens kamp. Hvis Colts viser styrke og vinder overbevisende, tror jeg kun det er Chargers, Patriots og måske Ravens der kan drille dem. :smile:

En helt anden ting..! Hvordan kan du have Rams som 3 i deres division..? :crazy: Givet, det er en svær division, men Rams syntes jeg ser stærke ud i år! Steven Jackson kommer til at løbe langt! :superman:

Jeg ser gode muligheder for sejr ved; Lions (hjemme), Browns (hjemme), Chiefs (hjemme), Texans (hjemme). Derudover så synes jeg at Dolphins, Titans, Cheifs og Vikings alle er kampe der kan vindes. Så hvis jeg tager de 4 kampe som wins og så halvdelen af de andre, så er det 6. Og så antaget de taber alle kampe mod favoritterne.

Og jeg ved ikke hvor jeg skal placere Rams.. den division er umulig. 49'ers tror jeg får en breakout sæson og både Seahawks og Rams er loaded - og oven i det så tror jeg også Cards kommer til at spille godt i år. Rams har spørgsmålstegn ved deres defense og O-line - men jeg vil give dig ret, Rams som nummer tre virker forkert, men det synes jeg også det gør med 49'ers og Hawks :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share