Vægttab omkring talje/lår


Seberg
 Share

Recommended Posts

Det er faktisk muligt at lave super effektivt punkttræning med EMS terapi. Det er også det der kaldes elektroterapi. Jeg har lige gennemgået 10 behandlinger i en klinik der hedder Nygaard & Dressler. Deres hjemmeside er: [link fjernet, reklame - moderator] . Jeg tabte mig over 15 cm. på balder og lår og mere endnu på mave og arme. Det var en fantastist oplevelse. Behandlingerne er faktisk rigtig gode hvis man lige kan tage sig sammen til at gå en tur i motionscenteret og få pulsen op et par gange i ugen.

De har nogle små EMS slanke apparater i deres webshop, der kan bruges til hjemmebrug. Jeg har købt et og bruger det nu til at holde mine fine resultater ved lige.

De har i det hele taget meget spændende til kroppen og til at blive smuk. Prøv at ta et kik på siden, det koster jo ikke noget :bigsmile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Det lyder lidt som en reklame :crazy:

Jeg vil ikke anbefale sådan noget terapi-fis, du skal bare se og komme igang med noget konditionstræning/styrketræning og spise end sund kost. Terapi er sikkert både besværligt og dyrt. Konditionstræning er gratis og kan nydes..

Kalorieunderskud -> vægttab -> fedt/muskel-tab..

Så styrketræn, for at bibeholde så meget mulig muskelmasse som muligt, under dit vægttab..

Edited by Brunsvigeren
Link to comment
Share on other sites

musen81 -> tak, altid godt med lidt ublu reklame til at holde os på stikkerne. :wink:

Jeg har et par spørgsmål ang dit indlæg.

Hvad er idéen i at gruppere dine cm-resultater i hhv lår+baller og arme+mave? Og hvorfor kun fortælle det lave resultat? Plejer man ikke at ville fortælle det bedste resultat eller endnu bedre summen af det hele for at få et endnu større tal?

Du skriver at behandlingerne er gode, hvis man også går i motionscenter eller træner på anden vis. Betyder det at man rent faktisk skal lave noget for at opnå resultater? Jeg troede ellers det "fede" var at man ikke skulle røre en finger - øv. :smile:

Prøv at ta et kik på siden, det koster jo ikke noget

Ok, de øvrige udtalelser kunne til nøds accepteres som værende fra en glad og tilfreds kunde, men ovenstående citat kan jeg bare overhovedet ikke få til at give mening i den sammenhæng. Hvis man vil have alle de flotte resultater koster det jo netop knaster, ikke? Tror man rent faktisk på de resultater der loves men ikke bruger nogen penge derinde, så vil man da bare gå og ærgre sig over den fine krop man kunne få, hvis ikke man var så nærig.

EMS er Elektronisk Muskel Stimulering, hvis det skulle være smuttet for nogle, og jeg vil tillade mig at citere hvad den gode MZ skrev om disse apparater i en anmeldelse af TV-shop produkter:

På billedet er kun vist bæltet, men sættet består også af et par neoprenshorts med indbyggede elektroder. Det er en attraktiv ide, at man bare kan tænde for en dims og træne mens man ser fjernsyn - men virker det? I princippet kan musklerne godt trænes ved elektrisk stimulering gennem huden. Der er bare den hage ved det, at hvis man skal derhen, hvor der er bare en minimal træningseffekt, så kræver det så meget strøm at smerten vil være ulidelig for de fleste. Det positive man kan sige om dimsen er, at den faktisk kan levere så meget strøm, at der bliver tale om ren uforfalsket smerte. Enhver der har prøvet det, vil tigge og be' om at få lov til at lave ganske almindelige naturlige øvelser i stedet.

Bundlinie: God til smerte og rigtig sjov - men kun når det er andre der har den på!

Men held og lykke med tortur-instrumentet. :bigsmile:

mvh

MaxPower

Moderator :4police:

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk muligt at lave super effektivt punkttræning med EMS terapi. Det er også det der kaldes elektroterapi. Jeg har lige gennemgået 10 behandlinger i en klinik der hedder Nygaard & Dressler. Deres hjemmeside er: [link fjernet, reklame - moderator] . Jeg tabte mig over 15 cm. på balder og lår og mere endnu på mave og arme. Det var en fantastist oplevelse. Behandlingerne er faktisk rigtig gode hvis man lige kan tage sig sammen til at gå en tur i motionscenteret og få pulsen op et par gange i ugen.

De har nogle små EMS slanke apparater i deres webshop, der kan bruges til hjemmebrug. Jeg har købt et og bruger det nu til at holde mine fine resultater ved lige.

De har i det hele taget meget spændende til kroppen og til at blive smuk. Prøv at ta et kik på siden, det koster jo ikke noget :bigsmile:

nå så fik jeg også mit morgengrin idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder lidt som en reklame :crazy:

Står der nogen regler for at man ikke må reklamere eller rose noget herinde på MOL..??

Og hvis nej, hvorfor så den smiley..??

Jeg tror personligt heller ikke på det, men tro kan flytte bjerge og skal ikke dømme om den behandling har virket for personen..

Men ang. spørgsmålet - vægttab omkring talje/lår.. så ville jeg da ønske man kunnde punktforbrænde da det er lige de steder jeg ville ønske at tabe mig først selv.. DOG kan man ikke det.. Tro mig har prøvet.. :tongue:

Du kan kun tabe dig de steder ved at gå på diæt, og forsætte med at tabe dig indtil du er tilfreds på dine lår og din talje, det skal nok komme hvis du forsætter med at tabe dig... :smile: desværre bestemmer vi ikke selv hvor kroppen skal tage af fedtet først.. øv bøv..!!

Link to comment
Share on other sites

Står der nogen regler for at man ikke må reklamere eller rose noget herinde på MOL..??

Der er meget stor forskel på de to ting.

Med undtagelse af kosttilskud, så kan man naturligvis komme med ris og ros om alt muligt.

Reklame er kommercielt, og når der kommer en nyoprettet bruger og på meget kort tid laver to overordenligt positive indlæg om et specifikt produkt/firma, så er det ikke sikkert vi lader tvivlen komme vedkommende til gode. Der ville slippe meget igennem vores net, hvis vi var absolut nødt til at have konkrete beviser for at personen der poster har økonomisk interesse.

mvh

Mod

Link to comment
Share on other sites

Står der nogen regler for at man ikke må reklamere eller rose noget herinde på MOL..??

Og hvis nej, hvorfor så den smiley..??

Nej nej, men jeg synes det virker lidt tamt, at sidde og reklamere for en terapi, som er fuldstændig spild af penge.. Det skal huskes at det hedder motion-online..

Og som MaxPower siger det, kan det ses at brugeren kun har skrevet 2 indlæg, hvilket for mig gør, at det virker lidt for meget reklame-agtigt.

Men undskyld for, at jeg er så kritisk.

Edited by Brunsvigeren
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share